Au pairit havaijilla OFFICIAL
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kausi. Hakemalla haettua käsikirjoitettua "dramatiikkaa". Keskiössä lähes koko ajan kaikki muu kuin au pairin työ. Lisäksi viihdeohjelmaan liian persoonattomat osallistujat. Emmasta nyt jotain viihdettä sai aikaan, mutta muista ei jäänyt mitään merkittävää mieleen. Paitsi Annikan jatkuva itkeminen.
Huomaatko itse pienen ristiriitaisuuden tekstissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen punnitusten mukaan alipainoinen ja silti minusta yksikään noista tytöistä ei ollut ylipainoinen. Että se siitä koira-teoriastasi. On muuten ihan normaalia, että merenneitoasuun joutuu tunkemaan. Perehdy asiaan ensin ennen kuin tulet huutelemaan. Se pukeminen nimittäin näyttäisi ihan samalta myös sinun kohdallasi, vaikka olisit miten hoikka. Jännä muuten, että sinä olet ainut, joka on ottanut tämän painoasian esiin. Ettei vaan olisi ne älähtävät koirat siellä kirjoittelemassa...
Kiitos samoin, ei ole ylipaino tähänastisen elämän aikana kolkutellut joten se siitä. Ja tiedän, että märkäpuku on tiukka. Silti neljä vatsamakkaraa istuessa ei ole terveydellisesti suotavaa nuorelle tytölle jos ei vanhemmallekaan daamille. Ei myöskään pimpsan päällä hyllyvä alavatsamakkara. Mutta läski on tätä päivää, kun syödään (ja juodaan!!) epäterveellisesti eikä liikuta riittävästi. Silmä tottuu ylipainoiseen vartaloon ja alkaa pitää sitä normina.
Jos nuo tytöt ovat ylipainoisia, minä 170/65 olen sitten ryhävalas.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo tytöt ovat ylipainoisia, minä 170/65 olen sitten ryhävalas.
No en nyt sanoisi että ryhävalas, mutta kannattaa vähentää napostelua kyllä.
En vaan pääse millään yli asiasta, Amma kuulostaa lehmältä. Siis se nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, mikä jäi mieleen oli Amman kommentti, jossa kertoi kuinka ei tunne oloaan mukavaksi, kun Hawaijilla pitää pukeutua pieniin shortseihin, joista peppu vilkkuu. Enpä nähnyt sellaista pukeutumispakkoa paikallisilla. Oliko siis joku tuotantoyhtiön velvoite, että saataisiin "nuorta paljasta pintaa" ruutuihin, vai mistä oli kyse?
Ei vaan se oli Amman yritys saada sääliä ja kehuja itselleen. Jos sillä olisi yritetty saada "nuorta paljasta pintaa" ruutuihin niin eiköhän sitä "nuorta paljasta pintaa" olisi sitten siellä ruudussa myös näytetty ja sitähän ei tässä ohjelmassa näkynyt.
Pappa betalar? kirjoitti:
Millä tuo Emma rahoittaa kaikki matkailunsa? Muijahan on reissannut ympäri maapalloa instagramin mukaan lakkaamatta.
Sehän oli alustalähtien selvä kultalusikka suussa syntynyt ja muita parempana itseään pitävä pappa betalar ihminen joten ei ole vaikeata arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Amma yhdessä kohdassa höpisi olevansa "chubby"? Minun mielestäni oli ehkä kaikista tytöistä hoikin :D Voi tietysti olla, että rasva on kerääntynyt esim. vatsaan joka ei löysien vaatteiden alta näy, mutta päällisinpuolin ei ole lähelläkään pullukkaa.
Huono itsetunto saa ihmisen näkemään itsensä kaikissa asioissa huonompana kuin onkaan. Itsetunnon puute näkyi myös monessa muussa Amman toiminnassa. Luulen, että häntä on kiusattu koulussa ja se näkyi siten, että piti itseään rumana ja läskinä ja hyökkäsi muita vastaan, jotta nämä eivät ehtisi kiusata häntä.
Huono itsetunto? Ammahan oli porukasta pahin "minä olen muita parempi", "minä olen akateeminen", "Minä en voi normaaleja töitä tehdä lainkaan sillä minä olen korkeakoulutettu".
Kerjäsi silti sääliä ja huomiota jatkuvasti näillä "yhyy minulla on rasvaa" jutuillaan.
Se kirjallisuuspiirikohtaus oli eeppinen. Parempaa sketsiä ei pystyisi edes kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Amma yhdessä kohdassa höpisi olevansa "chubby"? Minun mielestäni oli ehkä kaikista tytöistä hoikin :D Voi tietysti olla, että rasva on kerääntynyt esim. vatsaan joka ei löysien vaatteiden alta näy, mutta päällisinpuolin ei ole lähelläkään pullukkaa.
Huono itsetunto saa ihmisen näkemään itsensä kaikissa asioissa huonompana kuin onkaan. Itsetunnon puute näkyi myös monessa muussa Amman toiminnassa. Luulen, että häntä on kiusattu koulussa ja se näkyi siten, että piti itseään rumana ja läskinä ja hyökkäsi muita vastaan, jotta nämä eivät ehtisi kiusata häntä.
Huono itsetunto? Ammahan oli porukasta pahin "minä olen muita parempi", "minä olen akateeminen", "Minä en voi normaaleja töitä tehdä lainkaan sillä minä olen korkeakoulutettu".
Kerjäsi silti sääliä ja huomiota jatkuvasti näillä "yhyy minulla on rasvaa" jutuillaan.
Juuri tuollainen itsekorostus kielii huonosta itsetunnosta.
Mitä tuo Amma jeesustelee esittämällä niin innokkaasti jotakin tasa-arvoa kannattavaa ei-rasis.tia? Hänhän tuo itse joka käänteessä esiin, miten on akateeminen sun muuta ja tulee edesauttaneeksi sosiaalista diskriminointia innokkaasti. Tyypillinen kirjanoppinut parikymppinen, joka ei kykene näkemään oman touhunsa ristiriitaisuutta, koska ei ole palikoita siihen. Harmi kun Amma ei joutunut siihen sikafarmari-perheeseen, olisi tehnyt varmasti hyvää hänellekin nähdä elämää vähän sieltä toisesta ääripäästä.
Emma ei näe syytä itsessään.
Rasittava ja nimenomaan teini haastavassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt ihmeessä tarkemmin, mitä siellä kirjakerhossa ja taidemuseossa kävi - en saa näitä jaksoja nimittäin näkymään ulkomailla, mutta kovasti kutkuttaisi tietää mitä tapahtui! :D
Amma meni kirjakerhoon ja loi vaikutelman että on sikaniskainen rasisti, koska sössäsi puheensa niin pahoin että onnistui loukkaamaan kaikkia muita kuin valkoisia eurooppalaisia. Kaiken huippu kun matki Pulttiboiseja ja joikasi nunnukanunnukaa ja puhui saamelaisista eläinlajina.
Emma taas taidemuseossa hihitteli, koski taideteoksiin, huokaili ja pyöritteli silmiään heitä varten varatulle oppaalle (keski-ikäinen arvokas herrasmies). Kunnon junttina pyöri taiteen parissa.
Unohdit mainita että Emmalle piti jatkuvasti sanoa ettei näyttelyesineisiin saa koskea (!)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vanhemmat poimineet inspiraatiota nimeen Äiti Ammasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vanhemmat poimineet inspiraatiota nimeen Äiti Ammasta?
Eivät osanneet päättää Emman ja Annan välillä joten antoivat nimeksi Amma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollainen itsekorostus kielii huonosta itsetunnosta.
Tai siitä, että on kotona saanut akateemisilta vanhemmiltaan jo mallia, että he ovat muita parempia ihmisiä.
Hirveitä kehopositiivisiä nuo muut paitsi se kiinalainen.
Miks nuo nuoret on noin huonokuntoisia.
Kyllä nyt jollekin peruskoulun keskeyttäneelle on tuo akateemisuus ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jollekin peruskoulun keskeyttäneelle on tuo akateemisuus ongelma.
Heippa Amma!
Olen punnitusten mukaan alipainoinen ja silti minusta yksikään noista tytöistä ei ollut ylipainoinen. Että se siitä koira-teoriastasi. On muuten ihan normaalia, että merenneitoasuun joutuu tunkemaan. Perehdy asiaan ensin ennen kuin tulet huutelemaan. Se pukeminen nimittäin näyttäisi ihan samalta myös sinun kohdallasi, vaikka olisit miten hoikka. Jännä muuten, että sinä olet ainut, joka on ottanut tämän painoasian esiin. Ettei vaan olisi ne älähtävät koirat siellä kirjoittelemassa...