Onko tuomittavaa etsiä vain kauniita ja sporttisia naisia, jos on itse lyhyt + suht ruma mies?
Mulla on ollut aina tämä tilanne. Pituutta löytyy tasan 170 cm ja kasvoni ei ole geneettisellä tavalla komeat (kroppa on tosin lihaksikas), mutta silti kiinnostun ja etsin vain niitä kauneimmista kauneimpia naisia. Kaverit on sitä mieltä että pitäisi "tyytyä omalle tasolle", mutta toisaalta mulla ei ole ollut ikinä pakonomaista tarvetta olla parisuhteessa väkisin kenenkään kanssa, joten en näe tätä itse mitenkään huolestuttavana. Eikö tämä ole kuitenkin ok, jos pystyy elämään ilman parisuhdettakin tarvittaessa?
Mies23,3
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt pojalleni ( 16v. ) takoa että älä liikaa kiinnitä tytöissä huomiota ulkoiseen kauneuteen.
Katos kun se jos mikä on katoavaista.
Aika karmeaa. Miksi taot pojallesi jotain, mikä taistelee hänen ikiaikaisia biologisia vaistojaan vastaan? Pahimmassa tapauksessa hän päätyy yhteen naisen kanssa, jota ei rakasta, koska haluaa miellyttää sinua.
Annanpa vielä esimerkin: Sinulla on uroskoira ja tuot sen eteen kaksi naarasta, toinen kauniimpi kuin toinen. Tietenkin uroskoira haluaa paritella kauniimman kanssa, mutta lyötkin sitä aina, kun se lähestyy kauniimpaa ja näin ohjaat sen rumemman puoleen. Näin olet tekemässä pojallesi. Ihmiset ovat eläimiä ja heillä on eläimen vaistot.
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt pojalleni ( 16v. ) takoa että älä liikaa kiinnitä tytöissä huomiota ulkoiseen kauneuteen.
Aika karmeaa. Miksi taot pojallesi jotain, mikä taistelee hänen ikiaikaisia biologisia vaistojaan vastaan? Pahimmassa tapauksessa hän päätyy yhteen naisen kanssa, jota ei rakasta, koska haluaa miellyttää sinua.
Annanpa vielä esimerkin: Sinulla on uroskoira ja tuot sen eteen kaksi naarasta, toinen kauniimpi kuin toinen. Tietenkin uroskoira haluaa paritella kauniimman kanssa, mutta lyötkin sitä aina, kun se lähestyy kauniimpaa ja näin ohjaat sen rumemman puoleen. Näin olet tekemässä pojallesi. Ihmiset ovat eläimiä ja heillä on eläimen vaistot.
Ja vielä. Kerrotko tasapuolisuuden vuoksi myös tyttärellesi, että älä ota sitä sosiaalista ja hyvin pärjäävää, pitkää miestä, koska ei hänestäkään mitään jäljelle jää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä. Kerrotko tasapuolisuuden vuoksi myös tyttärellesi, että älä ota sitä sosiaalista ja hyvin pärjäävää, pitkää miestä, koska ei hänestäkään mitään jäljelle jää?
Miten niin ei mitään jäljelle jää? Ihmisen sosiaalisuus ja pituus ei mihinkään katoa (kuten ei myöskään hyvin pärjääminen jollei jotain dramaattista satu), toisin kuin ulkonäkö. Keksit mahdollisimman huonot esimerkit. Lisäksi sosiaalisuus ja pärjääminen on merkityksellisiä arjessa joka ikinen päivä ihan toisella tavalla kuin ulkonäkö. Jos ei olisi, kukaan ei eroaisi misseistä tai pettäisi heitä.
Ei tietenkään ole tuomittavaa, mutta kovasti onnea naisen etsintään.
Ap:lle neuvoisin että jos rima on korkealla, opiskele. Unohda naiset vaikka kokonaan muutamaksi vuodeksi. Hankkiudu töihin joista maksetaan hyvin. Kolmivitosena kun olet kunnon nousujohteisella uralla jossain valkokaulushommissa, saat anteeksi puutteesi. Sen sijaan jos olet alkanut lukemaan tasoteorioista, asut äidin autotallissa ja vietät päiväsi suoltaen katkeruutta nettiin, et saa enää minkään näköistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle neuvoisin että jos rima on korkealla, opiskele. Unohda naiset vaikka kokonaan muutamaksi vuodeksi. Hankkiudu töihin joista maksetaan hyvin. Kolmivitosena kun olet kunnon nousujohteisella uralla jossain valkokaulushommissa, saat anteeksi puutteesi. Sen sijaan jos olet alkanut lukemaan tasoteorioista, asut äidin autotallissa ja vietät päiväsi suoltaen katkeruutta nettiin, et saa enää minkään näköistä naista.
Näin aionkin tehdä. Ja rehellisesti sanottuna: en usko tasoteorioihin. Jos vertaa minua ja jotain 190 cm kaiffaria keskenään, en pidä häntä itseäni tasokkaampana, ainoastaan pidempänä. Mutta mulle parisuhde ei ole koskaan ollut mikään elämän pääprioriteetti joten ei tarvitse stressata :D ja olen vela, mutta se tuskin ketään enää yllättää kun niin on suurin osa milleniaaleista :D
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aionkin tehdä. Ja rehellisesti sanottuna: en usko tasoteorioihin. Jos vertaa minua ja jotain 190 cm kaiffaria keskenään, en pidä häntä itseäni tasokkaampana, ainoastaan pidempänä. Mutta mulle parisuhde ei ole koskaan ollut mikään elämän pääprioriteetti joten ei tarvitse stressata :D ja olen vela, mutta se tuskin ketään enää yllättää kun niin on suurin osa milleniaaleista :D
-AP
Yllättyisin enemmän jos oisit kertonut haluavasi lapsia. Omasta kaveriporukastani (ollaan 22-25-vuotiaita) vain yksi on ilmoittanut haluavansa jälkikasvua tulevaisuudessa XD
Ei se ole tuomittavaa, se on epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tuomittavaa, se on epätoivoista.
Epätoivoista ehkä, mutta tolla strategialla olen saanut kuitenkin jo kahdet treffit sovittua pelkästään tälle viikonlopulle :)
-AP
Sehän oli jo tuomittavaa etsiä normaalipainoista naista vaikka itse oli myös normaalipainoinen. Oli joku 1000 sivuinen tuomitsemisketju siitä maajussille morsian miehestä oliko mauri vai mikä.