Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Persuille totaalinen romahdus

Vierailija
26.05.2019 |

Kannatusmittauksista peersut tippuivat 6 prosenttia ja eduskutavaaleistakin liki 4 prosenttia. Tuo on jo totaalinen rökäletappio. Ei tullut äärioikeiston vyöryä EU-parlamenttiin ainakaan tästä maasta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Tulos oli loistava ja odotettu. Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

Vierailija
2/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten äänestäjiä ei urovaalit kiinnosta koska Suomella ei ole minkäänlaista todellista sananvaltaa eu:n asioihin niin aivan turhaa äänestää. Itse äänestin Hakkaraista ihan vaan protestiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS sai kaikkien aikojen parhaan eurovaalituloksensa. Totta kai parempikin tulos olisi aina kelvannut mainiosti, mutta eipä tuota nyt minään vaalitappiona saati ”totaalisena romahduksena” voi pitää kuin korkeintaan kaikista sekopäisin punavihertrolli.

Vierailija
4/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persujen äänestäjät on tyhmiä. Heillä oli hyvä edustaja - Pirkko Ruohonen-Lerner - mutta hänen sijaan sinne äänestettiin kielitaidoton metsuri.

Toisaalta aika vapauttavaa ajatella, että Hakkaraista ei enää nähdä Suomen medioissa.

Vierailija
5/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mikä tappio? Ei ole yhtään paikkaa vähemmän kuin aikaisemminkaan.

Vierailija
6/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 -> 2 -> t0T4AL1n3N r0M4hDU5 !!!!

Vierailija
7/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja aloituksia oli viime vaaleissa. Sit alko itku, joka ei vieläkään ole loppunut

Vierailija
8/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kok -2,6%

Kesk -5,1%

Vas -2,4%

RKP -0,6%

PS +1,2%

—> Punavihertrolli: ”PS koki rökäletappion!”

Vierailija
9/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa Le Penin äärioikeostolainen puolue ottamassa vaalivoiton :)

Vierailija
10/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä persujen äänestäjät on tyhmiä. Heillä oli hyvä edustaja - Pirkko Ruohonen-Lerner - mutta hänen sijaan sinne äänestettiin kielitaidoton metsuri.

Toisaalta aika vapauttavaa ajatella, että Hakkaraista ei enää nähdä Suomen medioissa.

Uskallan väittää että Perussuomalaisten koneisto määrää Hakkaraisen jäämään eduskuntaan.

Vierailija
11/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten äänestäjiä ei urovaalit kiinnosta koska Suomella ei ole minkäänlaista todellista sananvaltaa eu:n asioihin niin aivan turhaa äänestää. Itse äänestin Hakkaraista ihan vaan protestiksi.

Seli seli.

Mitäköhän tällä "protestilla" ajattelit saavasi aikaan?

Vierailija
12/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kok -2,6%

Kesk -5,1%

Vas -2,4%

RKP -0,6%

PS +1,2%

—> Punavihertrolli: ”PS koki rökäletappion!”

Mites tää nyt taas näin päin kääntyi? 

Eduskuntavaaleissa ei teidän mielestä saanut verrata edellisiin eduskuntavaaleihin, koska nykyinen persut aloitti olemassaolonsa teidän mukaan kesäkuussa 2017. Nyt sitten taas verrataankin innolla neljän vuoden taisiin vaaleihin??? Eli aina katsotaan teille edullisin vertailu?

Kylmä fakta nyt vaan on se, että näissä vaaleissa tuli rökäletappio viimeisimpään kannatusvertailuun ja viimeisimpiin erittäin tuoreisiin vaaleihin verraten. Ettekä pääse nyt edes syyttämään mädättäjämedian vääristellyistä galluptuloksista, koska olette itse niitä innolla tuulettanut ;)

Vierailija
13/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap perustella? Mitä tarkoitat?

Vierailija
14/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli.

No ainakin paljon kitinää teiltä pässyköiltä.

Vierailija
15/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän media lähetä sinne nuuskijoita seuraamaan Persujen törppö-duoa.

Minuakin harmittaa että pätevä poliitikko Ruohonen-Lerner tippui ja nämä älykääpiöt menevät tilalle.

Vierailija
16/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan kujalla. PS nosti kannatusta ja säilytti 2 paikkaa.

Vierailija
17/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli.

ja se auttaa mihin asiaan?

Vierailija
18/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää nämä huumoriäänestäjät. Persuissa olisi ollut fiksujakin ehdokkaita. Itse äänestin tällaista fiksua hallintotieteiden maisteria, mutta joillekin on ilmeisesti huumoriarvo tärkeämpää. T. persuja äänestänyt

Vierailija
19/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan väittää että Perussuomalaisten koneisto määrää Hakkaraisen jäämään eduskuntaan.

Kansakoulun reputtanut pelle pilaa Suomen maineen tuolla. Ei osaa kunnolla edes Suomea. Toisaalta, mitä tyhmempi, sitä vaarattomampi kilpailjoille. Eihän tuo edes tajua, mistä puhutaan (saksaksi, ranskaksi, englanniksi). Bon voyage! Huhtasaari on edustava nainen kyllä.

Vierailija
20/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli.

ja se auttaa mihin asiaan?

Olenko minä väittänyt sen auttavan johonkin? Mutta se on hyvä kun teitä vituttaa.