"Olet ihan nätti"
Kommentit (21)
On, tarkoittaa, että olet aikamoinen rumilus.
T. ruma nainen, jolta aina yritettiin vongata baarissa sanomalla "nätiksi".
Ei irronnut.
Jo olet kaunotar, niin on. Jos olet vaatimattoman näköinen, niin se on kehu.
Sanoin kylläkin: "olen ihan naatti!"
terveisin
miehesi
Miestäsi ja hänen kommunikointityyliään tuntematta mahdoton sanoa.
Mitä pitäisi sanoa. Olet kaunis on makeaa imartelua, jonka 99%:ssa tapauksia kumpikin tietää olevan valhetta. Olet nätti on turha töksäytys. Olet ihan nätti pehmentää kivasti asiaa ainakin oikeilla äänenpainoilla sanottuna ja ihailevalla katseella täydennettynä.
Entä jos mies sanoisi kirjansa takaa, nojatuolissa istuen, monotonisella äänellä: "Olet oikein kaunis, kultaseni"?
Älä rakenna omantunnonarvoasi muiden kommenttien varaan.
Sinä olet sinä, vaikka muut sanoisivat mitä.
Olen pessimistä enkä osaa kehua. Silloin jos sanon esim. "ihan kiva" niin tarkoitan se olevan oikeasti kiva. Jos joku ei miellytä niin sen osaan sanoa suoraan.
On vähättelyä jos olet todella kaunis. Muussa tapauksessa voi olla jopa imartelua.
Ei miehet osaa oikein kehua, ei veli ei serkku eikä oma mieskään. Joskus aina välillä se sanoo kauniiksi ja muuten nyrpistelee jos joku muu kehuu naikkostaan. Erikoisia otuksia?
Juu se on vain sananhelinää, varsinkin kun te molemmat varsin hyvin tiedätte asioiden oikean laidan.
Kysyitkö mielipidettä ulkonäöstäsi?
N 22 kirjoitti:
Ei miehet osaa oikein kehua, ei veli ei serkku eikä oma mieskään. Joskus aina välillä se sanoo kauniiksi ja muuten nyrpistelee jos joku muu kehuu naikkostaan. Erikoisia otuksia?
Kehutkin on ansaittava.
N 22 kirjoitti:
Minä ainakin kehun hyvin vähän koska aikaisemmin kun olen naista erehtynyt kehumaan on seurauksena ollut juuri tällaisia ihmeellisiä asioiden vääntämisiä kehusta vähättelyksi tai peräti halveksimiseksi.
N 22 kirjoitti:
Aika paljon olet ehtinyt, jos sinulla on kokemuksellista vertailupohjaa kaikista miehistä. Sanamuotosi tosin viittaa siihen, että pyörit porukoissa, joissa käytöstavat on muutenkin vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
N 22 kirjoitti:
Minä ainakin kehun hyvin vähän koska aikaisemmin kun olen naista erehtynyt kehumaan on seurauksena ollut juuri tällaisia ihmeellisiä asioiden vääntämisiä kehusta vähättelyksi tai peräti halveksimiseksi.
Jos miehet ei osaa kehua, naiset ei osaa ottaa kehuja vastaan. Heti, kun vähän kehuu tulee avaria tai ollaan ärrällä ostamassa häälehtiä. Parempi on kuin vain kulkee katse tiukasti maahan suunnattuna. Tosin ei naiset ole tyytyväisiä tähänkään.
Riippuu ihan siitä, ootko oikeasti nätti.