Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kolmen vuoden takainen ehdolinen tuomio kannabiksesta. Miten se vaikuttaa Thaimaahan matkustamiseen?

Vierailija
26.05.2019 |

Vaikuttaako mitenkään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova tuomio kannabiksesta. Pakko olla kyse isosta määrästä. Itse olen kerran jäänyt kiinni 18 vuotta sitten. Tuomio tuli käytöstä, kasvatuksesta ja hallussapidosta. Miten muuten voi käyttää pitämättä hallussa? En halunnut ostaa ties miltä tyypeiltä niin kasvatin itse.

Tuohan oli täys oikeusmurha kun oikeasti en tehnyt mitään rikosta. Kasvatin ja käytin eikä siinä ole oikeasti mitään rikollista. Sama kun kotiviinin tekijöitä alettaisi tuomita. Vähän yli kolmen vuoden kasvattelusta ja käytöstä tuli sakot. Aikuiselle ihmiselle siitä rangaistus mitä teki itselleen.

Tuohan tarkoittaa sitä että suomessa olet valtion omaisuutta eikä yksilöllä ole todellista itsemääräämisoikeutta. Se mitä ihminen tekee kotonaan muita häiritsemättä ei millään tavalla ole oikeasti rikos.

Nykyään kasvatuksessa kasvien määrät tuuppaa olemaan aiempaa korkeammat. Jokainen kasvi tuottaa vähemmän kukintoa mutta yhteensä sato on sitten isompi kun 1-2 kasvia á 100 grammaa. Tietämätön saattaa laittaa jonkun 50 pienen kasvin sea of greenin ja sitten kun käry tulee kasvatuksen alku- tai keskivaiheessa, laskee oikeus jokaisen kasvin tuottavan 25 grammaa => tuomio 50*25=1250 grammasta.

Joissakin maissa kannabiksen käyttö alkaa olemaan sallittua ja ihmiset unohtaa että aika moni netistä löytyvä ohje on tarkoitettu nimenomaan ammattilaisille. Omaan käyttöön kasattelijat saa niistä vain turhia ongelmia.

Vierailija
22/23 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 3 vuotta sitten päättynyt ehdollinen vankeus vaikuttaisi toiseen maahan matkustamiseen mitenkään?

Tuomio langetettu 3v sitten, ap ei maininnut kestoa.

Ehdollinen eli alle 2v, lienee kai joku 1v 3kk tjsp

Just noihin aikoihin olin jakamassa tuomioita itsekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa ja varmaan vaikuttaakin niin, että palatessa suomeen tullin miehet ja naiset tarkastaa sut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi