Minulla on ihan hyviä muistoja "huumekämpässä" roikkumisesta
Itsellä ei ollut silloin liiemmin tärkeää tekemistä. Siellä ei oikeastaan ollut mitään väkivallan uhkaa, pieni käsirysy kerran tai kaksi. Huumeita myytiin sieltä käsin ihan rauhanomaisissa merkeissä ja pienimuotoisesti. Muuten siellä istuttiin tuijottamassa telkkaa, poltettiin tupakkaa, poltettiin pilveä ja juotiin tietenkin kaljaa ja nukuttiin. En käyttänyt huumeita, mutta alkoholinkäyttö oli aika runsasta silloin. Ei kauheasti pahaa sanottavaa.
Kommentit (20)
Niin joo ja leffojen katselua tapahtui myös aika usein. Itse en elokuvista kauheasti välitä. Parasta oli, että sinne voi aina mennä - kämpän omistaja ei melkein koskaan lähtenyt minnekään, vaan oli aika laitostunut kotiinsa. Ap
Missä tämä oli, osoite? Voidaan sitten käydä tarkistamassa, puhutko totta.
Tuskin on. Katsos kun huumepäissään ei kykene varastoimaan muistoja, sitä kun sotkee aivonsa kemikaaleilla, niin ne eivät toimi kunnolla. Olet keksinyt jälkeenpäin ne "muistosi", kuten suurin osa ihmisistä esim. lapsuutensa. Ne ovat VALEMUISTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ensisijaisen tärkeää olisi että poliisi kävisi hakemassa näiltä tyypeiltä kaljat pois.
Tuntuu että tietyllä tavalla parasta aikaa oli se kun kasvatin ruohoa. Ensinnäkin koskaan ei ottanut aivoon. Toiseksi telkkarin ohjelmat oli melkein kaikki katsottavia kun urutti hiukan bongia. Kolmantena ehkä suurimpana syynä, sain aika paljon irtoseksiä.
Kaverin kanssa kerrankin katseltiin f1 kisaa niin tämä nakkasi asfalttiviidakon viisauden. Rahalla ei aina saa ruohoa mutta ruoholla saa aina rahaa. En kyllä itse koskaan myynyt mutta tajusin että totta tuo puhuu.
Tuskimpa olet - ainakaan montaa päivää. Voihan se olla hauskaa sen aikaa kun kamaa riittää, mutta varaston tyhjentyessä viimeiset pirit ja subut ovat jokaisen omaa piriä ja subua, riippumatta siitä kenellä on oikeasti vielä jotain jäljellä. Saat vartioida ja piilotella omiakin mömmöjä 24/7 ja silti olet luultavasti jonkun mielestä pöllinyt muiden kamat ja napit. Jos nyt siis pystyt olemaan pöllittämättä muiden nappeja ja jauhoja omien loppuessa. Siihen et voi ainakaan luottaa, ettei muut pölli sulta heti ote kun ote herpaantuu hetkestikin ja paikka aukeaa. Aika raskaita ja ankeita paikkoja noi luolat on pitemmän päälle.
Mulla kans mukavat muistot. X-Boxin pelailua, musiikkia, pilven polttoa ja tissuttelua. Joku saattoi syödä pillerin jos erilaisenkin, ja joku muu taas saattoi niistää setelillä pöydän kulmaa. Mitään ruiskumeininkejä ei tosin ollut, mutta tietyt tyypit kokeilivat kaikkea maksimiannoksilla ja vielä enemmän.
Joo, eivät kaikki päihdeporukat ole aggressiivisia ja antisosiaalisia. Joissain on oikein mukava elä ja anna toisen elää -meininki, hengaillaan ja chillataan yhdessä. Kinkkiseksi touhu muuttuu sitten, jos porukkaan eksyy yksikin helposti aineista tai alkoholista pimahtava, jolle pääasia on silti ne päihteet eikä yhdessäolo. Sellainen pilaa kyllä hyvän fiiliksen tehokkaasti.
Mulla ei mikää noussu päähän. Add aivot.
Vierailija kirjoitti:
Ei asu enää siinä kämpässä tämä tyyppi. Viitisen vuotta jatkui tuo ilmeisesti suht sama meno sen jälkeen kun mä en siellä enää käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mikää noussu päähän. Add aivot.
Ei kai ADD kaikelle immuuniksi tee? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tietyllä tavalla parasta aikaa oli se kun kasvatin ruohoa. Ensinnäkin koskaan ei ottanut aivoon. Toiseksi telkkarin ohjelmat oli melkein kaikki katsottavia kun urutti hiukan bongia. Kolmantena ehkä suurimpana syynä, sain aika paljon irtoseksiä.
Kaverin kanssa kerrankin katseltiin f1 kisaa niin tämä nakkasi asfalttiviidakon viisauden. Rahalla ei aina saa ruohoa mutta ruoholla saa aina rahaa. En kyllä itse koskaan myynyt mutta tajusin että totta tuo puhuu.
Se jäi sanomatta etten koskaan ole edes kokeillut kovia aineita. Mulla on tietyllä lailla hyvin tiukat rajat mitä hyväksyn ja ymmärrän. Sitä ei heti rauhallisesta usko kuinka paljon tarpeen vaatiessa tapahtuu. Piri tyypeille näytin ovea ja sanoin että ei täällä. Mun asunto niin mun säännöt.
Kuulostaa hirrrrveän tylsälle. Huh. Ihan painajaista olisi katsella telkkaa päivät pitkät ja kitata kaljaa verhojen takana. Never. Mitä hukkaan heitettyä aikaa :(
No kyllähän toi aika tasapaksulta kuulostaa. Siis että vähän kuin napsisin bentsoja makaillessani sohvalla. Ehkä jotain paskaa tv-viihdettä taustalla. Mikäpä jottei.
Musta tollainen kuulostaa lähinnä ajan tappamiselta. Mutta makuja on monia ja jos vielä muisteletkin lämmöllä, tollainen tapa elämää voi hyvinkin olla se sun juttusi. Mitäpä sitä rauhallista lööbailijaa tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hirrrrveän tylsälle. Huh. Ihan painajaista olisi katsella telkkaa päivät pitkät ja kitata kaljaa verhojen takana. Never. Mitä hukkaan heitettyä aikaa :(
No en mä nyt sanoisi että sellainen Pelkoa & Inhoa Las Vegasissa-meininki nyt mitenkään hirveän väärin olisi !
Jos joku rupee olemaan väkivaltainen niin nopsaan porukasta pannaan pihalle. Mikään ei ole niin nautintoa kuin tumma tsekkiläistä olutta ja p ilv eä sekä telkusta Sydämen asialla. :)
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt tiedä miten toi poikkeaa esim. töissä käymisestä. Tuijottaa tietokoneen ruutua päivät pitkät verhojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Katsos kun huumepäissään ei kykene varastoimaan muistoja, sitä kun sotkee aivonsa kemikaaleilla, niin ne eivät toimi kunnolla. Olet keksinyt jälkeenpäin ne "muistosi", kuten suurin osa ihmisistä esim. lapsuutensa. Ne ovat VALEMUISTOJA.
Jos asia on näin, niin lienen aika erikoinen poikkeus, koska muistan (kun joskus käytin välillä muitakin päihteitä kuin alkoholia) varsin hyvin niin hyvät kuin ei-hyvätkin/ikävät asiat mitä siihen liittyi. En tiedä mitä huumeita AP on käyttänyt, mutta kai tiesit, että kaikki huumeet ei toimi/vaikuta samalla tavalla.
Todella outoa, että alkoholi ei sitten luo tällaisia "valemuistoja", vaikka alkoholillahan saa päänsä sekaisin paljon pahemmin kuin millään muulla päihteellä maailmassa, mutta alkoholia miedommat päihteet luo. No, ei sillä että mitään logiikkaa tai järkeä tässä olisin nyt odottanutkaan.
Ja koska tiedän, että tästäki joku pahoittaa mielensä niin mainittakoon, että kyllä huumeissakin on haittoja, en ole koskaa sitä kieltänyt enkä kiellä nytkään.
Aha.