Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tietää saavani niin ison perinnön että voin lopettaa työssä käymisen

Vierailija
28.05.2019 |

Aika hieno fiilis tällä hetkellä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen asenne. Ei lainkaan empaattista ilakoida saamillaan rahoilla, kun ne ovat perintöä.

Et siis sure lainkaan, vaan oot onnellinen perinnöstä. Harmittaa perinnönjättäjän puolesta.

Vierailija
22/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta miljoonaa siis?[/q

Ainoastaan satoja tuhansia. Mutta se riittää.

ap

Riippuu iästäsi.

Minä tienaan nettona 40 000 vuodessa ja kaikki menee. Olen 50 v, eli elän vielä 30 vuotta. Tarvitsisin rahaa minimissään 1 200 000.

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

Kuka nyt haluaa kituuttaa pienillä tuloilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voitin lotossa pari viikkoa sitten. Viikon kuluttua saan rahat käyttöön. Kiva fiilis. En mee töihin enään kesäkuussa. Se on mulla loma ja sanon itseni irti perjantaina. Kukaan työkavereista ei tiedä, enkä kerro 🤑

Vierailija
24/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ulinaa täällä ettei rahat riitä elämiseen ellei käy töissä. Jos työttömälläkin riittää, niin perijällä vielä paremmin. Elää vain työttömän elintasoa kuten ennenkin ja ottaa joskus äkkilähdön lomalle. Muuten voi käyttää aikansa kuntoilemalla, lukemalla, laittamalla itse ruokaa alusta alkaen ja kaikkea muuta kivaa mitä voi tehdä ilmaiseksi.

Vierailija
25/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauheeta, onnittelette ap:ta vaikka hän on menettänyt läheisen. Jokainen onnittelija vois nyt katsoa peiliin ja ap myös.

Vierailija
26/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jagex kirjoitti:

Täällä olis komea, hauska ja sitoutumishaluinen mies. Oletko nainen välillä 25-45? Tavataanko?

Olen ruma 49-vuotias mies. Ei enää aikomustakaan sitoutua. Nyt voin nauttia omasta rauhasta. Olen sen mielestäni ansainnut.

ap

Täällä olis ruma 50v nainen. En ole hauska kuin omasta mielestäni ja sitoutumishalukkuudessakin on ollut ongelmia. Et silti haluaisi tavata?

Vierailija
27/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jagex kirjoitti:

Täällä olis komea, hauska ja sitoutumishaluinen mies. Oletko nainen välillä 25-45? Tavataanko?

Olen ruma 49-vuotias mies. Ei enää aikomustakaan sitoutua. Nyt voin nauttia omasta rauhasta. Olen sen mielestäni ansainnut.

ap

Muutama satatuhatta pankkitilillä kaunistaa miestä kuin miestä.

Vierailija
28/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa täällä ettei rahat riitä elämiseen ellei käy töissä. Jos työttömälläkin riittää, niin perijällä vielä paremmin. Elää vain työttömän elintasoa kuten ennenkin ja ottaa joskus äkkilähdön lomalle. Muuten voi käyttää aikansa kuntoilemalla, lukemalla, laittamalla itse ruokaa alusta alkaen ja kaikkea muuta kivaa mitä voi tehdä ilmaiseksi.

En minä vaihtaisi töitä niukempaan elämiseen. Jos saisin liian vähän perintöä, niin perustaisin jonkin firman lisätuloille tai alkaisin sijoittamaan. En suostuisi luopumaan viiden tähden hotelleistani ja tiistai-illan shampanjastani. Eli tekisin jotain työtä.

Jos ei saa riittävän hyväpalkkaista työtä, niin sille ei mitään mahda. Mutta sille mahdan, että en luopuisi sellaisesta sadoista tuhansista.

Vierailija
29/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kauheeta, onnittelette ap:ta vaikka hän on menettänyt läheisen. Jokainen onnittelija vois nyt katsoa peiliin ja ap myös.

Missä sanottiin että oli läheinen ja tuntuu että ap nyt kovin surunmurtama ole.

Vierailija
30/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on oma vanhempi, niin moni viisikymppinen on menettänyt molemmat jo aikaa sitten. Eikä hän kertonut kenet peri ja milloin.

Vierailija
31/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vaihtaisi töitä niukempaan elämiseen. Jos saisin liian vähän perintöä, niin perustaisin jonkin firman lisätuloille tai alkaisin sijoittamaan. En suostuisi luopumaan viiden tähden hotelleistani ja tiistai-illan shampanjastani. Eli tekisin jotain työtä.

Jos ei saa riittävän hyväpalkkaista työtä, niin sille ei mitään mahda. Mutta sille mahdan, että en luopuisi sellaisesta sadoista tuhansista.

Kyllä sä suostuisit kun saisit potkut yt-neuvotteluissa etkä esimerkiksi ikäsi takia saisi enää töitä. Todellisuus iskee karusti joillekin vasten kasvoja, tosin ei niille jotka ovat työssä ollessaankin eläneet vaatimattomasti.

Vierailija
32/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä suostuisit kun saisit potkut yt-neuvotteluissa etkä esimerkiksi ikäsi takia saisi enää töitä. Todellisuus iskee karusti joillekin vasten kasvoja, tosin ei niille jotka ovat työssä ollessaankin eläneet vaatimattomasti.

Niinhän minä viimeisessä kappaleessa toteankin: ei sille mitään mahda, jos on työtön. Mutta _vapaaehtoisesti_ en downgradaisi elämää.

Vierailija
33/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, toivottavasti ei kuitenkaan vielä vähään aikaan. Oma varallisuus on riittänyt työajan puolittamiseen. N40

Vierailija
34/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan todella satojatuhansia perinyt, ei aivan varmasti kuuluttele sitä tällä palstalla.

Täällä on todellakin monelaista ihmistä kirjoittelemassa ja hyvä niin, että: tälläinen " purkautumispaikka" on olemassa, johon ei tarvita rekisteröitymistä ja nimimerkkejä. Useat saavat täällä vertaistukea ja lohduttavia viestejä, jos toki myös ilkeitä ja tylyjä viestejäkin.

Sinä tuskin olet saanut mainitsemaasi perintöä, haluat tuntea itsesi tärkeäksi,  ja saada ja kokea myötäiloa.

Ihmiset pääsääntöisesti salaavat perinnöt, olitpa ne suuria tai pieniä. Ainakin itseni sukulais-ystävä ja tuttavapiirissä.

Vierailija
35/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä viimeisessä kappaleessa toteankin: ei sille mitään mahda, jos on työtön. Mutta _vapaaehtoisesti_ en downgradaisi elämää.

Onnea eläkkeelle.

Vierailija
36/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin että oli läheinen ja tuntuu että ap nyt kovin surunmurtama ole.

Joku luuli ap:tä läheisekseen, kun antoi perintöäkin. Mutta ap ei vaikuta edes olevan suruissaan, van on onnellinen rahasta.

Käy sääliksi perinnön jättäjää. Olisko pitäny testamentata muualle.

Vierailija
37/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan todella satojatuhansia perinyt, ei aivan varmasti kuuluttele sitä tällä palstalla.

Täällä on todellakin monelaista ihmistä kirjoittelemassa ja hyvä niin, että: tälläinen " purkautumispaikka" on olemassa, johon ei tarvita rekisteröitymistä ja nimimerkkejä. Useat saavat täällä vertaistukea ja lohduttavia viestejä, jos toki myös ilkeitä ja tylyjä viestejäkin.

Sinä tuskin olet saanut mainitsemaasi perintöä, haluat tuntea itsesi tärkeäksi,  ja saada ja kokea myötäiloa.

Ihmiset pääsääntöisesti salaavat perinnöt, olitpa ne suuria tai pieniä. Ainakin itseni sukulais-ystävä ja tuttavapiirissä.

Miksei kuuluttelisi? Muutama sata tonnia ei ole nykyään mikään iso summa.

Vierailija
38/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackpot kirjoitti:

Mäkin voitin lotossa pari viikkoa sitten. Viikon kuluttua saan rahat käyttöön. Kiva fiilis. En mee töihin enään kesäkuussa. Se on mulla loma ja sanon itseni irti perjantaina. Kukaan työkavereista ei tiedä, enkä kerro 🤑

Onnea!! Paljonko voitit?

Vierailija
39/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea eläkkeelle.

Kiitos. Sitä ajatellen tällä hetkellä tietoisesti kartutan omaisuuttani. Minulla on kolme kiinteistöä, joita sitten kaksi voin eläkkeellä myydä pois. Yhdessä asun.

Vierailija
40/59 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on tuo viesti nro 34.

En tiedä yhtään ihmistä, joka kuuluttelesi perintöä jossain.

Fiksut eivät tuollaisia asioita kerro, ne ovat omia hlökohtaisia

juttuja. Niistä puhutaan perheen kesken.

Täytyykö tosiaan uskoa, että tämä keskustelufoorumi on ns. wt-ihmisten täyttämä kolera-allas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme