Ärsyttävimmät lehdistön käyttämät termit
Uusin inhokki on mörköhelle. Voi jessus, että nämä viitsivät. Viime kesänä oli ärsyttävä käristyskupoli ja talvella valkoinen kurittaja. Yhteen aikaan öky sitä ja öky tätä. Mitä muita muistat?
Kommentit (44)
Onnettomuuden sattuessa kiidätetään ambulanssilla sairaalaan. Aina kiidätetään, vaikka kai se on sanomattakin selvää, ettei se ambulanssi millään hupiajelulla ole jos on loukkaantunut kyydissä.
Kun joku julkimo "rikkoo" kuvallaan internetin. Lehti vaihtuu siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Minttu-rakas.
Tämä! Olin itse tulossa just kirjoittamaan tämän. Kuullostaa tosi kornilta kun eihän suomen puhekielessä ole ikinä käytetty tollaista nimitystä.
Tai Jasminin uusi rakas.
"NYT on kuumaa/seksikästä/uhkeaa/rohkeaa tms."
Ja klikkauksen takaa löytyy joku julkkisnainen bikiniessä rannalla. Voi olla viiskymppinen neljän lapsenlapsen isoäiti, kunhan on biksut päällä rantsussa. Voi olla kuivan kesän oravaa muistuttava huumekierteessä rimpuileva langanlaiha tv-näyttelijätär. Tai sitten plusmalli Ashley Graham biksuissa muotikuvassa. Tai joku Kardashian klaanin tyttöisistä salaa kuvattu uima-altaalla.
Koskaan ei ole komearuhoinen ruskettunut miekkonen uikkareissa. Sapettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Minttu-rakas.
Tämä! Olin itse tulossa just kirjoittamaan tämän. Kuullostaa tosi kornilta kun eihän suomen puhekielessä ole ikinä käytetty tollaista nimitystä.
Tai Jasminin uusi rakas.
Tämä. Jasminin rakkailla pitäisi olla järjestysnumerot. Jasmin ja herra 47.!
Oho nyt vilahti. Ja sitten jonkun tyrkkylorton bikinikuva. Kuka noita oikein klikkaa?!
Ai niin ja seksivau. Bikinivau. Yllätysvauva. Kohukaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ison otsikon Il tai Is sivuilla "Helteen metsästäjät Virossa" " Hiki valuu jo" Sit pitkä juttu missä toimittajat istuu käristyskupolissa Viron puolella kun Suomessa värjöteltiin. Ei jeesus. Tapahtui 2-3 vuotta sitten.
Onko se Jeesuksen vika taas???
Miten et tajua, kuinka oudolta tuo Jeesuksen jatkuva hokeminen näyttää???
Diana ja Catherine "Kuin kaksi marjaa".
Oikeastaan poliitikkojen: Hintalappu!
Älä enää koskaa tee hampurilaista näin.
Nämä klikkih-oraukset, pahin taitaa olla se muutaman vuoden takainen, jossa vihjailtiin jonkun urheilijan käyvän maksullisissa. Juttu ei todellakaan kertonut sellaisesta vaan jostain muusta tylsästä asiasta. Ja tästä tuli langettava tuomio, harmi kun en löydä tätä keissiä, pitäisi tietää urheilijan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"NYT puhuu se ja se"
”__________:n raju avautuminen”...
Huoh.
Ihan asiallinen, mutta vain syöksysynnytyksestä uutisoitaessa.
Xxx varoittaa asuntovelallisia. Viimeiset kymmenen vuotta Uusi Suomi ja Taloussanomat ovat varoitelleet asuntovelallisia.
Vierailija kirjoitti:
Onnettomuuden sattuessa kiidätetään ambulanssilla sairaalaan. Aina kiidätetään, vaikka kai se on sanomattakin selvää, ettei se ambulanssi millään hupiajelulla ole jos on loukkaantunut kyydissä.
Voi, tämä oli mun! Mutta hyvä, kun jotakuta muutakin ärsyttää sama termi.
Kohukaunotar, seurapiirikaunotar = joku riihenseinästä revityn näköinen kotka
Suosikkijuontaja, suosikki"jotain muuta" = kukaan ei tunne tai ainakaan ketään ei kiinnosta
Älkää lukeko roskaa!