Onpa pskaa musiikkia Leijonajuhlissa!
Kommentit (77)
Kuinka tämä Nelli Matula tai hänen musiikkinsa liiittyvät näihin juhliin?
Roope Salminen ja Koirat lavalle.
En katosu mitään juhlia, mutta eikai ABREU ole siellä ulisemassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämä Nelli Matula tai hänen musiikkinsa liiittyvät näihin juhliin?
Oon aina luullut että se on joku tän palstan trolli. Täällä ainakin on ollut juttua siitä.
Miten noi pikkulapset jaksavat olla tuolla tunti tolkulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räppiä, räppiä ja vielä kerran räppiä. Eikö suomalaiset nuoret enää osaa tehdä oikeaa musiikkia?
Mikä on oikeaa musiikkia? Eikä noi mitään nuoria ole, gasellit on kolmekymppisiä jätkiä. Ihan tiedoksenne kalkkikset: hip joo musiikkia ja räppiä eivät tee pelkät teinit eikä sitä kuuntele pelkät teini. Eikä räpin kuunteleminen poissulje muita musiikkityyppejä.
Suomi mehustelee jotain Yötä ja Ollu Lindholmia joka ei osannut edes laulaa ja sitten sanotaan ettei räppi ole oikeaa musiikkia....
Kyllä me kalkkikset tiedetään, räp katos kehitettiin jo 1970-luvulla. Silloin tosin ihmiset joutuivat soittamaan sen musiikin itse kun nyky jonne laittaa läppäristä valmiin samplen soimaan ja kuvittelee olevansa muusikko. Säälittävää..
Tää kertoo ihan riittävästi kuinka perillä sä olet suomalaisesta nykyräpskenestä.
Hyvin olen perillä, se on wannabeehomojen teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi odottaa kun Suomessa tuo jääkiekkokulttuuri on muutenkin tuommoista Karjala lippisten juhlaa. Ei siinä, hieno saavutus ja mukavahan noita pelejä on seurata, mutta onhan nuo "suurimmat" Suomi fanit ihan juntteja, joihin uppoaa myös juntti musiikki :D
Minä en kuuntele lätkämusaa muulloin kuin turnausten aikana. Muuten kuulee ympäri vuotta turhempaakin musaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räppiä, räppiä ja vielä kerran räppiä. Eikö suomalaiset nuoret enää osaa tehdä oikeaa musiikkia?
Mikä on oikeaa musiikkia? Eikä noi mitään nuoria ole, gasellit on kolmekymppisiä jätkiä. Ihan tiedoksenne kalkkikset: hip joo musiikkia ja räppiä eivät tee pelkät teinit eikä sitä kuuntele pelkät teini. Eikä räpin kuunteleminen poissulje muita musiikkityyppejä.
Suomi mehustelee jotain Yötä ja Ollu Lindholmia joka ei osannut edes laulaa ja sitten sanotaan ettei räppi ole oikeaa musiikkia....
Kyllä me kalkkikset tiedetään, räp katos kehitettiin jo 1970-luvulla. Silloin tosin ihmiset joutuivat soittamaan sen musiikin itse kun nyky jonne laittaa läppäristä valmiin samplen soimaan ja kuvittelee olevansa muusikko. Säälittävää..
Tää kertoo ihan riittävästi kuinka perillä sä olet suomalaisesta nykyräpskenestä.
nykyräpskenestä.. :D Joo, oot varmaan katujen kasvatti Itä-keskuksesta.
Veikkaisin itse kyllä westendiä tai kauniaista, tai porvoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olen perillä, se on wannabeehomojen teeskentelyä.
:D :D veit sanat suusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boelius laulamaan lätkäbiisiään. Hänellä on sentään yksi lätkäbiisi.
Joko Sakke Kuosmanen on laulanut Finlandian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boelius laulamaan lätkäbiisiään. Hänellä on sentään yksi lätkäbiisi.
Jonka pakotussanoma on varsin "värikäs", erittäin sateenkaarimainen, mutta miten se sopii nyt tällaseen raistiseen NATIONALISMIIN?
Lääkkeet?
AIKUISET miehet saamassa ihailua teinilaumalta. Ei hel#vetti tätä myötähäpeän määrää.
Kaikki mihin "bisnesmies" koskee, muuttuu pas#kaksi, teennäiseksi ja valheelliseksi pölyksi.
Onpa kunnioittavaa osotella presidenttiä kännykällä ja kuvata kun se puhuu sulle. Aika noloa joiltain pelaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykyräpskenestä.. :D Joo, oot varmaan katujen kasvatti Itä-keskuksesta.
Joo en ole, jos kuuntelee klassista musiikkia pitääkö olla lapsivirtuoosi 1500-luvun Itävallasta? Ihan olen kuule muualta kuin pk-seudulta. Kuuntele vaikka Lyömättömien radio-ohjelmaa Yleltä tai muutamia Free rap -kiertueen taltiointeja tai vaikkapa Stepaa tai Pummiharmoniaa niin saatat saada vähän eri kuvan suomiräpistä. Edellä mainitut artistit tekevät nimittäin biittinsä ihan itse.
P.s Suomen räpskene ei edes laske mitään Cheekkejä tai Mikael Gabrieleja räppäreiksi
Vierailija kirjoitti:
Mertaranta olis pitäny olla juontamassa
Onneksi ei ole..vaikka en katsokaan
Pskat turhan suuret juhlat
MItä voi odottaa, jos erätauoilla soittaa roopen koira?
Wannabeeihmiset ovat takinkääntäjiä ja epäluotettavia
Kyllä! Kunnollista kirkkomusiikkia, niin jokainen tykkää. Pitäisi olla sellaista että kaikki tykkäisivät. Nuo nellimatulat eivät sitä ole.