Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemianne HYVIÄ puolia ison ikäeron parisuhteista

Vierailija
29.05.2019 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisteni naisten vittuuntuneet ilmeet.

En usko että oot koskaan edes pannu. Muuten keksisit jotain oikeita hyviä puolia omasta kumppanistasi etkä vain miettisi keinoa loukata av-mammoja tai ylipäänsä naisia, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.

Vierailija
22/51 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että oot koskaan edes pannu. Muuten keksisit jotain oikeita hyviä puolia omasta kumppanistasi etkä vain miettisi keinoa loukata av-mammoja tai ylipäänsä naisia, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.

Ylipäänsä miksi olla vittuuntunut oman ikäisilleen naisille? En minä ainakaan ole vittuuntunut oman ikäisilleni miehille. Tulen aina hyvin toimeen kaikenikäisten asiallisten ihmisten kanssa enkä keksi mitä mielihyvää saisin siitä ajatuksesta että minulla olisi nuorempi mies ja sitten olisi vittuuntuneita ilmeitä. Eivät  ne vittuuntuneet ilmeet parantaisivat minun elämääni millään lailla, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei voi tulla enää raskaaksi.

Vierailija
24/51 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

13 vuotta taallakin, eipa me juuri tuota ikaeroa mietita. Mutta jos vertaan omaa aktiivisuuttani nykyisen kanssa verrattuna eksaan (joka oli mua 4 vuotta vanhempi), olen nykyaan paljon aktiivisempi - niin seksuaalisesti kuin muutenkin: me vaan tehdaan paljon enemman ja liikutaan paljon enemman - ja enemman "ajan hermolla" mita tulee politiikan seuraamiseen ja maailman asioista tietamiseen. 

Kai olen jotenkin aktivoitunut nuoremman partnerin kautta. :) 

N44/M30 

Eli yksin ollessasi et tee mitään, vasta miehen kanssa aktivoidut ja otat omaksesi hänen elämäntapansa. Olisit ihan hyvin voinut olla samoin tavoin aktiivinen (paitsi tietty seksuaalisesti) yksinkin edellisessä suhteessa.

Hyvin sa vedat. Puhuin kommentissani nimenomaan asioista, joita teen miehen kanssa nyt vs. mita tein eksan kanssa. 

Totta kai teen asioita myos yksin ja olen aina tehnyt. Mutta siitahan tassa ei ollut kyse. Ainoa "uusi" juttu on tuo poliittinen aktiivisuus ja muutenkin uutisten entista ahkerampi seuraaminen, kun mies on niista kiinnostunut niin on hyva itsekin olla, saadaan parempia keskusteluja aikaan.

Yksin sitten mm: jooga, meditaatio, kutominen, potkunyrkkeily, uiminen. Ja pari vuotta sitten kavi Lahi-idassa pyorahtamassa vapaaehtoistoissa parisen kuukautta. 

Vierailija
25/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsetkin kehuu että iskä elää nykyään terveellisesti ja seuraa muotia, joten se nyt ainakin. Ei tarvitse hävetä sitä kuin jotain linnunpelätintä.

Vierailija
26/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 ja N21. Enimmäkseen ikäero on tosi neutraali asia, mutta jos nyt jotakin pitää keksiä:

- samanlainen elämäntapa

- omia mieltymyksiä vastaava kumppani

- seksi

- saa lisää eri-ikäisiä kavereita

- sivistyminen ja ajassa kiinni pysyminen

- toisiaan tasapainottavat ja yhteen sopivat energiat

Vierailija
27/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20-vuotiaan on vaikea löytää toista samanikäistä, jonka ihanneparisuhde on erillissuhde. Kaikki haluavat päästä ainakin kokeilemaan kotileikkejä. Todennäköisemmin erillissuhdetta kaipaava kumppani löytyy 30+ ikäluokasta.

Vierailija
28/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero 14 vuotta.

Mies on vanhempi. Hyvä keskustelukumppani jolla laaja yleistieto ja ymmärrys laajemmistakin aiheista. Rauhallinen ja rakastava isä lapsillemme. Ei viihdy baareissa tai bilettämässä. Huomioonottava, sängyssä ja sen ulkopuolella.

Voisihan se olla, että samanikäinenkin mies voisi tarjota kaikkea tätä, minä nyt vaan satuin rakastumaan tähän yhteen mieheen.

Vierailija
29/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eivät saa sinua? Hahhahhhaaaaa! 

Vierailija
30/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 19v. Hyviä puolia: vanhempi osapuoli tuo suhteeseen kokemusta, viisautta, tietoa ja vakautta jonka voi jakaa nuoremmalle. Myös nuoremmalla on antaa näkökulmia ja viisautta mitä vanhempi osapuoli ei ole tullut ajatelleeksi. Molemmilla on eri-ikäisiä ystäviä, joten piirit ovat monipuoliset ikähaarukalla 25-88v. Rikasta elämää. Tiedostan miehen kuolevan ennen minua, ja mahdollisesti sairastuvan ennen sitä. En pelkää, voin kyllä huolehtia hänestä. Sovimme myös seksuaalisesti toisillemme täydellisesti.

Vierailija
31/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vittuuntuneista ilmeistä: on kiistaton tosiasia, että monet naiset hapantuvat kolmikymppisinä samalla, kun monet samanikäiset miehet mölliintyvät. Jos ei halua hapannaamaa tai mölliä, voi olla hyvä idea katsella itselleen nuorempaa kumppania.

Minulla on ainakin alun kolmikymppisenä paljon enemmän yhteistä satunnaisen 24-vuotiaan kuin satunnaisen 34-vuotiaan kanssa.

Vierailija
32/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy hyviä puolia, toinen on kumminkin mahdollisesti vuosia siinä auttajaroolissa. Isääkö olette vailla?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku kokee ison ikäeron parisuhteet niin uhkaavina, että on pakko yrittää todistella kysessä olevan vain jokin isän/äidinkaipuu. Jokaisella kuitenkin on oikeus valita puolisonsa mistä ikäluokasta haluaa, eikä se pakota muita tekemään samaa ratkaisua, joten miksi siitä pitää niin kovasti häiriintyä? 

Vierailija
33/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava kysymys! Minä olen 28, mieheni 41, eli 13 vuoden ikäero. Tässä hyviä puolia:

- Minä saan kaipaamaani vakautta ja turvaa, mies taas elämäniloa ja leikkisyyttä.

- Minä tunnen vetoa vanhempiin, mies nuorempiin -> loistava seksuaalinen kemia

- Mies haluaa perustaa perheen pian, toisin kuin aiemmat pari-kolmekymppiset poikaystäväni. Deittailen vain hyvätuloisia, akateemisia ja kansainvälistä uraa tekeviä ihmisiä, koska olen itsekin sellainen, ja oman kokemukseni mukaan tällaiset miehet eivät ole parikymppisenä kiinnostuneita vauvoista.

- Miehellä on vakaa ura ja tulot, joita mielellään käyttää minuun, joten voin rauhassa keskittyä perhe-elämään ja väitöskirjaan ilman taloudellista huolta.

- Naiset rupsahtavat minusta usein miehiä nopeammin, mutta meillä tästä ei siis tarvitse huolehtia. Olisi absurdi ajatus, että minut vaihdettaisiin nuorempaan. Toisaalta mieheni tietää, että jos ikäerosta huolimatta haluan olla hänen kanssaan, todella rakastan häntä.

Tämä kuulosti kenties pinnallisella - olkoon niin. Pinnan ja seksuaalisen vetovoiman asiat ovat meille tärkeä osa parisuhdetta.

Vierailija
34/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan aio olla auttajaroolissa. Olen kiinnostunut romanttisesta parisuhteesta. Jos parisuhde lakkaa olemasta romanttinen parisuhde ja alkaa muistuttaa auttajan ja autettavan suhdetta, se on tullut tiensä päähän.

Vierailija
35/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen vielä jatkan, että ei ikäero tarkoita, että vanhempi olisi ”vanhemman” roolissa. Esimerkiksi minä olen nuorempana pystynyt tarjoamaan miehelleni sellaista emotionaalista turvaa, luottamusta ja hyväksyntää, jota hän ei ole saanut ikäisiltään naisilta. Lisäksi voin antaa hänelle lapsen, mikä olisi vanhemman kanssa ollut vaikeampaa.

Vierailija
36/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava kysymys! Minä olen 28, mieheni 41, eli 13 vuoden ikäero. Tässä hyviä puolia:

- Minä saan kaipaamaani vakautta ja turvaa, mies taas elämäniloa ja leikkisyyttä.

- Minä tunnen vetoa vanhempiin, mies nuorempiin -> loistava seksuaalinen kemia

- Mies haluaa perustaa perheen pian, toisin kuin aiemmat pari-kolmekymppiset poikaystäväni. Deittailen vain hyvätuloisia, akateemisia ja kansainvälistä uraa tekeviä ihmisiä, koska olen itsekin sellainen, ja oman kokemukseni mukaan tällaiset miehet eivät ole parikymppisenä kiinnostuneita vauvoista.

- Miehellä on vakaa ura ja tulot, joita mielellään käyttää minuun, joten voin rauhassa keskittyä perhe-elämään ja väitöskirjaan ilman taloudellista huolta.

- Naiset rupsahtavat minusta usein miehiä nopeammin, mutta meillä tästä ei siis tarvitse huolehtia. Olisi absurdi ajatus, että minut vaihdettaisiin nuorempaan. Toisaalta mieheni tietää, että jos ikäerosta huolimatta haluan olla hänen kanssaan, todella rakastan häntä.

Tämä kuulosti kenties pinnallisella - olkoon niin. Pinnan ja seksuaalisen vetovoiman asiat ovat meille tärkeä osa parisuhdetta.

Tämä. Meillä ikäeroa 25 vuotta mies 51v ja minä 26v ja korkeammin koulutettu. Tuskin vaihtaa nuorempaan😀 Tuntuu hullulta, mutta minä tunnun olevan se harkitsevampi yksilö.

Vierailija
37/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa yli 20 vuotta, mies on vanhempi. Tykkään muutenkin antiikista, vintagesta ja retrosta, joten vanha äijä sopii parhaiten sisustukseen😉

Vierailija
38/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero 14 vuotta.

Mies on vanhempi. Hyvä keskustelukumppani jolla laaja yleistieto ja ymmärrys laajemmistakin aiheista. Rauhallinen ja rakastava isä lapsillemme. Ei viihdy baareissa tai bilettämässä. Huomioonottava, sängyssä ja sen ulkopuolella.

Voisihan se olla, että samanikäinenkin mies voisi tarjota kaikkea tätä, minä nyt vaan satuin rakastumaan tähän yhteen mieheen.

Ihan kuin itse olisin kirjoittanut! :) meillä toki ikäeroa 12 vuotta.

Vierailija
39/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on sitä mieltä, että kumppani on paljon seksikkäämpi kuin oman ikäiset tarjokkaat.

Vierailija
40/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme