Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko sinun arjessa katsoa, kuinka paljon pinkkitilillä on rahaa?

Vierailija
27.05.2019 |

Tarvitseeko sinun (ruoka)ostoksia tai laskuja varten katsoa, onhan varmasti katetta tilillä? Vai tiedätkö aina varmasti, että on?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun AINA näihin tämmöisiin ketjuihin tulee kymmenittäin näitä miljardöörejä kehuskelemaan rahoillaan. Vaikka sitä nää trollit varmaan haluaakin, ärsyttää.

En ole miljardööri, vaikka tilille jotain jääkin kuukauden kulujen jälkeen. Olenpahan vaan tavallinen valkokaulus duunari, joka kykenee mitoittamaan kulut tulojen mukaan. Kämppä ei ole uusi tai komea, autot on aina käytettyjä, mutta toimivia, lomilla ei ole tarvetta näyttää naapureille ja sukulaisille. Olin minäkin köyhä opiskellessani, mutta opintolainatkin on maksettu jo aikoja sitten.

Vierailija
42/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei, kun olen kokopäivätöissä. Aikaisemmin piti, kun olin osa-aikatöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse

Vierailija
44/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä katson. Pitäähän sitä pysyä kärryillä tilanteesta, koska kassalla ärsyttäisi, jos ei rahat riittäisikään. Käyttötilillä pidän yleensä maks. pari sataa kerrallaan. Jos loppuu, siirrän toiselta tililtä lisää tai käytän käteistä.

Rahan pitäminen sivussa on mulle tehokkain tapa säästää. Pidän käyttötilillä kerrallaan enintään sen verran kuin siinä kuussa tarvitsee (laskutili vielä erikseen).

Vierailija
45/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee. Minut irtisanottiin syöpähoitojeni aikana ja sain uuden työpaikan, jossa tienaan yhtä paljon (ts. vähän) kuin 15 vuotta sitten. 

Vierailija
46/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa. 

Vierailija
47/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kun teen osakekauppaa, saatan tarkistaa kaupankäyntivaran

Vierailija
48/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutilillä on aina rahaa, joten laskujen takia ei tarvitse tarkistaa. Muuten kyllä.

Vierailija
49/49 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Taloustililla on aina pari tonnia, ja sieltä menee kaikki laskut. Henkkoht tilille jätän säästöön siirtämisen jälkeen noin 1000-1500, enkä ikinä osta mitään niin kallista että pitäisi miettiä riittääkö. Ennen palkkapäivää tuolla on yleensä 500-1000e, riippuu olenko maksanut matkustelua siinä kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi