Uuden kumppanin löytyessä mitkä teot mielestäsi saattavat ennakoida hänen tulevasta uskottomuudesta?
Siis jotkut pienet jutut jotka jää vaivaamaan mieltäsi, mutta et kuitenkaan sano sitä ääneen jotta et kuullostaisi sairaalloisen mustasukkaiselta. Okei, yksi on tietenkin jos mies viihtyy liikaa baareissa..
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa toiminnassaan, käytöksessään, puheissaan ja ajattelussaan löysää ja taipuvaista moraalia muissakin asioissa.
Tämä on aika yleinen. Jos naisella on useita yhdenillanjuttuja historiassa, kannattaa kiertää kaukaa.
Anteeksi, millä tavalla se on moraalitonta harrastaa yhdenillanjuttuja sinkkuna ollessaan ja mitä se muka kertoo naisen asenteesta uskollisuuteen parisuhteessa?
Naisen kanssa joka on harrastellut tunteetonta irtoseksiä ei voi kovin usein pysyvää parisuhdetta rakentaa.
Voi pyhä jysäys, mikä argumentti. Minä olen viettänyt railakkaan nuoruuden ja miehiä riitti vapaana ollessa. Nyt olen ollut perheellinen jo lähes vuosikymmenen. Olen täysin uskollinen ja aion pysyäkin.
Pienellä huumorilla sanon, että joskus tässä pitkässäkin suhteessa on hyväksi harrastaa "tunteetonta" s eksiä. Siitä vaan kun siltä tuntuu. Ei tarvitse lähteä vieraisiin, kun homma hoituu tosta vaan ilman turhia lällytyksiä.
Siinäpä romanttinen ja uniikki suhde. Mies saa kaupanpäälle sata pillukaimaa.
Olen eri, mutta kyllä meillä ainakin suhteen romantiikka ja uniikkius perustuu ensisijaisesti muille asioille kuin seksille. Esimerkiksi sille, että ollaan toisillemme ainoat niin hyvin henkisesti yhteensopivat kumppanit, että ollaan juuri toistemme kanssa haluttu sitoutua yhteiseen avioliittoon ja perheeseen. Surullista, jos sinulla kaikki erityisyys parisuhteessa kutistuu pelkästään pimppaan ja pippeliin. Meillä on onneksi aika paljon enemmän.
Varmasti noin kun seksi on sinulle vähemmän intiimiä kuin kättely :D
Ai että sinulle parisuhde=seksi ja olet vielä ylpeä siitä? No, toivottavasti kumppanisi tietää olevansa sinulle pelkkä reikä.
Menee osastoon naisten voimaantumisfantasiat.
Naiset pettävät kun siihen on "hyvä syy", miehistä pahimpia ovat - kuinka ollakaan - tossukkamiehet.