MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!
Kommentit (644)
Maailmassa on eniten metallibändejä asukasta kohti maailmassa, ja sitten tämmöstä junttipaskaa pitää aina kuunnella, missä ei ole kyse edes musiikista.
Kyllä on huono maku kiekkoilijoilla musiikin suhteen jos nämä niiden toiveita on.
Noi pelaajat itse laulaa räppärien mukana. Eli ilmeisesti heille mieluista musaa. Turhaan siis valitatte että paskaa musaa, eikö se ole tärkeintä että juhlakalut itse ovat hyvällä fiiliksellä? Tämä on kuulkaa hyvät muorit se nykynuorten juttu, koittakaa nyt vaan kestää.
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa on positiivinen yllätys!
On. Ja Tyrväinen tuplaa :)
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä räppipaskaa--- ei voi olla totta. Wiskari oli illan ainoa musiikkiesitys, veikken siitä muuten tykkää niin se kipale on hyvä jonka esitti ja herätti ihmisetkin.
Miksi tämmöstä paskaa kaikki muut, HYI OLKOON.
Huomaatko, että joukkue laulaa noita ilolla mukana.
voitvapaastipoistua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset kanavaa jos ette halua katsoa.
pitäskö SUN poistua täältä keskustelusta, jos et kestä et täällä sanotaan suoraan miten paskat artistit valittu.
Nää on lähinnä nuorten bileet, teille mammoille on sitten tangokilpailut.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää. Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.
Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan.
Word ! Olen 48 v. ja vuonna -95 olin nuorena torilla juhlimassa, nyt kotona ja ymmärrän hyvin miksi soitetaan joukkueen iänmukaista musiikkia. Hauska tätä on silti katsoa, siis noiden kultapoikien iloa
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää. Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.
Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan.
Metalli ja urheilu kuuluu yhteen💀 Kyllä itsekin kaipaan oikeaa musiikia enkä mitään juomalauluja.
N23
Jaa kehitysvammaiset taas siellä ölisemässä... no tän esityksen tason tiesi kyllä jo etukäteen. Salettiin vituttaa noita vanhempia pelaajia myös kuunnella työtä ölinää. Ja kiinnihän se lähetys lähti.
voitvapaastipoistua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset kanavaa jos ette halua katsoa.
pitäskö SUN poistua täältä keskustelusta, jos et kestä et täällä sanotaan suoraan miten paskat artistit valittu.
Sanoin itsekin että oli täysin paskat artistit :D Mutta en sentään sanonut, että loppuisi jo. Silloin kääntäisin kanavaa.
Jouuu meitsi paha madafaka panen sun mutsii ja laitan sun massit mun kutsiin mul on päällä tänä iltana cuccii otatko suikkiin jouuu!
Jouuu meitsi paha madafaka panen sun mutsii ja laitan sun massit mun kutsiin mul on päällä tänä iltana cuccii otatko suikkiin jouuu!
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ TÄÄ KOSKAAN LOPU
Meillä loppu just ku meni sähköt😅
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on eniten metallibändejä asukasta kohti maailmassa, ja sitten tämmöstä junttipaskaa pitää aina kuunnella, missä ei ole kyse edes musiikista.
Kyllä on huono maku kiekkoilijoilla musiikin suhteen jos nämä niiden toiveita on.
Nuoremmissa ikäluokissa metallimökä alkaa olla väistyvä genre. Aikansa kutakin, onneksi.
Vesalan paras liveveto koskaan! Eikä laulanut nuotin vierestä!