Mulle ei satu koskaan mitään positiivista
Eilen taas yksi, iso negatiivinen juttu. Joka päivä jotain ikävää.
Kommentit (22)
Todella väsyttävää kun päivästä ja vuodesta toiseen sama homma.
Yöelämöinnistä voit saada positiivisen HIV-tuloksen.
Voisikohan se johtua asenteestasi... Jos asenteesi on valmiiksi 'mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää' niin voit olla varma että et varmasti huomaa elämässäsi niitä hyviä asioita vaan kaikki huomio menee niihin vastoinkäymisiin. Jos ajattelee että elämä on p*skaa niin silloin se myös on. Jokainen meistä luo oman todellisuutensa.
Suosittelisin sinua tutustumaan vetovoiman lakiin. Paljon siinä on 'huuhaata' mutta perusajatus toimii.
Elä ole oman elämäsi vierestä katsoja, vaan saa itse aikaan jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan se johtua asenteestasi... Jos asenteesi on valmiiksi 'mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää' niin voit olla varma että et varmasti huomaa elämässäsi niitä hyviä asioita vaan kaikki huomio menee niihin vastoinkäymisiin. Jos ajattelee että elämä on p*skaa niin silloin se myös on. Jokainen meistä luo oman todellisuutensa.
Suosittelisin sinua tutustumaan vetovoiman lakiin. Paljon siinä on 'huuhaata' mutta perusajatus toimii.
Juu meeppä sanomaan tuonne kehitysmaiden slummeihin noita vaarallisia new age juttuja, että "jokainen luo oman todellisuutensa, keskity siihen mitä haluat, niin saat sen" yms.
Mut AP:lle sanoisin, että vastoinkäymisiä tulee aina kaikille, mutta kyllä me itse voidaan tehdä niitä mahdollisuuksiemme mukaan positiivisia asioita itsellemme (ja muille).
Käy hakemassa HIV ja Hepatiitti Venäjältä. Sitten sulla on ainakin joissain labratuloksissa jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu meeppä sanomaan tuonne kehitysmaiden slummeihin noita vaarallisia new age juttuja, että "jokainen luo oman todellisuutensa, keskity siihen mitä haluat, niin saat sen" yms.
Mut AP:lle sanoisin, että vastoinkäymisiä tulee aina kaikille, mutta kyllä me itse voidaan tehdä niitä mahdollisuuksiemme mukaan positiivisia asioita itsellemme (ja muille).
Menepä itse, ei tähän slummit liity. Vai slummistako se ap valittaa.
Eipä ne hyvät asiat tule vaan itsekseen, ne pitää itse tehdä.
Jos on pitkään jatkunut alamäkeä niin se kestää aikansa että muuttuu. Joku asia peruselämässä vois olla tarpeen muuttaa kokonaan ens alkuun jotta pääsee syntymään jotain uutta ja tulee tilaa hyville sattumillekin.
Jaksamista ap ja toivottavasti alkaa mennä paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Elä ole oman elämäsi vierestä katsoja, vaan saa itse aikaan jotain positiivista.
Tämä. Ei ne positiiviset jutut muillekaan vaan "satu". Kyllä niiden eteen joutuu ponnistelemaan ja satsaamaan. Kannattaa tutustua käsitteeseen resilienssi ja oppia kääntämään vastoinkäymiset positiivisiksi jutuiksi.
Onnekkuus täytyy ansaita. Se on kiinni teoista ja asenteista. Ei ole sattumaa et jollakin on onni ja toisella ei.
"Onnekkuus on potentiaali, jonka kova työ muuttaa palkinnoksi"
Tämmöistä tämä individualismi on. Jopa sattumat pitäisi itse aiheuttaa.
AP, jaksamista, ei kaikki ole aina itsestä kiinni.
Tuntuu kun menee todella huonosti ja ajattelee ettei enää voi huonommin mennä, niin puoliso sai vakavan sairaskohtauksen. Lapset alkoivat oireilemaan ja minä myös kaiken taakan alla sairastuin vaikeaan masennukseen. Kiva lukea että tämäkin on vain omasta asenteesta kiinni. En jaksa enää.
Ei onni ole mikään sattuma, joka valahtaa taivaasta kuin rankkasade kesäpäivänä. Se tulee ihmisen luo vähitellen sen mukaisesti, miten hän suhtautuu elämään ja ympärillään oleviin ihmisiin. Onni karttuu jyvä jyvältä, osanen täydentää toistaan.
- Tsingis Aitmatov
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kun menee todella huonosti ja ajattelee ettei enää voi huonommin mennä, niin puoliso sai vakavan sairaskohtauksen. Lapset alkoivat oireilemaan ja minä myös kaiken taakan alla sairastuin vaikeaan masennukseen. Kiva lukea että tämäkin on vain omasta asenteesta kiinni. En jaksa enää.
Mitkä ne aikaisemmat vaikeudet oli, kun koko perhe oli terveenä? Miten tyhmä ihminen ei tajua terveyden arvoa?
Osa on juuri näitä marisijoita, joilla muka on kaikki huonosti, vaikka oikeasti asiat on ihan hyvin. Te aiheutatte itse oman pahan olonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne aikaisemmat vaikeudet oli, kun koko perhe oli terveenä? Miten tyhmä ihminen ei tajua terveyden arvoa?
Osa on juuri näitä marisijoita, joilla muka on kaikki huonosti, vaikka oikeasti asiat on ihan hyvin. Te aiheutatte itse oman pahan olonne.
Lainaan tähän Eino Leinoa:
Se murhe mi eilen mun murtaa oli, suli hymyks kun tänään suurempi tuli.
Sama.