Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako enää 38 v mies kellekkään

Vierailija
21.02.2023 |

Hiljaista on naisrintamalla naiset ei ota missään yhteyttä ja on montaki deittisovellusta. Käyn töissä eli en ole työtön. Ei ole kavereita ja oon masentunut ja velkaaki on, tuntuu vaan että kaikki hyvät seurustelee jo. En halua lapsiakaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tunnen olevani epänormaali ku en oikein kelpaa kellekkään.

Vierailija
2/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta, olisi kiva seurustella muttakun ei ole mitään vientiä nykyään siis aivan hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se masennus voi karkottaa naiset. Oma mies on vaikeasti masentunut ja on välillä ihan hemmetin vaikeaa kestää itsekään tätä, vaikka rakastankin. Hoida terveytesi kuntoon, itsesi ja muiden takia.

Vierailija
4/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Allu, ei se ole sun kohdalla iästä kiinni.

Vierailija
5/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievästi ylipainoa kyllä ja naamasta en oo pahimmasta päästä mutta silti ei ole oikein mitään vientiä.

Vierailija
6/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelepaa. Mieti mikä kiinnostus yhdistäisi sinut itsellesi sopivaan naiseen. Missä niitä olisi eniten. Entä arvomaailmat.

Vierailija
7/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se masennus voi karkottaa naiset. Oma mies on vaikeasti masentunut ja on välillä ihan hemmetin vaikeaa kestää itsekään tätä, vaikka rakastankin. Hoida terveytesi kuntoon, itsesi ja muiden takia.

Minä hoidan sitä kuntoon ja käyn töissä ja se auttaa ja syön lääkkeeni jopa terapiassa käyn. 

Vierailija
8/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallista naista etsin, en mitää prinsessaa ja mitään laihaa tinderi misua.

Vierailija
9/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap Usko pois, niin suurin ongelma löytää kumppani tuskin on ikäsi.

T. 45 vuotais sinkku

Vierailija
10/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu elämän kallu taas vauhdissa

Vierailija
11/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halusin vaan kertoa rehellisesti ettei ole nykyään mitää vientiä, että kun olin nuorempi ja jopa työtön naiset kiinnostui enempi.

Vierailija
12/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitäs olla jotenki erilainen, kai laihduttaa tai sitten haluta eri asioita,  kun ei oo kavereitakaan niin ei voi niiden kautta etsiä ketään ku on aina yksin.

Vierailija
13/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein taida ymmärtää mistä sen naisen löytäis tai sitten en vain kertakaikkiaan kelpaa kellekkään.

Vierailija
14/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on valtavasti miehiä, jotka varmaan olisivat ihan kelvollisia, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään muuta kuin "moi. mitä sun iltaas?"

Minä en ainakaan jaksa alkaa onkia tietoja ja yksin ylläpitää keskustelua.

N42

Vierailija
15/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais asioihin liittyy muutama oleellinen juttu. Ensinnäkin olisi hyvä, jos mies olisi sosiaalisesti taitava ja itsetunto kunnossa. Olen huomannut, että puheliaat monesti löytää kumppanin vaikka keskellä päivää kaupasta. Toinen juttu on sattuma. Kuin ihmeen kaupalla, joillakin käy flaksi jatkuvasti naisten kanssa ja luulen, että joku jumalallinen toimija johtaa heitä yhteen.

Vierailija
16/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää tommosesta joka on taipuvainen itsesääliin. Ole rehti ja kohtelias ja varmempi niin kelpaat.Olet vielä nuori.Kyllä sulla on aikaa.

Vierailija
17/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää tommosesta joka on taipuvainen itsesääliin. Ole rehti ja kohtelias ja varmempi niin kelpaat.Olet vielä nuori.Kyllä sulla on aikaa.

Niin ku ei kiinnosta enää tää sinkkuus ei yhtään.

Vierailija
18/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nais asioihin liittyy muutama oleellinen juttu. Ensinnäkin olisi hyvä, jos mies olisi sosiaalisesti taitava ja itsetunto kunnossa. Olen huomannut, että puheliaat monesti löytää kumppanin vaikka keskellä päivää kaupasta. Toinen juttu on sattuma. Kuin ihmeen kaupalla, joillakin käy flaksi jatkuvasti naisten kanssa ja luulen, että joku jumalallinen toimija johtaa heitä yhteen.

Mä olen ujo ja aika hiljainen tyyppi.

Vierailija
19/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu vaan että ihan kivan näkönen tyyppi oot, mutta siihen se jää aina.

Vierailija
20/52 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on valtavasti miehiä, jotka varmaan olisivat ihan kelvollisia, mutta eivät osaa kirjoittaa mitään muuta kuin "moi. mitä sun iltaas?"

Minä en ainakaan jaksa alkaa onkia tietoja ja yksin ylläpitää keskustelua.

N42

Miksei naiset ota ite yhteyttä ja osota kiinnostusta esim melkein heti sanomalla olen kiinnostunut ja haluan tutustua, monet ei vastaa