Altaalla juhlittiin MM-kultaa stringit jalassa, toisin sanoen peppu lähes paljaana!
Kommentit (31)
Jääkiekkoon liittyy vahva wt-henki.
Vesikin oli niin saastaisen näköistä että hyi olkoon
Jokunen käveli alasti kaupungilla . Mielestäni illalla, kun pikkulapset on nukkumassa, on parempi stringeillä, kuin uimarannalla. Jooa uimahallissa näkee stringejä. Uimahallissa fnnoke nähnyt miehillä niitä, mutta rannalla olen. Jos akka sea poolia ei lueta uimahalliksi.
Jääkiekon MM-kulta on suomalaisten karnevaali, vähän kuin vappu. Relatkaa vähän.
Tuohan on jotain julkisella paikalla paljastelua, eli laitonta, joten olisivat saaneet päätyä poliisin matkaan.
Jotenkin myötähäpeää aiheutti tuo toisten juhlinta vaikka joukkueen ja suomalaisten puolesta olen kyllä iloinen
Onkohan monellakin nilkkatulehdus huomenna? Vetääkö joku ilmaveivit lentokoneen portaissa?
Jotku oli kiivenneet torninosturiin.
Raamatussakin sanotaan: menkää teille ja toreille ja hehän menivät.
Miksi te kauhistelijat tutkitte nettikuvia kuola suupielessä? Antakaa olla, niin ei häiritse.
Niin, mutta silloin jäisi tuo kauhistelun tuottama nautinto saamatta...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan monellakin nilkkatulehdus huomenna? Vetääkö joku ilmaveivit lentokoneen portaissa?
Jalonen?
Vr MÖRKÖJUNA yms. Ihan sekopäistä 😁
En tiedä olenko tullut vanhaksi, mutta en päässyt oikein tunnelmaan. No, mörkö ja lankinen vaikuttavat symppiksiltä. Silti -95 ja -11 olin jotenkin enemmän innostunut.
Vierailija kirjoitti:
En olisi välittänyt nähdä kenenkään pullistelevaa etumusta. Voisi edes vaatteet pitää päällään tai mennä uimapuvussa. Yksi mies esitteli karvaista persvakoaan ja nainen pilu pitkänään heilui stringit jalassa. Joku roti.
Kuitenkin katselit tarkasti näitä itsensä esittelijöitä....😁
,ju kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi välittänyt nähdä kenenkään pullistelevaa etumusta. Voisi edes vaatteet pitää päällään tai mennä uimapuvussa. Yksi mies esitteli karvaista persvakoaan ja nainen pilu pitkänään heilui stringit jalassa. Joku roti.
Kuitenkin katselit tarkasti näitä itsensä esittelijöitä....😁
Äsken uutisissa oliva siellä suihkulähteellä perseet paljaana.