Sain tänään tietää saavani niin ison perinnön että voin lopettaa työssä käymisen
Kommentit (59)
Onnittelut perinnöstä!
Mutta ei muutama sata tuhatta riitä. Järjellisellä riskitasolla tuotto-odotus noin pienelle sijoitussummalle ei riitä edes keskiluokkaiseen elämään.
Sijoita silti rahat järkevästi. Älä toimi niin kuin tyypillinen tuulipuku ja hassaa kaikkea heti isomman asunnon ylläpitokuluihin, autoon, lomamatkoihin, jne.
Onnea!
Varaudu siihen, että sinulle tarjotaan erilaisia sijoituspalveluja. Älä tee mitään hätiköityä.
Perin itse myös melkoisen summan. Töissä jatkan.
Siitä se alkaa.
Vaimo peri paljon kanssa. Rakastui kuitenkin sukunsa rahaan ja päätti että sen kanssa on parempi elää, kuin ukkonsa kanssa.
20v maksoin kaikki laskut ja tästä tuli palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miljoonaa siis?[/q
Ainoastaan satoja tuhansia. Mutta se riittää.
ap
Minä jos perisin noin paljon, niin ostaisin sijoitusasuntoja ja panisin ne vuokralle. Kivaa tuloa, ja kiinteistöjen arvo säilyisi. Arvopaperit ja osakkeet eivät ole niin varmaa tuloa. Lapsillakin olisi sitten omat asunnot (jos ei jo ole).
Jos saisin 500 000e, pärjäisin sillä 27 vuotta.
Aloitus on pelkkä provo.
Tunnen ihmisiä jotka ovat perineet rahojen lisäksi, osakkeita, autoja ja kiinteistöjä. Kukaan heistä ei ole milloinkaan levitellyt perintönjään.
Edes lähiomaiset eivät ole tienneet ole tienneet ao. ihmisen perinnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on pelkkä provo.
Tunnen ihmisiä jotka ovat perineet rahojen lisäksi, osakkeita, autoja ja kiinteistöjä. Kukaan heistä ei ole milloinkaan levitellyt perintönjään.Edes lähiomaiset eivät ole tienneet ole tienneet ao. ihmisen perinnöstä.
Outoa ettei edes lähiomaiset ole tienneet. Kyllä meidän suvuissa on kunkin omaisuudet ja omistukset hyvin tiedossa ja arvossa sekä tiedetään myös ketkä ja kuinka paljon niitä perivät. Lakiosan verran vähintään. Ei niistä tarvitse edes keskustella, kun tiedot on ihan itsestäänselviä.
Kyllä minun perintöni on suunnilleen tiedossa monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miljoonaa siis?[/q
Ainoastaan satoja tuhansia. Mutta se riittää.
ap
Riippuu iästäsi.
Minä tienaan nettona 40 000 vuodessa ja kaikki menee.
Sinulla menee kaikki, koska olet niin tyhmä, että laitat kaiken menemään. Ei siinä ole iästä kyse. Ap ja kaikki muut järkevät osaavat elää pienemmälläkin rahamäärällä
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin 500 000e, pärjäisin sillä 27 vuotta.
Väärin. Pärjäisit 26 vuotta, 8 kuukautta ja 5 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen asenne. Ei lainkaan empaattista ilakoida saamillaan rahoilla, kun ne ovat perintöä.
Et siis sure lainkaan, vaan oot onnellinen perinnöstä. Harmittaa perinnönjättäjän puolesta.
Itse iältäni lähempänä hautaa kuin aloittaja ikää olen täysin eri mieltä edeltävän kanssa. Sitten kun kuolen, ei minulle tuota mitään iloa se, että minut aikanaan perivät vain surisivat kuolemaani. Itkevät jos itkettää, mutta olen tyytyväinen, sikäli kun jälkeeni jää jotain perittävääkin, ja tulevat perilliset osaavat olla siitä iloisia. Ja käyttää perintönsä niin kuin hyväksi näkevät, säästävät tai sijoittavat samppanjaan.
Lapsen kuolema on surullinen asia, mutta minun ikäiselleni se alkaa olla jo ihan odotettavissa oleva normaaliin elämänkulkuun kuuluva asia. Huomaatte sen silloin, kun suuri osa tuttavistanne, ja nuoremmistakin alkaa kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on pelkkä provo.
Tunnen ihmisiä jotka ovat perineet rahojen lisäksi, osakkeita, autoja ja kiinteistöjä. Kukaan heistä ei ole milloinkaan levitellyt perintönjään.Edes lähiomaiset eivät ole tienneet ole tienneet ao. ihmisen perinnöstä.
Netissä moni tunnustaa sellaisia asioita, joita ei ikinä ääneen sanoisi.
Tee vapaaehtoistyötä.
Et uskokaan miten paljon saat siitä iloa itsellesi kun voit auttaa vaikeuksissa olevia ihmisiä. Paljon on yksinäisiä, sairaita, elämän kolhimia lapsia, nuoria, vanhuksia.
Jos ap on tänään saanut tietää perivänsä rahaa, niin eihän se perittävä vielä kuollut ole, eikä periminen vielä ole tapahtunut. Eivät perinnöt tule kenellekään yllätyksenä. Nähtävästi ap ilakoi sitä, että hänen edukseen on testamentti
Aloitusviesti on pelkkä provo!
Yksikään ihminen, joka perisi satojatuhansia, ei kertosi siitä yhtään mitään, tällä palstalla.
EIKÄ tämä palsta vielä mitään, mutta ne tuttavat ja naapurit ja työtoverit, jotka kadehtisivat saadun perinnön alimmaiseen helvettiin saakka, olisivat kestämätöntä arkipäivää kenelle tahansa, joka perinnöstään kertoisi.
Jos todellakin joku on niin alkeellinen ja tietämätön ihminen, niin mitäpä siitä, omahan on häpeänsä!
Tällä foorumilla on todella outo ja kummallinen moderointi.
Kaikki ilkeät ja asiattomat viesti julkaistaan.
Mutta jos palstalle lähettää viestin, joka todella sisältää aivan oikeaa ja kiistämätöntä tietoa, ne viestit poistetaan.
Näyttää siltä että palsta on tarkoitettu pissiksille, jotka saavat laukoa mitä tahansa, missä ei ole mitään totuutta. Tärkeintä tuntuu olevan se, että kaikkein asiottomammat ja typerimmät viestit saavat tilaa.
Joskus aivan faktat viestit poistetaan.
Tämä palsta on tarkoitettu vain kaikkein osaamaatimille, tyhmille ja aivottmille ihmisille. Miksi muuten asialliset ja täyttä faktaa sisältävät viesti aina poistetaan. Syy lienee se, että juuri em. ihmiset ovat palstan aktiivisia käyttäjiä, vaikka eivät edes tilaa Vauva-lehteä, toisin kuin tämän viestin lähett
jä. M.31
Minäkin olen ruma nelikymppinen nainen. Sain perintöä 150 000. Aletaanko seurustella ja ostetaan hieno kämppä?
Minä haluan jatkaa tärkeiden asioiden parissa vaikka saisin 400 miljoonaa. Raha oikeastaan mahdollistaisi työni toteuttamisen paremmin.
Sittenhän joku sinunkin tuttavapiirissäsi saattaisi netissä nimettömänä ilkamoida, vaikkei uskaltaisi tai kehtaisi sitä tuttavapiirissäsi tehdäkään.