Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko sinun arjessa katsoa, kuinka paljon pinkkitilillä on rahaa?

Vierailija
27.05.2019 |

Tarvitseeko sinun (ruoka)ostoksia tai laskuja varten katsoa, onhan varmasti katetta tilillä? Vai tiedätkö aina varmasti, että on?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi enää tarvitse katsoa. Valmistumisen aikaan tilanne oli toinen

Pidetään käyttötilille noin 15.000 euroa ja keväällä kun tuli osinkoja ja vuokralaisen rästit ja bonuksia palkkojen lisäksi tarkistin saldon, koska olin varma, että tilillä oli enemmän. Niin siirsin n.20.000 euroa säästötili puolelle odottamaa seuraavaa sijoittamista.

Vierailija
22/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Siellä on sen verran, että saan pari henkilöautoa pankkikortilla jos tarvitsen. En tarvitse, ostin yhden vuosi sitten.

Katselen lähinnä sitä, olenko muistanut maksaa kaikki laskut, ovatko tutut maksaneet minulle vippinsä takaisin ja montako kertaa vastike on toistuvaissuorituksissa. Ja muuttelen kortin turvarajoja sen mukaan, olenko ostamassa auton vai en.

Pidätkö oikeasti sataa tonnia käyttötilillä? Miksi et sijoita?

Hohhoijaa. Sehän poistaakin sijoittamisen mahdollisuuden, jos pitää käyttötilillä rahaa.

Eli kyllä pidän rahaa käyttötilillä, tavoitetilillä, säästölippaassa ja sijoitan.

Hohhoijaa, sehän onkin järkevää pitää sataa tonnia käyttötilillä? Itseasiassa en usko että sinulla on paria tonnia enempää, paistaa aika selvästi läpi. Kukaan varakas ei ole noin onneton raha-asioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkitiliä en katso kun sellaista ei ole, ainoastaan pankkitili(t).

Vierailija
24/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pinkkitili...?

Vierailija
25/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla kyllä viihtyy tosi monta varakasta ihmistä. Se on aina ihmetyttänyt suuresti. Kauheesti kovapalkkaisia, isoja säästöjä, autoja viikottain vaihtavia... Mistä kaikki nämä rikkaat on tänne tullu keskustelemaan? 

Vastaus: Katson varsinkin loppukuusta kun jännään että saanko tässä kuussa mitään säästöön vai ostanko jotain kivaa. 

Vierailija
26/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun AINA näihin tämmöisiin ketjuihin tulee kymmenittäin näitä miljardöörejä kehuskelemaan rahoillaan. Vaikka sitä nää trollit varmaan haluaakin, ärsyttää.

Vierailija
27/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Katson ainoastaan, jos tulee jotain isompia ostoksia. (50000+ euroa)

Sama. Tosin itse ehkä lisäisin vielä nollan tuohon perään, ei sitä viitsi ihan jokaisen pikkuostoksen jälkeen tarkistaa pinkkitilin saldoa. 

Vierailija
28/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Siellä on sen verran, että saan pari henkilöautoa pankkikortilla jos tarvitsen. En tarvitse, ostin yhden vuosi sitten.

Katselen lähinnä sitä, olenko muistanut maksaa kaikki laskut, ovatko tutut maksaneet minulle vippinsä takaisin ja montako kertaa vastike on toistuvaissuorituksissa. Ja muuttelen kortin turvarajoja sen mukaan, olenko ostamassa auton vai en.

Luuletko että noin lapsellisia viestejä kirjoittava ymmärtää sijoittamisesta mitään.

Vierailija
29/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että noin lapsellisia viestejä kirjoittava ymmärtää sijoittamisesta mitään.

Tai sitten teillä on mielessänne kalliimmat autot kuin alkuperäisellä kirjoittajalla.

Vierailija
30/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin pitkään, mikä on pinkkitili. Ajattelin oikeasti, että se on jonkun pankin lempinimi jollekin tilille. Pinkkiä, ihanaa, vain naisille!💗💕💞💖💓

Vierailija
31/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee kymmenientuhansien laskuja. Viimeksi tarkastin, kun maksoin kylpyhuoneremontin.

Vierailija
32/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yleensä tarkkaan tilini tilanteen, mutta kun alan maksamaan laskuja, tarkistan kuitenkin. 

Vierailija
33/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa vilkaisen pinkkiä peilin kanssa.

Vierailija
34/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina. Jäänyt tavaksi.

Vierailija
35/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pinkkitilillä on aina katetta.

Vierailija
36/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarvitsee, jos on tullut ostettua jotain normaalista poikkeavaa. Tuloni ovat kuitenkin vain 800e kuussa, joten äkkiä ne hupenevat. Nytkin huomasin että taisi mennä vähän överiksi, ja on siinä ja siinä saako asuntolainan maksettua ajallaan.

Vierailija
37/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee seurata, olen vainoharhainen ja mulla on kortilla tiukat turvarajat ja tilillä pyrin pitämään vain n. 200-300 e max. Huono puoli tietysti on että joutuu laittamaan aina lisää kun vaikka tankkaa auton, mutta tykkään seurata ja käydä nettipankissa niin se ei haittaa

Vierailija
38/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä ooiskeluajat kun piti käydä peloissaan katsomassa tilannetta tilillä :'D nykyisin onneksi ei ja yleensä käydessä rahaa on jäljellä jopa enemmän kuin luulen, vaikka ei mikään superpalkka olekaan!

Vierailija
39/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaostosten kohdalla ei ole tarvinut vuosiin. Mut jos on jotain isompaa lähdössä ostamaan, vaikka talvivaatteet kaikille lapsille tai joku tarttee fillarin tai suksipaketin niin sit kyllä. 

Vierailija
40/49 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katsoa. Ei enää. Olen siitä niin kiitollinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi