Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olet ihan nätti"

Vierailija
28.05.2019 |

Oma mies sanoo näin... Onko se vähättelyä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, ootko oikeasti nätti.

Vierailija
2/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
4/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tarkoittaa, että olet aikamoinen rumilus.

T. ruma nainen, jolta aina yritettiin vongata baarissa sanomalla "nätiksi".

Ei irronnut.

Vierailija
5/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olet kaunotar, niin on. Jos olet vaatimattoman näköinen, niin se on kehu. 

Vierailija
6/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kylläkin: "olen ihan naatti!"

terveisin

miehesi

Vierailija
7/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi ja hänen kommunikointityyliään tuntematta mahdoton sanoa.

Vierailija
8/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi sanoa. Olet kaunis on makeaa imartelua, jonka 99%:ssa tapauksia kumpikin tietää olevan valhetta. Olet nätti on turha töksäytys. Olet ihan nätti pehmentää kivasti asiaa ainakin oikeilla äänenpainoilla sanottuna ja ihailevalla katseella täydennettynä.

Vierailija
9/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
10/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies sanoisi kirjansa takaa, nojatuolissa istuen, monotonisella äänellä: "Olet oikein kaunis, kultaseni"?

Vierailija
11/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rakenna omantunnonarvoasi muiden kommenttien varaan.

Sinä olet sinä, vaikka muut sanoisivat mitä.

Vierailija
12/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessimistä enkä osaa kehua. Silloin jos sanon esim. "ihan kiva" niin tarkoitan se olevan oikeasti kiva. Jos joku ei miellytä niin sen osaan sanoa suoraan.

Vierailija
13/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähättelyä jos olet todella kaunis. Muussa tapauksessa voi olla jopa imartelua. 

Vierailija
14/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet osaa oikein kehua, ei veli ei serkku eikä oma mieskään. Joskus aina välillä se sanoo kauniiksi ja muuten nyrpistelee jos joku muu kehuu naikkostaan. Erikoisia otuksia?

Vierailija
15/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on vain sananhelinää, varsinkin kun te molemmat varsin hyvin tiedätte asioiden oikean laidan.

Vierailija
16/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö mielipidettä ulkonäöstäsi?

Vierailija
17/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Ei miehet osaa oikein kehua, ei veli ei serkku eikä oma mieskään. Joskus aina välillä se sanoo kauniiksi ja muuten nyrpistelee jos joku muu kehuu naikkostaan. Erikoisia otuksia?

Kehutkin on ansaittava.

Vierailija
18/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Minä ainakin kehun hyvin vähän koska aikaisemmin kun olen naista erehtynyt kehumaan on seurauksena ollut juuri tällaisia ihmeellisiä asioiden vääntämisiä kehusta vähättelyksi tai peräti halveksimiseksi.

Vierailija
19/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Aika paljon olet ehtinyt, jos sinulla on kokemuksellista vertailupohjaa kaikista miehistä. Sanamuotosi tosin viittaa siihen, että pyörit porukoissa, joissa käytöstavat on muutenkin vähän sinne päin.

Vierailija
20/21 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 22 kirjoitti:

Minä ainakin kehun hyvin vähän koska aikaisemmin kun olen naista erehtynyt kehumaan on seurauksena ollut juuri tällaisia ihmeellisiä asioiden vääntämisiä kehusta vähättelyksi tai peräti halveksimiseksi.

Jos miehet ei osaa kehua, naiset ei osaa ottaa kehuja vastaan. Heti, kun vähän kehuu tulee avaria tai ollaan ärrällä ostamassa häälehtiä. Parempi on kuin vain kulkee katse tiukasti maahan suunnattuna. Tosin ei naiset ole tyytyväisiä tähänkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi