Persuille totaalinen romahdus
Kannatusmittauksista peersut tippuivat 6 prosenttia ja eduskutavaaleistakin liki 4 prosenttia. Tuo on jo totaalinen rökäletappio. Ei tullut äärioikeiston vyöryä EU-parlamenttiin ainakaan tästä maasta.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
?
Tulos oli loistava ja odotettu. Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
ei nyt millään lääkityksellä sanoen loistava sentään.
Kolmea paikkaa odotettiin.
Mitä vähemmän aikaa Hakkarainen viettää Suomen maaperällä, sen parempi.
Valitettavasti tämä on parasta myös Persuille, koska pääsevät eroon yhdestä suurimmasta törpöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten äänestäjiä ei urovaalit kiinnosta koska Suomella ei ole minkäänlaista todellista sananvaltaa eu:n asioihin niin aivan turhaa äänestää. Itse äänestin Hakkaraista ihan vaan protestiksi.
Seli seli.
Mitäköhän tällä "protestilla" ajattelit saavasi aikaan?
No ainakin paljon kitinää teiltä pässyköiltä.
ja se auttaa mihin asiaan?
Olenko minä väittänyt sen auttavan johonkin? Mutta se on hyvä kun teitä vituttaa.
Ei minua mikään vituta. Tuntuu itseäsi vituttamaan. Miten Hakkaraisen äänestäminen vähentää vitutustasi?
No kun äänestysprosentti on jotain 42, niin siitä ei suuria johtopäätöksiä voi vetää puolueiden suosiosta. Persut nyt toisena ja kasvattaneet 1,2% edellisestä, joten en kyllä tappiota nää missään. Ap on harhoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kok -2,6%
Kesk -5,1%
Vas -2,4%
RKP -0,6%
PS +1,2%—> Punavihertrolli: ”PS koki rökäletappion!”
Jätitkö tarkoituksella vihreät pois listastasi?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nämä huumoriäänestäjät. Persuissa olisi ollut fiksujakin ehdokkaita. Itse äänestin tällaista fiksua hallintotieteiden maisteria, mutta joillekin on ilmeisesti huumoriarvo tärkeämpää. T. persuja äänestänyt
Ehkä olisi tarvinnut julkisuutta enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kok -2,6%
Kesk -5,1%
Vas -2,4%
RKP -0,6%
En tietenkään, Vihreät oli selvä vaalivoittaja. Kysymys oli siitä, ketkä saivat ap:n mielestä ”rökäletappion”.
Ainoastaan politiikassa ensimmäiseksi sijoittuva voi hävitä ja viidenneksi sijoittuva voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kok -2,6%
Kesk -5,1%
Vas -2,4%
RKP -0,6%
En tietenkään, Vihreät oli selvä vaalivoittaja. Kysymys oli siitä, ketkä saivat ap:n mielestä ”rökäletappion”.
Rökäletappio tuli keskustalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä persujen äänestäjät on tyhmiä. Heillä oli hyvä edustaja - Pirkko Ruohonen-Lerner - mutta hänen sijaan sinne äänestettiin kielitaidoton metsuri.
Toisaalta aika vapauttavaa ajatella, että Hakkaraista ei enää nähdä Suomen medioissa.
Hakkarainen lähtee ahdistelemaan Euroopan naisia.
Perussuomalaisten eurovaalivalvojaisista hurmos kaukana – Matti Putkonen ilmoitti aikataulumuutoksesta: ”Aletaan katsoa lätkää”
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten eurovaalivalvojaisista hurmos kaukana – Matti Putkonen ilmoitti aikataulumuutoksesta: ”Aletaan katsoa lätkää”
Pieni kannatuksen nousu ei minunkaan mielestäni varsinaisesti anna aihetta minkäänlaiseen hurmokseen. Siksi vaikuttikin todella naurettavalta, millaisella hurmoksella Kokoomuksen ja Vasemmistoliiton vaalivalvojaisissa mylvittiin kannatuksen laskua.
Vierailija kirjoitti:
Lätkässä on jännäämistä sentään! Eikös suomen äänet ole vaaleissa jo suurin piirtein laskettu
Hakkarainen ja Huhtasaari läpi = voitto koko Suomelle! Ulos tästä maasta nämä höpsöt.
Mites Ruotsissa ja Ranskassa jossa ollaan pidemmällä ongelmien kanssa? Tämä on välivaihe. Saksassa taas ollaan neuroottisia eräästä syystä ja saasteetkin ahdistaa. Ja Italiassa.
Evoluution kieltävä plagioija ja alkoholisti ahdistelija-metsuri. No on ainakin kannattajiensa näköiset edustajat. Ovat varmaan ylpeistä tästä suomikuvasta, jota tämä parivaljakko edustavaa.
Onneton äänestysprosentti. Kun on vain tunnolliset naiset äänestämässä, niin vihreiden menestys on odotettavisa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nämä huumoriäänestäjät. Persuissa olisi ollut fiksujakin ehdokkaita. Itse äänestin tällaista fiksua hallintotieteiden maisteria, mutta joillekin on ilmeisesti huumoriarvo tärkeämpää. T. persuja äänestänyt
Mieheni on juuri näitä ”Hakkaraista läpällä” äänestäneitä. Kuulema ihan minun kiusaksi ja ”läpällä” äänesti Hakkaraista.
Perussuomalaisten kannattajat ei äänestä. 😂👍
Ja muiden puolueidenko tulos on jotenkin vertailukelpoinen eduskuntavaaleihin nähden?