Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valokuvissa läski, peilissä en.

Vierailija
27.05.2019 |

Kauhistuin taas, kun näin itsestäni kuvia. Näytän lihavalta. Miten en näe lihavuuttani samalla tapaa peilissä? Tiedän, että olen muodokas, mutta joskus olen jopa tyytyväinen peilikuvaani. Valokuviin en koskaan. Oletteko mielestänne livenä hoikempia kuin kuvissa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä pettämistä jos ei huomaa miten on pulskistunut. Oli sitten peili tai valokuva edessään.

22/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuin taas, kun näin itsestäni kuvia. Näytän lihavalta. Miten en näe lihavuuttani samalla tapaa peilissä? Tiedän, että olen muodokas, mutta joskus olen jopa tyytyväinen peilikuvaani. Valokuviin en koskaan. Oletteko mielestänne livenä hoikempia kuin kuvissa?

Ota kuva peilikuvasta niin ongelma ratkaistu :)

Juu mut tämä nykyaika vääristää kaiken, jotkut jotka someen kuviansa päivittävät uhraavat siihen aikaa ja vaivaa, saattaa useampi sata kuvaa olla otettu ja siitä sitten paras valkataan, oheen lisätään teksti jossa ohimennen vihjataan vaivattomasta tilannekuvasta, tjmv. 

Jos noita suunniteltuja kuvia käyttää vertailupohjana niin epätoivoonhan siinä vaipuu, oli mimmonen prinsessa tahansa.

Jos niitä kuvia meinaa ottaa niin kantsii perhehtyä ihan perustekniikkaan, kuvakulmiin, sommitteluun, valaistukseen ja vastaavaan:) Ennepitkään peilikuva kalpenee :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkee vain itsensä. Valokuvissa on usein muitakin ihmisiä, joihin itseään vertaa jo ihan alitajuisestikin. Sama tietysti tapahtuu myös peilien kanssa esim hississä jossa muita ihmisiä. Itse olen 186 pitkä ja painan melkein 100kg (mies)  ja ole pienestä pitäen ollu aina hyvin "iso", siis en lihava vaan roteva. Naamakin tuntuu olevan kaks kertaa leveämpi kuin muilla, vaikka ei ole pullaposkia. Ruumiinrakenne tekee paljon. Keskiverto ihannevartaloihin nähden olen ja tulen aina näyttämättään isolta. Enkä pidä siitä. Jotkut naiset tykkää, mutta moni säikähtää. 

Vierailija
24/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne valokuvatkaan ihan totuutta kerro ilmeisesti. Itse olen 162/64 eli vähän tanakka, mutta en vielä lihava. Usein lehdissä on juttuja joistain ylipainoisista henkilöistä, jotka saattavat painaa vaikka 20 kg enemmän (sama pituus suunnilleen) ja omaan silmääni näyttävät samalta kuin mina. Jokin kehonkuvahäiriö ilmeisesti.

Vierailija
25/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. En nähnyt eroa peilistä vaikka vaakanumero oli kasvanut, eikä musta ollut otettu kuvia vuoteen. Vasta äitini minusta ottama kuva kukkakaupassa sitruspuun kanssa havahdutti minut. Laihdutin takaisin lukiopainooni, 12 kiloa, ja edelleenkään en näe laihtumista peilistä muutoin kuin että vatsa on litistynyt. Housujen vyötäröllä toki on 10 cm tyhjää, mutta en näe tätä pienentymistäni vieläkään peilistä. Kuvista senkin kyllä huomaa, esim. kuvissa, joissa seison mieheni vierellä, näytän selvästi sirolta, kun ennen en näyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan