MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis pitäny olla Katri Helena
Vaikkka en totisesti mikään metrihelena fani olekaan, niin voin täysin vilpittömästi sanoa, että olis todellakin pitänyt olla! Jopa hänkin olis nostanut tämän "juhlan" tasoa huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä gettohöpöttäjien biiseissä ei ole melodiaa?
kysyy Helena 56v
Koska sä oot väärissä bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on eniten metallibändejä asukasta kohti maailmassa, ja sitten tämmöstä junttipaskaa pitää aina kuunnella, missä ei ole kyse edes musiikista.
Kyllä on huono maku kiekkoilijoilla musiikin suhteen jos nämä niiden toiveita on.
Nuoremmissa ikäluokissa metallimökä alkaa olla väistyvä genre. Aikansa kutakin, onneksi.
Mikä ihme se on kun ei kunnon musaa soiteta enää missään, pitävät tätä paskaa musana mitä nyt on nähty taas.
Ei raukat edes tiedä että maailmassa ja jopa SUOMESSA olis todella hyvää musiikkia, mutta niitä ei koskaan kuulla eikä nähdä missään, kun pitää olla tätä roikkuhousu-lippispaskaa, EIKÖ TÄMÄKIN OLE JO NÄHTY ajat sitten ja huonoksi todettu, miksi tätä suomitäppipaskaa vielä tehdääm
Vierailija kirjoitti:
Miettikää oikeasti jos tuolla ois jotain ysärijunttijumputusta ja heviä. Noi itse lätkänpelaajat ois ihan että ei v**tu mitä paskaa ja oisivat aivan masentuneita tuolla lavalla, kun selkeästi tykkäävät räpistä suurin osa (osaavat biisien sanatkin)...
Mutta oispahan mammat tyytyväisiä kun tulee "oikeaa musiikkia"! Voi apua oikeasti, kuunnelkaa nyt itseänne junttimummot :'D
Idiootti. Nyt esim kun alkoi soimaan toi "kruunalla esson baariin" tms renkutus bilebiisi niin kaikki alko bailaan. Verratuna JVG ölinään. Sanon edelleen että idiootti.
Eihän työ pokaali edes ole kultaa? Näyttää ihan kattila metallilta.
On taas av-mammoilla hiekkaa vakinassa kun täällä valitatte kaikesta, ihan hyvät bileet kohdeyleisön mukaiset
Vierailija kirjoitti:
Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.
alkaa naurattaa, kun piti mainita tuo "korkeakoulutettu nainen". Silti täällä kommentoimassa kaikkien teinien kanssa.
Eipä tuo koulutus susta älykästä tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onnex ei ollu sentään Roope "matöfukin" Salmista
Se on ainoa joka tuolta vielä puuttui. onneksi
Vielä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Eihän työ pokaali edes ole kultaa? Näyttää ihan kattila metallilta.
Kullattua muovia.
Tässä vähän verrokkia niistä ensimmäisistä kansanjuhlista: https://www.youtube.com/watch?v=5Bp4ZuTcD0A
Silloin vielä juhlassa kuultiin ihan oikeaa musiikkkia ja kansakin oli ihan toisella tavalla mukana
Vierailija kirjoitti:
Ghettomasan lössi on huikee.
N47, joka pystyy ymmärtämään muitakin biisejä kuin Metallicaansa.
Mäkin tykkään räpistä, hyvästä sellaisesta. En Cheekistä, Asteesta, Gettomasasta, jotka eivät osa räpätä. Ovat iskelmälaulajia.
Olen maisteri ja kuuntelen esim. Gaselleja ja Pyhimystä. Tefloneiden Pämppää ja JVG:n Häissä on mulle nuoruuden bilebiisejä, kiva kuulla pitkästä aikaa! Ihan koko kansan musiikkia soittivat tänään, ainakin meidän alle 30-vuotiaiden makuun.
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa on selkeästi ollut artisti, jota on tuossa joukkueessa luukutettu kisojen ajan, jolloin siihen on tutustunut sellaiset joukkuekaverit, jotka ei ole tienneet artistista mitään.
Ja sitä kautta siitä on tullut heidän yhteinen juttu.
Kiva, että saivat toivomansa artistin mukaan. Osasivat selkeästi biisit kokonaan.
Tyrväinen tuplaskin hyvin, että onko ihan keikoillakin käynyt Ghettomasan hypemiehenä.
N47
pelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te hevarit oikein kuvittelette että se teidän örinänne on jotain oikeaa musiikkia ja kaikkien pitäisi siitä tykätä? Itse en tiedä mitään hirveämpää kuin metallimusiikki ja Gettomasan uusin albumi oli todella hyvä. Niin ja olen 32-vuotias korkeakoulutettu nainen.
alkaa naurattaa, kun piti mainita tuo "korkeakoulutettu nainen". Silti täällä kommentoimassa kaikkien teinien kanssa.
Eipä tuo koulutus susta älykästä tehnyt
Niin, ehkäpä se piti mainita sen vuoksi että täällä on leimattu kaikki räppiä kuuntelevat ihmiset junteiksi tai teineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vähän verrokkia niistä ensimmäisistä kansanjuhlista: https://www.youtube.com/watch?v=5Bp4ZuTcD0A
Silloin vielä juhlassa kuultiin ihan oikeaa musiikkkia ja kansakin oli ihan toisella tavalla mukana
Tuo oli sitä aikaa kun ihmiset oli vielä iloisia ja normaaleja ja oli oma kulttuuri. Tuohon aikaan sai vielä tavallisempi ja kiltimpikin mies naista ja p illua.
Korpiklaanilla olisi monta iloista juomalauluakin, jotka sopisi näihin juhliin, mutta ei, eihän sellasta koskaan tulla näkemään että oikeaa musiikkia kuultaisiin.
Nuoret ei ole raukat edes tietosia oikeesta musiikista, ainoa mitä ovat kuulleet on nämä jvg:t ja typerät junttiräppärit.. jotka ei osaa edes räpätä, täyttä roskapaskaa alusta loppuun.
Nuoria ei kyllä arvosteta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen maisteri ja kuuntelen esim. Gaselleja ja Pyhimystä. Tefloneiden Pämppää ja JVG:n Häissä on mulle nuoruuden bilebiisejä, kiva kuulla pitkästä aikaa! Ihan koko kansan musiikkia soittivat tänään, ainakin meidän alle 30-vuotiaiden makuun.
mitä nämä koulutukset tähän musiikkimakuun liittyy :D
No niin, nyt alkaa bileet pikkuhiljaa loppumaan. Kiitos kaikille bileisiin osallistuneille!
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuunnella 70-00 luvun oikeaa musiikkia. Discoa, rockia, powerpoppia etc.
Kuvittelin ihan että nyt puhutaan suomalaisista ja Suomessa. Kuvittelin että nämä juhlat on ihan vaan Suomessa, ei Argentiinassa.