Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko sinun arjessa katsoa, kuinka paljon pinkkitilillä on rahaa?

Vierailija
27.05.2019 |

Tarvitseeko sinun (ruoka)ostoksia tai laskuja varten katsoa, onhan varmasti katetta tilillä? Vai tiedätkö aina varmasti, että on?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siellä yksi pantteri.

Vierailija
2/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katson ainoastaan, jos tulee jotain isompia ostoksia. (500+ euroa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys lienee vain pinkillä tienaaville naisille.

Vierailija
4/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kärryillä tuloistani ja menoistani ja tiedän aina suurinpiirtein tilanteeni.

Vierailija
5/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai välillä tarkistan tilanteen, aina pitäisi olla ja syy pitää selvittää jos ei ole.

Vierailija
6/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa. Tilipäivänä kun laskut maksaa, ei paljoa jää.

Vierailija
7/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Siellä on sen verran, että saan pari henkilöautoa pankkikortilla jos tarvitsen. En tarvitse, ostin yhden vuosi sitten.

Katselen lähinnä sitä, olenko muistanut maksaa kaikki laskut, ovatko tutut maksaneet minulle vippinsä takaisin ja montako kertaa vastike on toistuvaissuorituksissa. Ja muuttelen kortin turvarajoja sen mukaan, olenko ostamassa auton vai en.

Vierailija
8/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katson ainoastaan, jos tulee jotain isompia ostoksia. (50000+ euroa)

Vierailija
9/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on. 

Vierailija
10/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee katsoa. Ihan liian usein. Nytkään ei voitu edes uutta kahvinkeitintä ostaa, kun muuten ei olisi ollut rahaa ruokaan. Samperi, pakko oikeasti saada nuo paperit pian kätösiin.

Vierailija
11/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee katsottua, koska seuraan pivosta joka tapauksessa kulutuksen jakautumista.

Vierailija
12/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
13/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laitan ruokatilille tietyn summan rahaa per kk joten pidän sitä silmällä. Omat /perheen ruokaostokset tiedän hyvin mutta mies piipahtaa usein ostamassa "jotain pientä" mihin menee saman verran kuin ruokiin.

Vierailija
14/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Siellä on sen verran, että saan pari henkilöautoa pankkikortilla jos tarvitsen. En tarvitse, ostin yhden vuosi sitten.

Katselen lähinnä sitä, olenko muistanut maksaa kaikki laskut, ovatko tutut maksaneet minulle vippinsä takaisin ja montako kertaa vastike on toistuvaissuorituksissa. Ja muuttelen kortin turvarajoja sen mukaan, olenko ostamassa auton vai en.

Pidätkö oikeasti sataa tonnia käyttötilillä? Miksi et sijoita?

Vierailija
15/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii katsoa. Aina muutaman kk välein joutuu siirtämään käyttötililtä säästötilille, ettei tuolla korttitilillä ole liikaa rahaa, jos vaikka kortti varastetaan tms. Max 5000:ia olen tuolla pitänyt.

Vierailija
16/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katson että korttiostot on oikein, samalla näkee saldon. Käyttötilillä on vain kk bensa- ja ruokarahat ja vähän humputteluun eli jos tekee muita ostoksia enempi niin loppukuusta pitää siirtää jemmasta käytölle tai käyttää visaa. Samalla voi miettiä josko on syytä vähän kiristää kukkaron nyörejä.

Vierailija
17/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin ja näyttää siltä että joutuu turvautumaan kakkostiliin. Harmi mutta hyvää känniä ei voi keskeyttää. En tiedä mikä kelaa riivaa mutta toista satasta puuttuu ja asian käsittely on kesken. Ilmeisesti kiva kiusata työtöntä rahojen viivyttelyllä. Pakko niiden on kuitenkin maksaa se mikä mulle kuuluu.

Vierailija
18/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa. Siirrämme palkkatileiltä yhteiselle käyttötilille rahaa niin, että siellä on max tonni rahaa (yleensä 500-800e). Erityisesti jos on ostettu jotain isoa, niin pitää tsekata tilanne.

Vierailija
19/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö oikeasti sataa tonnia käyttötilillä? Miksi et sijoita?

Hohhoijaa. Sehän poistaakin sijoittamisen mahdollisuuden, jos pitää käyttötilillä rahaa.

Eli kyllä pidän rahaa käyttötilillä, tavoitetilillä, säästölippaassa ja sijoitan.

Vierailija
20/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olen hi. on säästäväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi