Sukulainen jäi vanhuuseläkkeelle työskennellettyään yli 40 vuotta ja kuoli parin kuukauden päästä
eläkkeelle jäämisestään. Niin paljon suunnitelmia sitku jää eläkkeelle. Mitään ei ehtinyt toteuttaa.
Tämä sitku-elämää viettäville.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun appi jätti työnsä 1 vko ennen kuolemaansa 84 v iässä. Hän nautti työstään, se oli hänelle elämä. Minusta siinä on jotain suurempaa kuin Goalla lepäilyssä.
Ei minusta 😂😂
Toki olet oikeutettu mielipiteeseesi. Itse olen eri mieltä, elämä ja se arki on tärkeämpää kuin että ne viimeiset vuodet vietetään jossain rantakohteessa. Kun niistä saa sen nautinnon ja merkityksen niin koen että ihminen on onnistunut.
Ohis
Ei kukaan ole puhunut rantakohteesta, älä tuo keskusteluun omia stereotyyppisiä oletuksiasi. On monta asiaa mistä sitku-ihminen haaveilee, pointtina ettei ehtinyt niitä toteuttaa.
Edellinen puhui Goalla lepäilystä. Tietääkseni se on rantakohde.
Mutta ei ap. Lainaa viestiä jos pitää komnentoida muuta kuin yleistäen.
Minä tiedän tapauksen parin vuoden takaa jossa juuri lomalle pääsemässä ollut ja sen jälkeen suoraan eläkettä nauttimaan pääsevä kuoli pari viikkoa ennen tätä loman alkua ja vähän ennen virallista eläkkeelle pääsyä.... En tuntenut ihmistä, mutta näin työpaikalla päivittäin ja joskus kysseli minulta jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun appi jätti työnsä 1 vko ennen kuolemaansa 84 v iässä. Hän nautti työstään, se oli hänelle elämä. Minusta siinä on jotain suurempaa kuin Goalla lepäilyssä.
Ei minusta 😂😂
Toki olet oikeutettu mielipiteeseesi. Itse olen eri mieltä, elämä ja se arki on tärkeämpää kuin että ne viimeiset vuodet vietetään jossain rantakohteessa. Kun niistä saa sen nautinnon ja merkityksen niin koen että ihminen on onnistunut.
Ohis
Ei kukaan ole puhunut rantakohteesta, älä tuo keskusteluun omia stereotyyppisiä oletuksiasi. On monta asiaa mistä sitku-ihminen haaveilee, pointtina ettei ehtinyt niitä toteuttaa.
Edellinen puhui Goalla lepäilystä. Tietääkseni se on rantakohde.
Mutta ei ap. Lainaa viestiä jos pitää komnentoida muuta kuin yleistäen.
Ja minähän lainasin 😁 Kuten huomaat.
Mitä **ttua sinäkin mussutat siellä varajeesus.