Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemianne HYVIÄ puolia ison ikäeron parisuhteista

Vierailija
29.05.2019 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin 11v vanhempan mieheen opiskellessa. Sama ala ja samaan aikaan aloitettiin. Nyt 3 vuotta myöhemmin ollaan hyvät ystävät edelleen ja noh...suunnitellaan yhteistä kesäreissua viikoksi. Katsotaan ollaanko kavereina vai miten käy. 50/50 tilanne.

Mutta tietysti menen asioiden edelle ja mietin juuri ikäeroa. Eihän sillä niin väliä ole, kun meillä synkkaa, eletään samassa rytmissä ja ajatusmailma on samankaltainen, samanlaisten kokemuksien muovaama. Hän vain sattui syntymään minua aiemmin. Vaan entä jos tästä tuleekin jotain? Kun olen 25, hän on jo lähes nelikymppinen!

Vierailija
42/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on sitä mieltä, että kumppani on paljon seksikkäämpi kuin oman ikäiset tarjokkaat.

Onko heterosuhde? Kumpi on vanhempi? Veikkaan miestä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on sitä mieltä, että kumppani on paljon seksikkäämpi kuin oman ikäiset tarjokkaat.

Onko heterosuhde? Kumpi on vanhempi? Veikkaan miestä. :)

Oikein veikattu.

Vierailija
44/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokenut mies ei ehkä niin helposti lähde toisten naisten perään. Ja jos miehellä lapset tehtynä, aina parempi: ei oleta enää että minä alkaisin lapsia hankkimaan.

Vierailija
45/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se, että jos ei oma isä ole elämässä mukana, niin on ainakin isähahmo. :)

Vierailija
46/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kokenut mies ei ehkä niin helposti lähde toisten naisten perään. Ja jos miehellä lapset tehtynä, aina parempi: ei oleta enää että minä alkaisin lapsia hankkimaan.

Kyllä lähtee. Aina löytyy nuorempia ja nuorempia naisia.

Vierailija
47/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33 ja N21. Enimmäkseen ikäero on tosi neutraali asia, mutta jos nyt jotakin pitää keksiä:

- samanlainen elämäntapa

- omia mieltymyksiä vastaava kumppani

- seksi

- saa lisää eri-ikäisiä kavereita

- sivistyminen ja ajassa kiinni pysyminen

- toisiaan tasapainottavat ja yhteen sopivat energiat

Ei kai noista monikaan asia ikäerosta johdu?

Vierailija
48/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtee. Aina löytyy nuorempia ja nuorempia naisia.

Jos mies on kypsynyt myös mieleltään ja tunne-elämältään, niin tuota tarvetta hakea aina nuorempaa naista ei ole.

Vierailija
49/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut seurustella 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ollaan monella tavalla samanlaisia, moni asia osuu yksiin käsittämättömän hyvin. Elämänkokemus ja kypsyys ovat ainakin plussapuolia.

Olen rakastunut, mutta kyllähän tämä ikäero hieman mietityttää tulevaisuuden kannalta, vaikka se ei vielä tässä vaiheessa missään näy. Toisaalta ajattelen niinkin, että eihän tästä elämästä mitään tiedä, en voi olla varma että itse elän iästäni huolimatta pidempään tai että suhde edes kestää niin kauan, että vanhuutta kannattaa liikaa ajatella. Tyhmää kai se olisi hylätä rakkaus ja ottaa joku ihan ok elämänkumppaniksi vain siksi että olisi samanikäinen.

Vierailija
50/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa ei ole kuin 7v., mutta ymmärrän kommentoijia siinä mielessä, että olen naiseksi "hyvin säilynyt" ja pukeudun ikäisiini nähden nuorekkaasti. Hyvässä kunnossa harrastusten vuoksi. Ulokonäöllisesti voisi kuvitella 15v. ikäeron. Mies näyttää ihan normaalisti ikäiseltään ja meitä katsotaan usein pitkään, ettäs mikäs daddy vieressäni oikein kulkee. Moni sitten aukoo henkeään, kun selviää, että ei olekaan paljoa ikäeroa. Törmättiin tähän viimeksi Teneriffan lomalla, kun hotellin respassa ilmoitettiin, että "Isäsi meni juuri tuonne aamupalahuoneeseen". Korjasin sitten, että mieheni. Ollaan siis lisäksi naamakaksoset mieheni kanssa. Samoin aikuisten lastemme ollessa mukana kaupoissa tms. ihmiset luulevat, että olen lasteni sisko. Vanhimmallemme kassaneiti hiljattain sanoi, että "siskosi" vei sen paketin äsken mennessään. Pojan oli pakko korjata, että se oli äiti. 

Mutta itse asiaan. Olen joskus seurustellut itseäni 12v. vanhemman kanssa nuorena ja silloin olimme vain saman tasoisia ja sopivia toisillemme. Molemmilla oli paljon yhteistä ja samoja harrastuksia. Suhde kesti 3v.  Pidin hänessä eniten turvallisuuden tunteesta ja rauhallisuudesta. Hän oli kypsä ja älykäs. Elämäntilanteemme oli silloin vähän eri tasolla ja hän olisi jo halunnut perustaa perheen, kun minulla oli opinnot kesken ja halusin vielä matkustella. 

Vierailija
51/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä puoli on että mies nauttii seksistä usein enemmän kuin samanikäisen naisen kanssa nauttisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi