Onko tuomittavaa etsiä vain kauniita ja sporttisia naisia, jos on itse lyhyt + suht ruma mies?
Mulla on ollut aina tämä tilanne. Pituutta löytyy tasan 170 cm ja kasvoni ei ole geneettisellä tavalla komeat (kroppa on tosin lihaksikas), mutta silti kiinnostun ja etsin vain niitä kauneimmista kauneimpia naisia. Kaverit on sitä mieltä että pitäisi "tyytyä omalle tasolle", mutta toisaalta mulla ei ole ollut ikinä pakonomaista tarvetta olla parisuhteessa väkisin kenenkään kanssa, joten en näe tätä itse mitenkään huolestuttavana. Eikö tämä ole kuitenkin ok, jos pystyy elämään ilman parisuhdettakin tarvittaessa?
Mies23,3
Kommentit (30)
On ok, kunhan et katkeroidu ja syytä naisia jos et kelpaa. Olet toisaalta niin nuori, että ehkä tajuat myöhemmin ettei ulkonäöllä ole oikeassa ihmissuhteessa lopulta paljoakaan merkitystä.
Kumppania etsiessä kannattaa miettiä omien toiveiden ohella myös sitä, mitä annettavaa sinulla on suhteessa. Puutteet ulkonäössä on korvattavissa: kultainen, antelias luonne ja hyvä, huumorintajuinen sydän menee kirkkaasti pintapuolisten asioiden ohi.
Mutta oletko sinä tuollainen luonteella loistaja?
Rehellinen kannattaa itselleen olla, eivätkä ne äidin arviot sinusta ole todenmukaisimpia. Pohdi sitä palautetta mitä kavereiltasi ja tapaamiltasi naisilta olet saanut. Olisiko jossain hiomista?
Mun mielestä ei, siis jos pystyy elämään hyvin sinkkunakin. En ymmärrä ihmisiä jotka alkavat suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä heitä ulkoisesti, vain siitä syystä että saisivat olla parisuhteessa XD
Ei ole mitään järkeä yrittää rakentaa parisuhdetta ihmisen kanssa, johon ei tunne vetovoimaa. Eli tottakai etsit kunnes kohtaat naisen, joka "vie jalat alta".
On Ok. Itsekin arvostan kauneutta kaikessa. Tämän takia halusin että vaimonikin on kaunis ja sellaisen sain. Monta vuotta siihen meni ja useamman harakan kävin läpi, mutta lopulta se joutsen lipui luokseni ja saimme onnellisen lopun.
Vierailija kirjoitti:
Kumppania etsiessä kannattaa miettiä omien toiveiden ohella myös sitä, mitä annettavaa sinulla on suhteessa. Puutteet ulkonäössä on korvattavissa: kultainen, antelias luonne ja hyvä, huumorintajuinen sydän menee kirkkaasti pintapuolisten asioiden ohi.
Mutta oletko sinä tuollainen luonteella loistaja?
Rehellinen kannattaa itselleen olla, eivätkä ne äidin arviot sinusta ole todenmukaisimpia. Pohdi sitä palautetta mitä kavereiltasi ja tapaamiltasi naisilta olet saanut. Olisiko jossain hiomista?
Kaveritytöt pitävät itseäni yleensä hauskana ja rehellisenä, mitä nyt oon joskus arvioita saanut. Välillä on tosin tullut myös palautetta, että välillä pitäisi suhtautua (tiettyihin asioihin) vakavammin.
-AP
Ei kai siinä muuta kuin rohkeasti matoa koukkuun.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Voithan sä etsiä, vaikka Graalin maljaa, jos siltä tuntuu.
Eihän sun tarvitse edes etsiä, kyllä sä saat muutenkin...niin, jos sulla paljon fyrkkaa..
Totta maar voit ja saat asettaa tavoitteita ihannenaisesi ominaisuuksille. Niin naisetkin asettavat, vaikka eivät itse niitä täyttäisi.
Se pitää muistaa puolin ja toisin, että sopiva kumppani on jotain muuta kuin on haaveillut. Joten silmät ja aistit auki.
Luin hiljattain erään kirjan jossa toinen päähenkilö - mies pohti naissuhteitaan ja totesi, että Satu on huikean kaunis ja vetävän näköinen, mutta valitsen mieluummin pienen ja pyöreähkön Tellen, jonka kanssa voin puhua kaikkia asioita ja tunnen oloni turvalliseksi ja vapautuneeksi .
Minulla on sama toive, mutta olen 37v, syrjäytynyt, lihakseton, onneton ilman naista yms. Olen kuitenkin naamasta komea, joten jonkinlaiset mahdollisuudet löytyy. :) Varmaan huonommat kuin ap:llä, mutta näillä mennään.
Eikös kaikki miehet hae? Eri asia sitten löytyykö. Kaikki ok jos et katkeroidu ja syytä naisia siitä kun sinulle ei löydy "ketään".
tota samaahan ne naiset harrastaa.., sitten vielä valehtelevat itsellensä että kyllä ne ysin ja kympin miehen pystyvät saamaan koska on ollut pari lyhyttä suhdetta sellaisten kanssa... miesten näkökulmasta taas kyseessä oli vaan vakkaripillu siihen asti kunnes joku hyvä löytyy.
kyllä varmaan pystyt oikeasti saamaan kauniin naisen ulkomailta... suomalaisilla naisilla kun nyt on lievästi sanottuna outo miesmaku.. saatat huomata ettet oikeasti ole ruma ja lyhyt jos vähän matkustelet.
Pidä mielessä, että naiset pariutuvat ylöspäin. Eli sinun on pidettävä huolta siitä, että nainen kokee jatkuvasti olevansa itselleen sopivan miehen, eli siis häntä monella tapaa kyvykkäämmän miehen kanssa. Toki tämä pätee kaikissa parisuhteissa, mutta ulkonäköepäsuhtaisissa eniten. Voi olla että joudut tyytymään hieman vähemmän kouluttautuneeseen kuin kenties haluaisit.
Ulkonäkö on minulle vain kuorta, jos se mikä pinnan alta löytyy, ei miellytä, on aivan samantekevää, miltä ihminen näyttää.
Mulle ihan ykkösjuttu miehissä on aina ollut äly, sen jälkeen tulee se, miten mies mua kohtelee, kohteliaisuuteen todellakin kiinnittää huomiota näinä nykyään. Ja muusikoissa on erityisesti sitä jotain ...
Mä olen yrittänyt pojalleni ( 16v. ) takoa että älä liikaa kiinnitä tytöissä huomiota ulkoiseen kauneuteen.
Katos kun se jos mikä on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt pojalleni ( 16v. ) takoa että älä liikaa kiinnitä tytöissä huomiota ulkoiseen kauneuteen.
Katos kun se jos mikä on katoavaista.
Aika karmeaa. Miksi taot pojallesi jotain, mikä taistelee hänen ikiaikaisia biologisia vaistojaan vastaan? Pahimmassa tapauksessa hän päätyy yhteen naisen kanssa, jota ei rakasta, koska haluaa miellyttää sinua.
Jokainen saa vapaasti hakea juuri sellaista kumppania kuin tahtoo, tai olla hakematta. Kunhan ei syyllistä muita, ei kuvittele olevansa oikeutettu toiseen ihmiseen eikä valita jatkuvasti omista valinnoistaan muille, saa aivan vapaasti valita kenen kanssa tahtoo olla.
Okei, mikä ongelma ?