Kerro omat harrastuksesi - muut päättävät onko turn on/off
Yläpeukku - Turn on
Alapeukku - Turn off
Olen mies ja harrastukseni:
- Pianonsoitto (yli 20v kokemus)
- Luonnossa samoilu/patikointi
- Kuntosali yleiskunnon ylläpitämiseksi.
- Tähtitiede intohimona, vietän paljon aikaa observatoriolla
- Lukeminen
Kommentit (63)
Kalastus, larppaus ja kirjoittaminen.
Jooga, meditaatio, purjehdus, kalastaminen, ruuanlaitto, potkunyrkkeily, uinti, neulominen, lukeminen, elokuvat (niin tekeminen kuin katsominen), koira, vapaaehtoistyo, tee-se-itse -hommat, kielet, matkustelu, fine dining, viinit ja viskit.
N44
Vauvapalstalla trollailu ja larppailu, ammattimaisesti (Sijainti: Pietari).
Lukeminen, kirjoittaminen, kutominen ja virkkaus, pianonsoitto. En ole kuitenkaan hyvä pianisti. Urheilulajeista kävely, luonnossa liikkuminen ja pyöräily (rauhalliseen tahtiin mummopyörällä).
Juoksu ja pyöräily kausittain ja vaihtelevasti. Musiikki, eritoten kitara ja laulu, hiukan myös säveltely. Lukeminen. Kirjoittaminen. Yhdistystoiminta ja politiikka. Ruoanlaitto. Olut (paneminen ja maistelu). Viihdyn luonnossa mutten erityisesti harrasta aktiivisesti mitään luontoaiheista.
treffit kirjoitti:
Jooga, meditaatio, purjehdus, kalastaminen, ruuanlaitto, potkunyrkkeily, uinti, neulominen, lukeminen, elokuvat (niin tekeminen kuin katsominen), koira, vapaaehtoistyo, tee-se-itse -hommat, kielet, matkustelu, fine dining, viinit ja viskit.
N44
Laitoin alanuolen, koska matkustelu, viinit ja viskit. Muille olisi tullut ylänuolta.
Ap, oletko varattu? Kuulostat unelmieni mieheltä. ❤
Leivän tekeminen, en siis ole nainen vaan ultramaskuliinen mies joka leipoo mutta pidän sitä tieteenä ja olenkin tiedemies. Tykkään kun koti tuoksuu leipomolta ja tuoreelta leivältä. En ole nainen, minulla on iso partakin!
Nainen 30 v:
- lukeminen
- sanaristikot
- metsässä kävely
- pelaaminen.
Golf, ratsastus, rally-toko koiran kanssa
Vierailija kirjoitti:
Juoksu ja pyöräily kausittain ja vaihtelevasti. Musiikki, eritoten kitara ja laulu, hiukan myös säveltely. Lukeminen. Kirjoittaminen. Yhdistystoiminta ja politiikka. Ruoanlaitto. Olut (paneminen ja maistelu). Viihdyn luonnossa mutten erityisesti harrasta aktiivisesti mitään luontoaiheista.
Kyllähän se on vaikea panna vastaan naista, joka tykkää panemisesta ja maistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Golf, ratsastus, rally-toko koiran kanssa
Ja olen nainen,viisikymppinen
Kävely, jumppa, klassinen musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko varattu? Kuulostat unelmieni mieheltä. ❤
Kerrohan hieman itsestäsikin =)
T: AP
Patikointi