Jotkut tyypit käy luistelemassa, saavat samovaarin lahjaksi ja koko kansa sekoaa - selittäkää miksi
Kai on iso joukko muitakin jotka eivät ymmärrä...?
Kommentit (84)
Se on takapajulassa intohimoinen laji, joka yhdistää monia.
Jostain syystä lätkä yhdistää suomalaisia. Suomalaiset saisivat juhlia enemmän hyvässä hengessä. Nytkään ei ollut yhtään tappelua, vaikka ihmisiä oli valtavat määrät. MM-kulta on hyvä syy juhlia. En tiedä miksi ringeten tai cheerleading mm kulta ei saa ihmisiä yhtä hulluiksi. Tai yksilölajien kulta mitalit. Euroviisuvoitto taisi villitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö susta ole kiva kun Suomi on Maailman paras tänä vuonna jossakin? Harvemmin Suomi missään voittaa.
Miksi olisi? En tunne ketään noista pelaajista, en harrasta itse lajia, joten en ymmärrä miksi tuntemattomien ihmisten epäkiinnostavan lajin menestys koskettaisi minua millään lailla. En ole ollut vaikuttamassa menestykseen enkä hyödy siitä mitenkään. Se että heillä on sama kansalaisuus kuin minulla, ei kyllä tee asiasta mitenkään eriä.
Miettikääpä: joku saman maan täysin sulle tuntematon kansalainen tekee positiivisen asian joka ei kosketa sinua mitenkään - olet ihan jee. Joku saman kaupungin sulle tuntematon kansalainen tekee jonkun negatiivisen asian, esim tappaa ihmisen - koetko silloinkin yhteenkuuluvuutta tämän tuntemattoman kanssa, ja vielä enemmän kuin positiivisessa esimerkissä koska hänhän oli vielä samasta kaupungista? Veikkaan että useimmat eivät.. Mutta miksi ihmeessä, eihän tässä ole mitään logiikkaa!
Ei-ap
Ei kosketa mitenkään? Paitsi keskustelupalstalla?
Kuinka älyllisesti vajaa täytyy olla ettei erota toisistaan aihetta "A" aiheesta "A:n aiheuttama joukkohysteria"?
Täällä keskustellaan jälkimmäisestä ja se koskettaa eli ihmetyttää minua suuresti, koska kyseessä on ihmisominaisuus jolla voi olla suuriakin yhteiskunnallisia vaikutuksia - ei aiheesta A joka on yhdentekevä, ja jonka luulisi olevan lähes kaikille muillekin yhdentekevä.
mitäs persut jakaa? patsaita joissa mestari seisoo paljain käsin kaatamansa dinosauruksen vierellä poseeraamassa paidattomana?