Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!

Vierailija
27.05.2019 |

KIEKKOBILEET!!!!1

Kommentit (644)

Vierailija
381/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö on hiukka väsyneen oloista.

Vierailija
382/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrväinen vähä känäässh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää.  Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.

Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan. 

Vierailija
384/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko bileet enää juntimmaksi muuttua?

Enää puuttuu, että joku kaatuu kännissä tuolta lavalta.

Veikkaan Tyrväistä

Vierailija
385/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankinen vaikuttaa hauskalta tyypiltä :D

Ja puhui niin ihanasti tyttöystävästään kun häntä haastateltiin kentällä. Ovat olleet 7 vuotta yhdessä.

Ja Lankinen tykkää lukea kirjoja :)

Vierailija
386/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhana, missä Teräsbetoni, Popeda ja muut todelliset äijät?

Vierailija
387/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittomasa, mikä tää bändi on?

Vierailija
388/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset kanavaa jos ette halua katsoa.

pitäskö SUN poistua täältä keskustelusta, jos et kestä et täällä sanotaan suoraan miten paskat artistit valittu. 

Vierailija
389/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettomasa? Ihan uusi tuttavuus meitsille.

Vierailija
390/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JVG :D

Ihana ! Vaikka nyt vähän jotenkin ei sovi tähän.

Itse en mikään suuri JVG-fani ole, mutta tuonne ne minusta kuuluvat, yleisö haluaa ne sinne, pelaajat haluaa ne sinne ja ne itse haluaa olla siellä. Kyllä ne hyvän meiningin osaa järjestää. Pelastivat minusta tuon tunnelman.

No vaikka se yleisö onkin pääasiassa varhaisteinejä, niin näkyi siellä aikuisiakin ja ainakin meitä aikuisia on täällä ruudun äärellä katsomassa tätä "kansanjuhlaa". Ois ollut ihan kiva, että oltais kuultu edes yksi ihan oikea musiikkiesitys, eikä pelkkää suomikusiräppiä varhaisteineille, jota tuo JVG:kin nyt kuitenkin on.

1995 Kansajuhlassa sentään oli ihan oikeaa musiikkia ja oikeita bändejä ja artisteja. Nyt sitten tarjolla on vain pelkkää lastenmusiikkia, eli suomiräppiä. 2011 juhlissakin vielä puolet ihan oikeaa musiikkia ja puolet paskaa, nyt sitten pelkkää paskaa. Se hyvä puoli näissä "bileissä" toki on, että enää paskempia pippaloita ei yksinkertaisesti enää voi järjestää.

Vierailija
391/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä räppipaskaa--- ei voi olla totta. Wiskari oli illan ainoa musiikkiesitys, veikken siitä muuten tykkää niin se kipale on hyvä jonka esitti ja herätti ihmisetkin.

Miksi tämmöstä paskaa kaikki muut, HYI OLKOON.

Vierailija
392/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolto näyttää todella kypsyneeltä ;)

Vierailija
393/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Anttilan ainut toive ollut juhlista ettei tarvii laulaa? :D

Vierailija
394/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettomasa on positiivinen yllätys!

Vierailija
395/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitvapaastipoistua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa nyt hyvät ihmiset kanavaa jos ette halua katsoa.

pitäskö SUN poistua täältä keskustelusta, jos et kestä et täällä sanotaan suoraan miten paskat artistit valittu. 

Ei.Paskamusaketju on toinen ketju. Menkää te sinne.

Vierailija
396/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö karkaa takarivistä.

Vierailija
397/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin teinit tykännyt musiikista ja varsinkin tästä Ghettomasasta!

Vierailija
398/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko bileet enää juntimmaksi muuttua?

Aika junttia oli jättää presidentti ilman kiitoksen sanaa luikkimaan kulissiin.

Vierailija
399/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettomasa on selvästi leijonien lemppari, mutta yleisö on ihan pihalla paria teiniä luukuun ottamatta.

Vierailija
400/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kun kalkkismammat täällä jaksaa valittaa 2o sivua siitä että jossain jääkiekkobileissä soitetaan nuorisomusiikkia :DD Vai että oikein heviä ja jotain junttiysäriä ois pitänyt olla, antakaa mun kaikki kestää.  Tajuatteko miten vanhuksilta kuulostatte marmatuksenne ansiosta. Minä olen itsekin jo kolmekymppinen ja silti pidän teitä aivan kuivaluumuina.

Tuollaiset tapahtumat on nimenomaan lapsia ja teinejä varten, ne pelaajatkin on suurin osa jotain nuoria parikymppisiä poikia. Vanhukset voivat sivistyneesti kilistellä skumppansa kotosalla ja vaikka valittaa kun nuorilla on nilkat paljaana ja ennen oli kaikki paremmin, antakaa nykynuorten juhlia omalla tavallaan. 

Oon 27v mies joka tykkää E typestä ja modern talkinista. Ei nää nykyajan lapset tiedä mitään oikeesti hyvästä musiikista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan