Sain tänään tietää saavani niin ison perinnön että voin lopettaa työssä käymisen
Aika hieno fiilis tällä hetkellä.
Kommentit (59)
Täällä olis komea, hauska ja sitoutumishaluinen mies. Oletko nainen välillä 25-45? Tavataanko?
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miljoonaa siis?[/q
Ainoastaan satoja tuhansia. Mutta se riittää.
ap
WOW, todella hienoa, onneksi olkoon!!!
Innostava ajatus, että näinkin voi oikeasti elämässä käydä. Kunpa minäkin... olisi ihanaa lopettaa jatkuva työnhaku ja näyttää TE-toimistolle tumppua. Alkaisin vapaaksi taiteilijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Riippuu iästäsi.
Minä tienaan nettona 40 000 vuodessa ja kaikki menee. Olen 50 v, eli elän vielä 30 vuotta. Tarvitsisin rahaa minimissään 1 200 000.
Jagex kirjoitti:
Täällä olis komea, hauska ja sitoutumishaluinen mies. Oletko nainen välillä 25-45? Tavataanko?
Olen ruma 49-vuotias mies. Ei enää aikomustakaan sitoutua. Nyt voin nauttia omasta rauhasta. Olen sen mielestäni ansainnut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lainaa tonni?
Törkeä. Että kehtaat edes vitsillä sanoa noin.
- Ulkopuolinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei riitä sadat tuhannet!!! *uoriin ja *uumeksiin menee jo 100 000€ vuodessa!
Vierailija kirjoitti:
Jagex kirjoitti:
Olen ruma 49-vuotias mies. Ei enää aikomustakaan sitoutua. Nyt voin nauttia omasta rauhasta. Olen sen mielestäni ansainnut.
ap
2000€ otan sulta suihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Riippuu iästäsi.
Minä tienaan nettona 40 000 vuodessa ja kaikki menee. Olen 50 v, eli elän vielä 30 vuotta. Tarvitsisin rahaa minimissään 1 200 000.
Vaikka alapeukkuja saatkin, olen kanssasi samoilla linjoilla. Lisääntynyt vapaa-aika luo mahdollisuuksia tuhlata entistä enemmän. Opiskeluaikana opintotuella ja lainalla eläessäni laskeskelin, että elämä olisi hienoa 5000 markalla, eli nykyrahassa 1300€:lla kuukaudessa.
Jostain syystä mieli on viimeisen 25 vuoden jälkeen muuttunut.
Ihanaa, onnea! Nauti perinnöstä. Voi kun ehtisi itsekin joskus perimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Riippuu iästäsi.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Onnea! Summa voi tuntua isolta, mutta ei se hirveän suuri ole. Käytä se viisaasti ja pane poikimaan, muuten raha ei riitä.
Hei, jos saan udella, mitä sukua edesmennyt oli sinulle? Ja miten hän oli saanut kokoon nuo sadat tuhannet?
Nauti elämästä!
Aika monta miljoonaa siis?