Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa aloitit peppuseksin?

Vierailija
30.05.2019 |

Paljonko aikaa oli kulunut varsinaisesta ekasta kerrasta? Kumpi teki aloitteen? Oliko joku erityinen syy miksi kokeilitte peppua, kuten esimerkiksi raskaus ja synnytys?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten syntymien jälkeen joskus 40-vuotiaana

ihanaa...

Vierailija
22/32 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana vuonna 1994. Tykkäsin heti, vaikka nuorena tyttönä ujostelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirko87 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mahdollista että jos alkaakin harrastaa yhtä-äkkiä peppuseksiä niin täysin heteromies voikin muuttua homomieheksi?

M23

Samaa miettinyt itsekin. Mulla yksi hönö kaveri on jo jonkin aikaa alkanut mulle vikitellä ja kovasti vakuutella että ”ei nyt yhdestä kerrasta homoksi voi tulla”, mutta voiko siihen nyt täysin luottaa??

En ainakaan vielä ole suostunut..

Jos kaverin sanaan ei voi luottaa, niin mihin sitten! Eli rohkeasti vaan "antaudut" kaverillesi. Kaverisi on täysin oikeassa, eli ei yhdestä kerrasta homoksi voi tulla. Lisäksi olet varmasti tietoinen, ettei kaverin kanssa tehtyjä juttuja edes lasketa homosteluksi.

Vierailija
24/32 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä naapurin burghan pukeutuvalta naiselta kumpaa käyttää enemmän

Vierailija
25/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa takaapäin vaimoa noin kolmikymppisenä.

Vaimo pyysi jatkamaan, kun huomasi.

Aina kortsu päällä.

Tuntuu upeelta, kun puristus halutessa paljon tiukempi kuin pillussa.

Jää "koukkuun", en suosittele kokeilemaan!

Vaimo haluaa enemmän, miksikähän?

Vierailija
26/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kokeillut ja ei todellakaan, kiitos vaan!

Vierailija
27/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla melko löysäreikäinen vaimo jos vanhingossa sinne saa menemään. Normaalisti vaatii melkoiset valmistelut ja temppuilut ja silti saa vielä kädellä painamalla vähän ohjailla, että pääsee alkutiukan ohi. Enkä ole edes isovehkeinen.

Vierailija
28/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kokeillessa olimme molemmat 19-vuotiaita. On ihan ok rauhallisesti, mutta todella helposti sattuu liikaa enkä siitä suuresti nauti. Pillussa kun on se hyvä puoli, että kiihottuneena melkein kaikki tuntuu hyvältä, pebassa ei näin ole koskaan. Sormi pyllyssä voi tuntua hyvältä ja voimistaa/tukea orgasmia, mela on sinne liian iso. En kirjoita pidempään kun kommenttini meni poistoon ja voi mennä taas... Ei kuulu perusseksiin.

N25

Vierailija
29/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut, enkä todellakaan meinaa aloittaakaan! Hyi s..tana! Persereikä on EXIT ONLY.

Vierailija
30/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä naisia, jotka ovat aloittaneet seksin peppupanoilla ja ottaneet miehen sperman peppuun? Neitsyyden säilytys tai ehkäisykeinona?

Ennen tämä oli jopa aika yleistä. Ei haluttu menettää neitsyttä, mutta seksi poikien kanssa kiinnosti silti. Maatalossa meillä asunut piika neuvoi asian, kun ensimmäinen poikaystävä kipusi aittaan. Pelkäsin silti tulevani raskaaksi. Täytyi opetella konstit ja asennot, joissa kovakaan siementäjä ei valuttanut siemeniään pimpsaan. Pojilta tämä takareikä onnistui jo ihan hyvin. Keskenään varmaan puhuivat, että kuka sai kieltä mitäkin. Osasivat peppuseksiä pyytää jo alussa.

Vierailija
31/32 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tyttöystävän kanssa noin viisi vuotta sitten. Olin 28 v ja hän 19. Ehdotin voitaisiinko joskus kokeilla ja vähitellen sormileikkien jälkeen kokeiltiin. Tehtiin täysin naisen ehdoilla ja varovasti. Eka kerta sujui hyvin ja laukesin sisään. Jäätiin muutamaksi kuukaudeksi koukkuun ja tyttöystävä oppi nauttimaan. Sittemmin kerrat harveni ja suhdekin päättyi vuosi sitten.

32/32 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aikaa oli kulunut varsinaisesta ekasta kerrasta?

- Minä olin 19v ja tyttöystäväni 16v. Melkein vuosi oltiin jo seurusteltu ennen kuin aloitettiin peppuseksin harrastaminen.

Kumpi teki aloitteen?

- Minä se taisin sen ottaa ensimmäisen kerran puheeksi. Mutta silloin kun se sitten ensimmäisen kerran tapahtui, niin tyttöystävä teki aloitteen itse aktiin. 

Oliko joku erityinen syy miksi kokeilitte peppua, kuten esimerkiksi raskaus ja synnytys?

- Ihan uteliaisuus ja kokeilun halu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi