Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin ryhtyä passiiviseksi Tinderissä

Mies 40v
27.05.2019 |

En enää yksinkertaisesti jaksa aloittaa keskusteluja tai pitää niitä yllä. Mielenkiinnolla odotan aloittaako joku keskustelua tai jatkaa sitä. Päätin, että vastaan ja keskustelen niin kauan kun toinen on aktiivinen.

Tällä hetkellä listalla 216 matchia, osan kanssa keskustelu on ollut aktiivista viime viikolla, osa on hiljentynyt aiemmin. Osan kanssa ei ole vaihdettu viestiäkään, osa ei ole vastannut aloitukseen.

Deiteillä on tullut ravattua ja kokemuksia on kertynyt ihan tarpeeksi. Nyt on aika heittää pallo vastapuolelle ja katsoa miten käy.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahah veikkaan että aika hiljaista tulee sinun tinderissäsi...

Vierailija
22/30 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen viikko takana ja saldona neljä uutta matchia ja kahdeksan poistunut. Yhtään tykkäystä en ole itse antanut kahden viikon aikana.

Yksi näistä uusista jopa aloitti keskustelun ja oikein mukavasti lähti juttu käyntiin. Katsotaan mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt sen tärkeimmän, ettei määrä vaan laatu. Kun et koko ajan itse hösää ja tykitä naisia huomaat, että rauhallisella ja vastaanottavaisella asenteella ehdit syventymään saamiisi viesteihin. Todennäköisesti se näkyy  myös vastauksissasi naisille. Voisin povata, että nyt voit löytää sopivinta seuraa. Passiivisuus on väärä sana sille, että uskaltaa olla välillä hiljaa ja antaa muillekin mahdollisuus aktivoitua sekä toimia.

Vierailija
24/30 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt sen tärkeimmän, ettei määrä vaan laatu. Kun et koko ajan itse hösää ja tykitä naisia huomaat, että rauhallisella ja vastaanottavaisella asenteella ehdit syventymään saamiisi viesteihin. Todennäköisesti se näkyy  myös vastauksissasi naisille. Voisin povata, että nyt voit löytää sopivinta seuraa. Passiivisuus on väärä sana sille, että uskaltaa olla välillä hiljaa ja antaa muillekin mahdollisuus aktivoitua sekä toimia.

Tämä toki vaatii myös sen, että vastapuoli on samalla ajatuksella liikenteessä ja panostaa keskusteluun. En koe, että olisin ollut huono keskustelija aiemminkaan. Juttu kyllä loppuu aika nopeasti jos keskustelukumppani ei kykene muodostamaan kokonaisia lauseita.

Vierailija
25/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi viikko takana. Matchien määrä tippui alle kahden sadan, joten päätin loppuviikosta hiukan selata tarjokkaita. Poimin 19 uutta matchia ja näistä pari aloitti keskustelun itse. Pari taas oli niin hyvää, että päätin itse lähestyä, yhtä ehkä lähestyn vielä.  Treffeilläkin tuli pitkästä aikaa käytyä ja oli oikein mukavaa.

Myös muutama vanha matchi aktivoitui ja lähestyi. Saapa nähdä mitä kaikkea viikko tuo tullessaan.

Vierailija
26/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömästi menekkiä aloittajalla. Itse tein profiilin muutama päivä sitten, ostin gold-version pari päivää myöhemmin. Mulla oli siinä kohtaa n. 1700 tykkäystä, jotka selasin läpi viikonlopun aikana. N. 50 mätsikelpoista, joista kahden kanssa on jonkunlainen keskustelu käynnissä. Hiljaista on siis, mutta eipä se toisaalta vaadi kuin yhden sopivan. Varmaan olen liian vanha jo tinderiin :) ...ja asun vähän syrjässä, se ei auta.

N42

Vierailija
27/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan ikinä avaa keskustelua itse, kyllä naiset availee tinderissä ihan kohtalaisen hyvin. Kertoo kiinnostuksesta, jos nainen päättää laittaa viestiä. Ja haluankin vain naisia joilla on korkea kiinnostus minuun.

Naisten kannattaa lähestyä enemmän, miehet arvostaa!

Höpsis. Mies pitää naista joka tekee aloitteen helppona panona, jonka eteen ei tarvitse edes nähdä vaivaa.

Vierailija
28/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kuka jaksaa jotain satoja keskusteluja ylläpitää? Huh, silloin kun sen Tinderin avaa, niin aloita nyt siitä ekasta matchista kirjoittaminen. Jos vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin tapaaminen heti. Jos ei natsaa, niin poisto ja uusi match. Kyllä tällä ”tekniikalla” on löytynyt kaksi hyvää suhdetta. Toinen kesti 2 vuotta, toisen kanssa edelleen.

Vierailija
29/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan ikinä avaa keskustelua itse, kyllä naiset availee tinderissä ihan kohtalaisen hyvin. Kertoo kiinnostuksesta, jos nainen päättää laittaa viestiä. Ja haluankin vain naisia joilla on korkea kiinnostus minuun.

Naisten kannattaa lähestyä enemmän, miehet arvostaa!

Höpsis. Mies pitää naista joka tekee aloitteen helppona panona, jonka eteen ei tarvitse edes nähdä vaivaa.

Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta siitä turhautumisesta, joka tulee kun laittamiisi viesteihin ei reagoida millään tavalla. Tähän verrattuna aloitteen tekevä nainen on harvinainen löytö.

Vierailija
30/30 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Kuka jaksaa jotain satoja keskusteluja ylläpitää? Huh, silloin kun sen Tinderin avaa, niin aloita nyt siitä ekasta matchista kirjoittaminen. Jos vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin tapaaminen heti. Jos ei natsaa, niin poisto ja uusi match. Kyllä tällä ”tekniikalla” on löytynyt kaksi hyvää suhdetta. Toinen kesti 2 vuotta, toisen kanssa edelleen.

Itse poistelen matcheja todella harvoin. Saavat minun puolestani olla ja roikkua. Ei nämä keskustelut aktiivisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi