MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin teinit tykännyt musiikista ja varsinkin tästä Ghettomasasta!
Niin meilläkin jotkut lapset tykkää, 8-11 vuotiaat.
Missä on Tuure Boelius ja jätkälätkä ville?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis pitäny olla Katri Helena
Haista paska. Esim joku pienissä häissä on tähän sontaan verrattuna taideteos. Ja vielä samoilta tyypeiltä... Enkä tarkoita, että pitäisi sitä renkuttaa tuolla mutta kyllä on olemassa myös nuoriin uppoavaa tuotetta jota voi edes jotenkin sanoa musiikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on eniten metallibändejä asukasta kohti maailmassa, ja sitten tämmöstä junttipaskaa pitää aina kuunnella, missä ei ole kyse edes musiikista.
Kyllä on huono maku kiekkoilijoilla musiikin suhteen jos nämä niiden toiveita on.
Nuoremmissa ikäluokissa metallimökä alkaa olla väistyvä genre. Aikansa kutakin, onneksi.
Monotoninen trap onkin niiiiin paljon parempaa 😍
No onnex ei ollu sentään Roope "matöfukin" Salmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on eniten metallibändejä asukasta kohti maailmassa, ja sitten tämmöstä junttipaskaa pitää aina kuunnella, missä ei ole kyse edes musiikista.
Kyllä on huono maku kiekkoilijoilla musiikin suhteen jos nämä niiden toiveita on.
Nuoremmissa ikäluokissa metallimökä alkaa olla väistyvä genre. Aikansa kutakin, onneksi.
Et ole tainut käydä Britanniassa, Yhdysvalloissa, Italiassa, Venäjällä tai Argentiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan Suomessa. Mutta olen samaa mieltä. Jere Lehtinen ainakin on hevimies, mutta liekö tuolla ainoa.
Ghettomasan lössi on huikee.
N47, joka pystyy ymmärtämään muitakin biisejä kuin Metallicaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää. Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.
Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan.
Word ! Olen 48 v. ja vuonna -95 olin nuorena torilla juhlimassa, nyt kotona ja ymmärrän hyvin miksi soitetaan joukkueen iänmukaista musiikkia. Hauska tätä on silti katsoa, siis noiden kultapoikien iloa <3
Samaa mieltä. Minäkin olen 48v. Musiikki on ollut aiheeseen ihan sopivaa, ainoastaan sen Nelli-raukan esiintymisajankohta oli surkea.
Tangomarkknoilla en halua kuulla JvG:tä, mutta mitä nämä juhlat olis ilman JVG:tä. Ja bäköjään yio Gettomasa on noille nyt kova juttu.
Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa joka tuolta vielä puuttui. onneksi
Gettomasa on selkeästi ollut artisti, jota on tuossa joukkueessa luukutettu kisojen ajan, jolloin siihen on tutustunut sellaiset joukkuekaverit, jotka ei ole tienneet artistista mitään.
Ja sitä kautta siitä on tullut heidän yhteinen juttu.
Kiva, että saivat toivomansa artistin mukaan. Osasivat selkeästi biisit kokonaan.
Bileet on järjestetty päivässä joten hieman armoa. Finlandia oli hyvä ja Artun suomenmuotoisen pilven alla.
Kaikki on varmasti väsyneitä niin katsojat, järjestäjät kuin pelaajatkin eilisestä pelistä ja juhlinnasta.
Miksi näissä gettohöpöttäjien biiseissä ei ole melodiaa?
kysyy Helena 56v
Miettikää oikeasti jos tuolla ois jotain ysärijunttijumputusta ja heviä. Noi itse lätkänpelaajat ois ihan että ei v**tu mitä paskaa ja oisivat aivan masentuneita tuolla lavalla, kun selkeästi tykkäävät räpistä suurin osa (osaavat biisien sanatkin)...
Mutta oispahan mammat tyytyväisiä kun tulee "oikeaa musiikkia"! Voi apua oikeasti, kuunnelkaa nyt itseänne junttimummot :'D
Vierailija kirjoitti:
Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.
Ei tarvitsisi olla edes heviä. Olisi nyt vaan jotain musiikkia, jossa on edes soittimet ja laulaja eikä mikään mölisijä jonkun konemusiikin päälle.
Täällä on nyt tilaa Kaisaniemessä.
Vierailija kirjoitti:
Lankinen!!
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa joka tuolta vielä puuttui. onneksi
Mites tuo Stig?
Jääkiekon MM-juhlien mainostauko "Huomenna puhutaan suomalaisten alkoholin käytöstä".