38v ja raskaana! :/
Saisko vertaistukea?
Esikoinen täyttää joulukuussa 10. Meillä ei ole muita lapsia, eikä ajateltu, että tulisikaan. 6 vuotta kärsimme lapsettomuudesta, ennenkuin esikoinen ilmoitti tulostaan.
Arki on alkanut sujua niin hyvin, kaikilla omat jutut. Elämä muuttuisi tosi paljon, jos joutuisi taas pyörittämään vauva-arkea.
Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (5)
Meille tuli yllätyskolmonen, olin ikäisesi, sisaruksiin n. 10v ikäero.
Onneksi olkoon!!! Vaikka nyt voi tuntua vaikealta aloittaa vauvan kanssa. Ne kasvavat niin nopeasti ja isommasta saat lapsenvahdin, kun myöhemmin tarvitset.
Olen niin onnellinen, että saimme vielä yhden! Tällainen kokemus minulla,
Elämä on ihmeellistä!
Sulla ehkä olisi kivasti aikaa keskittyä vauvaan ja varmaan 10-vuotiaastakin olisi jo apua vauvan hoidossa ja myös seuraa vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ihmeellistä!
Sulla ehkä olisi kivasti aikaa keskittyä vauvaan ja varmaan 10-vuotiaastakin olisi jo apua vauvan hoidossa ja myös seuraa vauvalle.
Kyllä, jokaisen 10-vuotiaan unelma on auttaa vauvan hoidossa. Äiti saa kätevän ilmaisen hoitajan ja voi keskittyä omiin juttuihin kun esikoinen hoitaa vauvaa eikä pääse kaverien kanssa mihinkään.
Tiedän ettei kaikille käy noin mutta mulle kävi. Kiitti äiti kivasta sosiaalisen elämän pilaamisesta.
Noin muuten en ap:lle osaa sanoa muuta kuin että mieti rauhassa mitä haluat, kuuntele sydäntäsi ja hitusta järkeäkin. Olen saman ikäinen kanssasi, mun lapset on jo teinejä. Tiedän mikä mun ratkaisu ehkäisyn pettäessä olisi ollut. Sun ratkaisu voi olla eri.
Miksi valitat, ole kiitollinen.