Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa pskaa musiikkia Leijonajuhlissa!

Vierailija
27.05.2019 |

Ei parempaa löydy Suomesta?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira: hau hau hau..heh

Vierailija
62/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniii Mörkö-biisi vihdoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniii Mörkö-biisi vihdoin!

Se on ihan KAUHEE! :D

Vierailija
64/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi hitto mitä hössötystä! Ymmärtäisin jos olisi sota päättynyt tai jokin muu kurjuus, niin sitä juhlittaisiin. Nyt aikuiset miehet alasti kekkaloivat Havis Amandan patsaalla. Ei työkiireet vaivaa tuota porukkaa. Alkoholia, örveltämistä, sotkemista. Hävettää!

Vierailija
65/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole melko nuoria pelaajia, olis kummaa jos siellä soittais humppabändi.

Kävin pakon sanelemana viime viikonloppuna yökerhossa ja jestas mitä musaa siellä tuli, mitta nuoret tykkäsivät. En ala heitä siksi haukkumaan.

Vierailija
66/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Suomi! kirjoitti:

Siis voi hitto mitä hössötystä! Ymmärtäisin jos olisi sota päättynyt tai jokin muu kurjuus, niin sitä juhlittaisiin. Nyt aikuiset miehet alasti kekkaloivat Havis Amandan patsaalla. Ei työkiireet vaivaa tuota porukkaa. Alkoholia, örveltämistä, sotkemista. Hävettää!

Ei kaikki siellä suihkulähteessä ui, kuvista päätellen muutamat nuoret on innostuneet.

Mahtaa olla elämä tylsää jos vain kurjuuden loppumista saisi juhlia. Saat toki hävetä niin paljon kuin haluat, mua hävettää sun vinkuminen.

Vierailija
67/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä sopinut Finlandia yhtään tähän tilanteeseen mun mielestä. Ei tuolla tulkinnalla varsinkaan!

Olisi tullut mieluummin vaikka Lordi vetämään Hard Rock hallelujan tms, siinä olisi ollut jo oikeaa meininkiä.

Vierailija
68/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä sopinut Finlandia yhtään tähän tilanteeseen mun mielestä. Ei tuolla tulkinnalla varsinkaan!

Olisi tullut mieluummin vaikka Lordi vetämään Hard Rock hallelujan tms, siinä olisi ollut jo oikeaa meininkiä.

Ja tällä siis tarkoitan, että Finlandia ei todellakaan ole mikään lätkävoittobiisi.

Vierailija
69/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi lähteä soimaan petri nygårdin jalluuu kossuuu ja kaljaaa.

Vierailija
70/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Suomi! kirjoitti:

Ei kaikki siellä suihkulähteessä ui, kuvista päätellen muutamat nuoret on innostuneet.

Mahtaa olla elämä tylsää jos vain kurjuuden loppumista saisi juhlia. Saat toki hävetä niin paljon kuin haluat, mua hävettää sun vinkuminen.

Kurjuus ALKOI vuonna 1995 ja sitä te juhlitte vieläkin. Joka Joulu, "itsenäisyyspäivä", Juhannus, Vappu.

Samaa kusistä ördaamista ja kännistä seksin jahtaamista ja tappeluita, perhetragedioita, kriisejä jne. muita "Hyvinvointiyhteiskunnan lieveilmiöitä"

Mut sun mielestä elämä on varmaan salatut elämät.

Vierailija
71/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuollakin äänentoistossa ongelmaa, vai vasn lähetyksessä.

Vierailija
72/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki haukkuu täällä Samuli Edelmannia? Sehän on ihan sympaattinen ja hyvä äijä :D

Vierailija
73/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä siis tarkoitan, että Finlandia ei todellakaan ole mikään lätkävoittobiisi.

Ja se paradoksi on sen sävellyksen nationalistisuudessa, mikä on "rasistista". Jengi vaan jonottaa jotain aamulypsyn ämpreitä. Surkuhupaisaa.

Vierailija
74/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma on tämä lössi-biisi. Kamala.

Vierailija
75/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, niin sun mielestä. Kyllähän missä tahansa urheilun palkintojen jaossa vedetään kansallislaulu! Finlandia on parempi biisi kuin maamme-laulu ja Vesala veti sen upeasti! Pelaajillakin oli tippa linssissä.

Vierailija
76/77 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, niin sun mielestä. Kyllähän missä tahansa urheilun palkintojen jaossa vedetään kansallislaulu! Finlandia on parempi biisi kuin maamme-laulu ja Vesala veti sen upeasti! Pelaajillakin oli tippa linssissä.

Nistien "aina kun mä lämään" edelleen maalilauluna.

"Tippa linssissä"

:D

Vierailija
77/77 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä ollaan kaikki sitä mieltä, että arvokkaampi olisi juhla, jos esm.Sakari Kuosmanen, Katri Helena ja nuoremmasta väestä vaikka Jenni Vartiainen esiintyisivät.

Ei ole oikein mistään kotoisin nämä mitä nyt esiintyy. Ei viitsitä katsoa ollenkaan.

Sakari Kuosmanen jos laulaisi Finlandian ja maamme laulun, niin katsoisimme. Katri Helenahan se on suomalaisuutta ja sini valkoista sitä parhaimmillaan.

Nuoria pelaajia kun on joukkueessa niin voisi olla jotain nuorempiakin artisteja. Jenni Vartiainen ja J. Karjalainen.

Sitä Roope Salmista emme huolisi lavalle. Elastinen ehkä kelpaisi. Tuure Kilpeläinen olisi hyvä ja varmasti jokaista ihan iästä riippumatta sytyttäisi jos Olli olisi vielä elossa ja Yö-yhtye esittäisi jonkun kappaleistaan.

Harvinaisen älytön kommentti. Vai että "jos Olli olisi elossa niin esiintyisi...". Eikä Jenni Vartiainen ole nuori vaan keski-ikäinen. Eikä ketään kiinnosta mitä te katsotte tv:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän