Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja yhteinen aika???

kss
27.05.2019 |

Meillä on suhteessa tilanne, että yhteistä aikaa on todella vähän. Miehen reissutyöt,talon rakennus ja viikonlopun harrastukset vie aikaa todella paljon. Mies sanoo että rakastaa ja haluaa olla kanssani. MUTTA....meillä ei ole yhteistä aikaa ja se on alkanut hiertämään välejämme.

Olen ollut ymmärtäväinen parhaani mukaan enkä ole valittanut turhasta, koska tiedän että työajoilleen ja matkoille mies ei voi oikein mitään ja harrastukset auttavat häntä jaksamaan ja hän nauttii niistä.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että me käytännössä kokoajan mennään miehen aikataulujen mukaan; mies tulee ja menee miten haluaa ja meidän yhteinen aika on lähinnä perjantaisin kaupassakäynti kun mies saapuu työviikon jälkeen kotiin. La aamulla hänellä on jo paljon tekemistä ja koko viikonloppu menee niissä. Olemme riidelleet tästä nyt muutaman kerran. Olen ilmaissut, että minulla on ikävä miestäni ja olisi kiva tehdä yhdessä jotain edes joskus.

Mies sanoo, että ehkä pitäisi miettiä eroa, jotta minä voisin elää omaehtoisesti enkä odottaisi turhia tai rakentaisi elämää toisen ehdoilla. Ymmärrän tämän ajatuksen tavallaan, siis sen ettei omaa onneaan voi laittaa toisen varaan mutta toisaalta tuntuu käsittämättömältä että mies ei kykene asettumaan minun tilanteeseen tai halua nähdä omaa osuuttaan tässä parisuhteessa. Nyt sitten onkin pohdinnassa että laitetaanko lusikat jakoon ja taloprojekti jäihin. Mies ei halua tai pysty rällä hetkellä elämään sellaista elämää, missä minun tarpeet ja yhteinen aika otetaan huomioon vaan kaikki sellainen tuntuu hänestä raskaalta. Tarvitsisin neuvoja ja vertaistukea; annanko tilaa ja jopa eroan vai yritänkö vielä puhua miehen kanssa? Miten tällaisesta kriisistä selviää? Rakastan kuitenkin miestäni paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sen talon ja mies on veto vastuussa siitä niin turhaan valitat ettei ole aikaa. Ala osallistua taloprojektiin niin ei ole sullakaan aikaa parisuhteelle tai miettiä joutavia kun suhde mitä ilmeisemmin muutoin kunnossa.

Naiset tekee joskus kärpäsestä härkäsen.

Terveisin nainen joka heräsi omaan käytökseensä

Vierailija
2/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne miehen kanssa. Mies ei käy töissä ja jos jotain keikkahommia tekee, ne ovat muutaman tunnin pituisia.

Minä taas olen yrittäjä, joka joutuu tekemään pitkää päivää ja lisäksi huolehdin iäkkäästä äidistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies rakentaa teidän yhteistä taloanne? Minäkin uskoisin, että siellä rakennuksella olisi paljonkin yhteistä aikaa eli mene mukaan ja ryhdy hommiin.

Vierailija
4/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen ollut mukana rakennushommissa, mutta lähinnä mies on heilunut siellä moottorisahan kanssa tai paukuttaa vasaralla tai huudattaa porakonetta joten siellä yhteinen aika ei kyllä ole ihan sitä mitä itse kaipaan. Ja siis enimmäkseen miestä vie harrastukset. Taloprojekti on vain extra homma, johon mies laittaa kaiken lopun vapaa-aikansa. Lisäksi minä en ole taloa alunperin halunnutkaan vaan mies halusi rakennuttaa meille yhteisen unelmien kodin :)

Äsken juteltiin puhelimessa ja mies taas alkoi paasaamaan, että en saisi vaarantaa hyvinvointiani ja odotella häntä kotiin. Että en sitten tiedä kenellä se unelmakoti oikein rakentuu, ei näköjään minulle ainakaan.

ap

Vierailija
5/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olen ollut mukana rakennushommissa, mutta lähinnä mies on heilunut siellä moottorisahan kanssa tai paukuttaa vasaralla tai huudattaa porakonetta joten siellä yhteinen aika ei kyllä ole ihan sitä mitä itse kaipaan. Ja siis enimmäkseen miestä vie harrastukset. Taloprojekti on vain extra homma, johon mies laittaa kaiken lopun vapaa-aikansa. Lisäksi minä en ole taloa alunperin halunnutkaan vaan mies halusi rakennuttaa meille yhteisen unelmien kodin :)

Äsken juteltiin puhelimessa ja mies taas alkoi paasaamaan, että en saisi vaarantaa hyvinvointiani ja odotella häntä kotiin. Että en sitten tiedä kenellä se unelmakoti oikein rakentuu, ei näköjään minulle ainakaan.

ap

Miksi istut kotona odottamassa häntä, eikö sinulla ole omia harrastuksia ja ystäviä ja tekemistä? Hän on jo aika selvästi ilmaissut, että toivoisi sinun löytävän elämääsi muutakin sisältöä kuin hänen odottamisensa. Kannattaisi kuunnella, ettei ero tulisi sitten aivan yllätyksenä.

Vierailija
6/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi nyt peeveli sentään.. ensin mariset yhteistä aikaa ei ole, sitten miehesi rakentaa teille kotia ja varmasti hommaa riittää sullekin siellä...

Jospa ensin työt sitten huvi?

Ja miten enemmän mariset miehelle, siten nopeasti miehesi suhun kyllästyy... Erosta puhumattakaa...

Nyt ahteri ylös, ja auttamaan miestäsi.. kyllä ajallaan saatte yhteistä aikaa

Vierailija
7/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaverit ovat miehelle tärkeämpiä kuin sinä.

vedä siitä johtopäätökset.

Vierailija
8/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene viikolla rakentamaan sitä taloa? Ei se ole mahdotonta naisellekaan, ei porakone ole mikään älylaite. Siten saatte viikonloppuna yhteistä aikaa. Tai vaihtoehtoisesti palkkaa joku rakentamaan sitä taloa, silloin mies voi olla kanssasi.

Vierailija
9/10 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuulostaa siltä että miestä ei oikeasti taida kiinnostaa kamalasti teidän suhde kun omat jutut on niin paljon tärkeämpiä ja puhuu sulle erosta ja siitä että et saisi odotella häntä. Siis täh?? millainen on teidän läheisyys fyysisesti? seksielämä? kauan olette olleet yhdessä? mielestäni noi on oleellisia. Jos ei oo mitääm fyysistäkään läheisyyttä ja aikaa yhdessä niin ei hyvälle kyllä kuulosta... jos kaverit, harrastukset ja talo menee tosiaan noin jyrkästi sun edelle. Eriasia jos ap:lla ei oikeasti ole omaa elämää ja elät vain miehen kautta, niin silloin hän varmaan on oikeassa. siltikin, siinäkin tilanteessa kuulostaa oudolle ettei hän tahdo olla sinun kanssasi ja puhuu erosta ja etäisyydem ottamisesta tms.. millaiset ovat sinun omat aikataulusi? onhan ok ett molemmilla on omaa aikaa ja kavereita ja juttuja mut jos oikeasti teidän yhteinen aika on vain se 2h kaupassa käynti niin on aika huolestuttavaa, taloprojekteista riippumatta... asutteko yhdessä? eli mietin oletko kärjistänyt tuon aikanne vai näettekö ja nukutteko ja jutteletteko arkisin kuitenkin säännöllisesti? eli onko kyse lähinnä siitä et ette TEE mitään ERITYISTÄ yhdessä? vai siitä että ette OLE LAINKAAN yhdessä? siinäkin on iso ero...

Vierailija
10/10 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa haluta susta eroon. Ehkä sillä on jo uusi katsottuna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi