Mantan patsaalla alasti uineet
Miksi vain isolerssiset uivat siellä alasti? Ainakin mitä näin, kaikilla alasti uineilla oli korskean kokoinen mela, joka uhmakkaan näköisenä huojui puolelta toiselle.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta katsottuna oli aika junttia juhlintaa:/ Koko uimiset. Miksi Suomessa ihmiset eivät osaa juhlia kivat vaatteet päällä (tai bikinit!!! jos on tapana maailmanmestaruuden takia mennä uimaan niin ois voinut laittaa jo varmuuden vuoksi biksut päälle) kaduilla tanssien ja pitäen hauskaa vaan kaikki pitää olla vähän tökeröä ja paljastelevaa? Olen ilmeisesti kasvanut suomalaisuudesta ulos kun tuo juhlinta näyttää lähinnä suotursaiden kaljauinnilta.
Onko tämä sinusta fiksumpaa parempaa juhlimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä alastomia naisia vissiin ollut?
en tiedä, mutta ainakin stringeissään olevia nuoria naisia oli. Jos asuisin itse helsingissä, olisin mennyt kuvaamaan :)
Miksi?
Miksi en? Olihan siellä mediakin. Itsehän kuvaisin vaan omaan arkistooni.
Kuulostaa pervolta jotkut "omat arkistot". Mitä lie sieltäkin löytyy...
Perseitä ja tissejä lähinnä, mikä nyt sattuu silmää miellyttämään :) Julkisilla paikoillahan saa kuvata mitä haluaa, niin ei luulisi ketään häiritsevän.
No niillä seisoi, koska maailmanmestaruus.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että Suomea ei arvosteta MISSÄÄN! Aina lähtee kaikki käsistä eikä hyvällä tavalla.
No yhyy, vai ei Suomea arvosteta MISSÄÄN? Kaikkia muita arvostetaan, mutta ei Suomea, voi voi, kun hävettää oma kansani! Ihanaa leijonat, ihanaa! Hyvä Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä alastomia naisia vissiin ollut?
en tiedä, mutta ainakin stringeissään olevia nuoria naisia oli. Jos asuisin itse helsingissä, olisin mennyt kuvaamaan :)
Miksi?
Miksi en? Olihan siellä mediakin. Itsehän kuvaisin vaan omaan arkistooni.
Perseitä ja tissejä lähinnä, mikä nyt sattuu silmää miellyttämään :) Julkisilla paikoillahan saa kuvata mitä haluaa, niin ei luulisi ketään häiritsevän.
Kyllä se vaan häiritsee.