Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mitä! Paino ei ole paljoa pudonnut mutta ennen pienet vaatteet meneekin päälle! Meinasin jo luovuttaa.

Vierailija
13.08.2023 |

Vitsi mikä fiilis! Ihan itkettää, siis ilosta tietenkin.

Olen yrittänyt niin paljon laihtua ja useita kertoja kironnut kun paino ei vaan putoa siihen tahtiin kun tahtoisin. On todella tiukassa.
Olen liikkunut valtavasti enemmän kuin "lihomisen kauden" aikana, korjannut ruokavaliota ja välillä ollut liiankin tiukalla. Olen välillä sortunut paskaan ruokaan mutta taas jatkanut sinnikkäästi.
Paino kun ei oikein näyttänyt putoavan niin heitin koko vaa'an kaapin nurkkaan enkä siihen aio astuakaan.
Meinasin jo heittää koko homman nurkkaan ja päätin etten enää laihduta vaan vain liikun, syön mitä syön ja elän elämääni eteenpäin. Tietysti täytyy vähän katsoa mitä suuhunsa laittaa mutta samalla tavalla en jaksa kytätä enää paitsi, että ehkä nyt jaksankin..

Aloin pakkaamaan vaatteita vapaita varten kun lähden reissun päälle.
Kokeilin kaikkea mitä pukisin ylleni ja uteliaisuuttani kokeilin myös niitä vaatteita, jotka eivät menneet millään jalkaan tai päälle.
No nyt menee! Mitä ihmettä? On toki vähän tiukahkoja osa mutta täysin käytettäviä.

Mitä ihmettä? Paino ei nyt mene ihan lineriaalisestl tässä hommassa mukana kai?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :) 

Käydessäni salilla säännöllisesti paino ei pudonnut, mutta kropan muoto muuttui ja vaatteet sopivat paremmin. 

Vierailija
2/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei välttämättä pudota painoa, mutta se massa siirtyy läskistä lihakseen. Lihas on tiiviimpää, joten sama kilomäärä lihasta mahtuu pienempään tilaan kuin rasvakudos.

Itse vitsailinkin liikuntaharrastuksen aloittamisen jälkeen, että minulla on paino pudonnut: Vyötäröltä reisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei välttämättä pudota painoa, mutta se massa siirtyy läskistä lihakseen. Lihas on tiiviimpää, joten sama kilomäärä lihasta mahtuu pienempään tilaan kuin rasvakudos.

Itse vitsailinkin liikuntaharrastuksen aloittamisen jälkeen, että minulla on paino pudonnut: Vyötäröltä reisiin.

:D

Läskin kannalta parempi paikka. 

Vierailija
4/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Niin ja minä en käy edes salilla, tosin työ on todella fyysistä. Sen lisäksi olen pyöräillyt kesän aikana yht 400 km. Muuta en ole tehnyt. Tietysti ruokavalio mutta sekin on välillä ollut hakemista.

Nyt on vielä menkat ja olen syönyt tänäänkin palan piirakkaa. Silti vaan menivät päälle tässä turvotuksessa. Jotain on tapahtunut.

Ap

Vierailija
5/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Näin elämä yllättää positiivisesti. Ehkä oli vaan hyvä, ettet stressannut joka päivä painostasi. Nimittäin olen huomannut, että kovan stressin alaisena ei nuku kovin hyvin, jos edes joka yökään, paino saattaa nousta 2 kg vaikkei syö sen enempää kuin aiemmin. Stressin helpottaessa ja unirytmin tullessa säännölliseksi, paino putoaa vaikkei yritäkään. Olisikohan stressihormonilla tms. noin suuri vaikutus.

Vierailija
6/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!

Vierailija
7/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valtava saavutus nykymaailmassa jos onnistuu vähän laihtumaan.

Vierailija
8/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 km pyöräilyä kesän aikana on todella hyvin! Jatka samaan malliin. Onnea! :)

Vierailija
9/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt ihan samoin. Varsinaisesti ei ole ylipainoa mutta olen ollut jotenkin tosi plösö ja turvonnut, ajattelin että tätä nää vaihdevuodet sitten on, en saa edes painoani pysymään kurissa. En lisännyt liikkumista mutta aloin syödä enemmän erilaisia salaatteja, jätin leivän lähes kokonaan pois, melkein kaikki turhat herkut. Painoa on pudonnut 4 kiloa. Olkoonkin nestettä mutta kyllä se näkyy ja tuntuu vaatteissa.

Vierailija
10/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaina pitkästä aikaa punnitsin itseni ja kauhukseni vaaka näytti 112kg. Pyöräilin pari kertaa töihin ja vaihdoin ruokavaliota, niin nyt vaaka näyttää 107kg. Varmaankin nestettä on tuo kaikki lähtenyt. Hieman paremmin menee farkut jalkaan.

Vierailija
12/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi minulle! Painoa on pudonnut vaa'an mukaan vain 2kg, mutta ennen vähän tiukkaavat työhousut pyörii päällä. Joudun kohta ottamaan pienemmän koon tai ne alkavat oikeasti tippua nilkkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän