Nämä 7 piirrettä yhdistävät ihmisiä, joilla on terve persoonallisuus
Hän pystyy kokemaan ja ilmaisemaan tunteitaan avoimesti.
Hän on suoraviivainen, aito eikä yritä manipuloida toisia.
Hän pystyy ylläpitämään läheisiä ihmissuhteita. On lämminhenkinen ja ystävällinen.
Hän kokee iloa, rakkautta ja muita positiivisia tunteita säännöllisesti.
Hän on itsevarma omista kyvyistään.
Hän on henkisesti vakaa. Ei yleisesti masentunut tai ahdistunut eikä erityisen altis vihastumaan tai reagoimaan tilanteisiin kielteisesti.
Hän sietää kohtalaisen hyvin stressiä.
Kommentit (5)
Ottaen huomioon tän palstan yleisen negatiivisuuden, toi alotuslista tuskin pätee keneenkään täällä
Olen selvästikin hyvin sairas yksilö, kun mikään noista ei osu.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon tän palstan yleisen negatiivisuuden, toi alotuslista tuskin pätee keneenkään täällä
Aivan! Täällä ja palstan ulkopuolella vaan kiusataan, haukutaan ja arvostellaan muita. Nega nega nega!
Tasapainoinen ihminen on positiivinen ja hyväntahtoinen, tai sitten hän yksinkertaisesti kävelee pois.
Ihmisellä joka kiusaa ei ole kaikki kunnossa.
Kuulostaa hyvältä. Täytän itse noista osan, osa välillä vähän vaihtelee, esim lasten ollessa pieniä minulla oli ahdistuneisuutta. Mutta koen, että koska pohjimmiltani olin terve persoonaltani, minulla oli voimavaroja päästä siitä eteenpäin ja nyt voin hyvin.
Toisaalta nuo läheiset ihmissuhteet tökkii. Olen muuttanut paljon, myös maasta toiseen, ja se vaikeuttaa. Lisäksi kun on puoliso ja monta lasta, energiaa menee myös niihin ihmissuhteisiin. Mutta noin lähtökohtaisesti olen pystynyt ylläpitämään vuosia ja vuosikymmeniä kestäneitä ihmissuhteita, enkä ole riidoissa kenenkään kanssa.
Pershäiriöisen tunnistaa myös siitä, et hän puuttuu sinun henkilökohtaisiin asioihin. Sellaisiin jotka normaali ihminen kokee noloksi.
Olet hänelle pelkkä kynnysmatto.
Huomaat, että olet hänelle sillon tärkeä kun hän tarvitsee jotain.
Hän puhuu usein niistä ihmisistä pahaa joiden kanssa sinä juttelet koska on kateellinen heistä.
Keskeyttää sinun ja jonkun toisen ihmisen keskustelun sekä kääntää välittömästi aiheen itseensä.
Hän on ikuinen testeri eli testaa koko ajan kaikkea aivan uuvuksiin asti. Ottaa niin paljon yhteyttä, että toisen on laitettava puhelin kiinni.
Kova valehtelemaan. Ei edes ymmärrä, että muut huomaa hänen kieroutensa.