Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tyypit käy luistelemassa, saavat samovaarin lahjaksi ja koko kansa sekoaa - selittäkää miksi

Vierailija
27.05.2019 |

Kai on iso joukko muitakin jotka eivät ymmärrä...?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykääpä jäkishullut itseltänne - seuraisinko tätä jos kukaan tuttu ei seuraisi, jos tätä ei mainostettaisi mediassa, ja jos aihe ei kiinnostaisi ketään muuta? Jos kukaan muu ei olisi innostunut voitosta, jos kukaan ei tykkäisi sun Facebookin" voitto, jee" hehkutuksesta, eikä ketään kiinnostaisi keskustella aiheesta työpaikan kahvipöydässä. Seuraisitko jääkiekkoa yksin jos se olisi ihan marginaalilaji?

Jos yhtään epäröit, niin se todistaa että kyseessä on vain massaihmisten massatapa, jolla yritetään kuulua laumaan. Seurataan kun muut seuraa, ja tykätään koska muut tykkää. Tätä ei vaan useimmat halua myöntää itselleen, siksi nämä "jos et tiedä niin en kerro" typerät perustelut, koska ei ole mitään muuta syytä kuin massan mukana meneminen. Harvassa ovat ne joita laji kiinnostaa ihan lajina, ja sitä seurattaisiin ilman minkäänlaista ympäristön painetta.

Apua xD

Eli jos kukaan ei anna mulle huomioo siitä, että tykkään jostain lajista, niin mä en muka tykkää lajista?

Tää on just tätä uutta somea, että jos joku ei tykkää sun postauksista niin ei kannata jatkaa. Sekö on sun pointti?

Eli jos lampaat seuraa mua, se on oikein, mutta jis ei, niin se on väärin.

Mua ei varmaan ole sitten olemassa, kun en käytä kuvapalveluita, fb, enkä muutakaan, eikä mun koti seuraa muotia. Enkä pukeudu muodin mukaan vaan mistä itse tykkään.

Missasit pointin niin lujaa etten edes ymmärrä miten se on mahdollista.

Vierailija
42/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa syy on hyvä syy kansanjuhlaan, mutta eihän sitä synkistelijät tajua.

Niinpä.

Keskiajalla kansan sai toreille juhlimaan kun "rikollisia" paloiteltiin ja mestattiin.

Kansanjuhlan makua oli varmasti myös Maon suuressa harppauksessa kun Mao manipuloi nuoret pahoinpitelemään ja tappamaan vanhempiaan ja oppineita vallankumouksen vastaisina.

EIkä pidä unohtaa myöskään roomalaisia gladiaattorieita ja orjia, joita laitettiin ihmisten viihdyttämiseksi areenoille tappamaan toisiaan.

Kansalla on niin monenlaisia tapoja viihdyttää massahysterian vallassa itseään, että herää kysymys, miksi väkivaltaan perustuvan lajin kannatus on niin suurta maassamme, jota pidetään kansainvälisesti hyvin onnellisten ihmisten maana.

Torille juhlimaan, sitäkö ettei yksikään pelaaja joutunut tällä kertaa taklauksen seurauksena sairaalaan tai menettänyt purukalustoaan korkean mailan tai tappelun seurauksena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäiden kanssa ei kannata keskustella, jos joku foliohatussaan vetää urheilutapahtuman juhlinnasta suoran viittauksen kristalliyöhön niin kaikki muumit eivät ole laaksossa.

Tässä on nyt kyse ihmismielestä, mikä on altis. Ihan sama mikä on kyseessä, sille löytyy aina ne suin päin seuraajat. Ihmisen pystyy manipuloimaan mihin vaan, jos ei tosiaan ole ne muumit laaksossa ja itsetunto kohdillaan.

Katselen aina kaupungilla kulkiessani, kuinka se suuri massa toljottaa hypnoottisesti älyluurejaan ja istutaan vaikka keskelle katua näpyttelemään. Ei kuulla eikä nähdä mitään muuta. Muakin kohti on useita kertoja kävelty, siis ihan suoraan päin. Haloo, missä muumit?

Ja katselepas Nanny-ohjelmaa, missä ollaan hysteerisen peliriippuvaisia jo vuoden vanhasta alkaen. Isi ja äiti naputtelee olkkarissa ja kukin mukula omassa huoneessaan. Kukaan ei puhu mitään, ruokailu on yhtä tuskaa, nukkumaan ei mennä eikä mitään ns. normaalia ole näissä perheissä. Tästä se lähtee, jo lapsuudesta. Täysin manipuloitavissa.  Pelottavaa.

eri

Sorge, jäääkiekkoa juhlittiin jo kaduilla, ennen älyluureja.

Sorge jos et suostu hyväksymään pointtia. Kyse on manipulaatiosta ja massahysteriasta, eli laumasieluisuudesta.

Vierailija
44/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki seuraisin rakkaudesta lajiin <3 syy, miksi sitä pelataankin, suurella sydämellä. Sykkeellä. Mahtavaa ja fiilis jatkuu, hyvä Leijonat, hyvä Suomi!

Luulisi altavastaajien tarinan uppoavan av-kansan syviin riveihin, kun Leijoniin ei kukaan uskonut, heitä haukuttiin eikä arvostettu. Plus kenenkään anoppi ei varmasti pelaa Leijonissa! Olisiko se valmentajan narsismi ja joukkueen läheisriippuvuus sitten se syy teidän hyökätä jääkiekon kimppuun? No siitä ei ole kysymys, tiimipelaamista, anna kaverin loistaa, toivo hyvää kaverille, usko omaan itseesi, joukkue ja kovaa työtä. Ai niin se työ!

Vierailija
45/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki maailman asiat nivoutuu yhteen.

Kaikki maailman asiat on massahysteriaa ja manipulaatiota.

Oli kyse vegaaneista, ig, tubetus, tv-sarjat, elokuvat, av, jäkis, kim kardashian, idiotismi, persut, jne

Vierailija
46/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av-mammailua kun kerrankin altavastaajat voittaa, se on mammoilta pois.

Vierailija
47/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyse vegaaneista, ig, tubetus, tv-sarjat, elokuvat, av, jäkis, kim kardashian, idiotismi, persut, jne

Voithan sä paeta keskustelun ydinaihetta noinkin. Ei ole kyse siitä, ettei pidä jääkiekosta. Itse olen katsonut joka ikisen pelin ensimmäisestä MM-kullasta lähtien ja nauttinut. MUTTA se ei oikeuta menemään hanat auki sekoilemaan ja sikailemaan muiden mukana, muka "yhteishengessä".

Vierailija
48/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei ymmärrä, että jostain asiasta voi olla hyvillään. Pitäs vaan sitä ankeeta elämää viettää ja valittaa kurjuudesta. Toisen ihmisen onnistumisesta pitää olla kateellinen.

Vierailija
49/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei ymmärrä, että jostain asiasta voi olla hyvillään. Pitäs vaan sitä ankeeta elämää viettää ja valittaa kurjuudesta. Toisen ihmisen onnistumisesta pitää olla kateellinen.

Massahysterian vallassa riehuva minkä maalainen tahansa, ei taida ymmärtää kuinka helposti hänet saa manipuloitua tekemään erilaisia asioita, pahimmillaan seurauksiltaan katastrofaalisia.

Vuosikausien mielipidemuokkaus mediassa uppoaa näihin ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin, eivätkä he ehkä enää itsekään ymmärrä mikä sai heidät riisuuntumaan alastomiksi, kiipeämään suihkulähteen päälle ja mölisemään äänensä käheäksi sanaa mörkö, poiketen historillisesta tavasta huutaa joukkopsykoosin vallassa Hei l H itler.

Vierailija
50/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykääpä jäkishullut itseltänne - seuraisinko tätä jos kukaan tuttu ei seuraisi, jos tätä ei mainostettaisi mediassa, ja jos aihe ei kiinnostaisi ketään muuta? Jos kukaan muu ei olisi innostunut voitosta, jos kukaan ei tykkäisi sun Facebookin" voitto, jee" hehkutuksesta, eikä ketään kiinnostaisi keskustella aiheesta työpaikan kahvipöydässä. Seuraisitko jääkiekkoa yksin jos se olisi ihan marginaalilaji?

Jos yhtään epäröit, niin se todistaa että kyseessä on vain massaihmisten massatapa, jolla yritetään kuulua laumaan. Seurataan kun muut seuraa, ja tykätään koska muut tykkää. Tätä ei vaan useimmat halua myöntää itselleen, siksi nämä "jos et tiedä niin en kerro" typerät perustelut, koska ei ole mitään muuta syytä kuin massan mukana meneminen. Harvassa ovat ne joita laji kiinnostaa ihan lajina, ja sitä seurattaisiin ilman minkäänlaista ympäristön painetta.

Apua xD

Eli jos kukaan ei anna mulle huomioo siitä, että tykkään jostain lajista, niin mä en muka tykkää lajista?

Tää on just tätä uutta somea, että jos joku ei tykkää sun postauksista niin ei kannata jatkaa. Sekö on sun pointti?

Eli jos lampaat seuraa mua, se on oikein, mutta jis ei, niin se on väärin.

Mua ei varmaan ole sitten olemassa, kun en käytä kuvapalveluita, fb, enkä muutakaan, eikä mun koti seuraa muotia. Enkä pukeudu muodin mukaan vaan mistä itse tykkään.

Missasit pointin niin lujaa etten edes ymmärrä miten se on mahdollista.

Oikein hyvin mahdollista, jopa av:n yleisin metodi. Tahallinen väärin ymmärtäminen totuuden välttämiseksi. Kun ei ole sitä selkärankaa. ohis

Vierailija
51/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä paeta keskustelun ydinaihetta noinkin. Ei ole kyse siitä, ettei pidä jääkiekosta. Itse olen katsonut joka ikisen pelin ensimmäisestä MM-kullasta lähtien ja nauttinut. MUTTA se ei oikeuta menemään hanat auki sekoilemaan ja sikailemaan muiden mukana, muka "yhteishengessä".

Minkäs oikeutuksen se sitten vaatii? Jos sinä et siitä tykkää, niin sen perusteella ei juhlimista voi muilta ihmisiltä evätä.

Vierailija
52/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKÖÖÖÖÖÖ!

Moido, täytyy lähteä TÖÖÖÖÖIHIN.

Vierailija
53/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs oikeutuksen se sitten vaatii? Jos sinä et siitä tykkää, niin sen perusteella ei juhlimista voi muilta ihmisiltä evätä.

Niin, kun on juhlimista (mistä itse tykkään) ja sitten sitä "juhlimista". Ilo ilman viinaa ei ole teeskentelyä. Ilo sopivasti viinan kanssa on kivaa. Ilo liian alkoholin kanssa on sitten ihan jotain muuta. Ja kaikille kun tuo alko ei näytä sopivan.

Vierailija
54/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus av-mammailua kun kerrankin altavastaajat voittaa, se on mammoilta pois.

Mulla ei ole ollut käsitystäkään kuka vastaa ja mistä. Eikä kukaan ole tainnut mainita mitään poisolemisestakaan. Keskustelun aihe oli MIKSI tuntemattomien ihmisten pelaaminen kiinnostaa niin monia ihan hysteerisyyteen asti - miten ja miksi ihmiset liittävät noin suuria tunteita johonkin joka ei loogisesti ajatellen millään lailla vaikuta heidän omaan elämäänsä.

Minua ei kiinnosta mikään joukkueurheilu pätkääkään, mutta tämän ketjun aihe on psykologinen, ei urheilu itsessään.

Vierailija
55/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekoaa kuin Clooney räpäyttä silmiään valkokankaalla, toiset kuin Cheek räpäyttää stadikalla.

Itse sekoan, kuin MÖRKÖ LYÖ SISÄÄN!!!

Vierailija
56/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?!! LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?!! LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?!!

Vierailija
57/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sekoaa kuin Clooney räpäyttä silmiään valkokankaalla, toiset kuin Cheek räpäyttää stadikalla.

Oisko ihan järkky ajatus ettei sekoaisi mistään noista?

Vierailija
58/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan järkky ajatus ettei yksilö kiinnosta meitä millään lailla? Ole uniikki lumihiutale jos haluat mutta Leijonat on joukkue, he pelaavat tiimipeliä ja Suomen kansa rakastaa taistelijoita

Vierailija
59/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun on juhlimista (mistä itse tykkään) ja sitten sitä "juhlimista". Ilo ilman viinaa ei ole teeskentelyä. Ilo sopivasti viinan kanssa on kivaa. Ilo liian alkoholin kanssa on sitten ihan jotain muuta. Ja kaikille kun tuo alko ei näytä sopivan.

No sitten et vaan juo niin paljon. Ihmisillä on omat tapansa juhlia.

Vierailija
60/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ihan järkky ajatus ettet ahdistuisi noin paljon toisten sekoamisista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme