Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä aikuisenakin tunne että pitää juosta pimeästä alakerrasta rappuset ylös nopeasti koska JOKIN on ihan selän takana

Vierailija
26.05.2019 |

Vanhempieni talo on rintamamiestalo jossa kellarikerroksessa saunatilat. Sieltä kun lähtee ja sammuttaa valot perässä on se ihan säkkipimeä. Mulle tulee vieläkin, melkein 40-vuotiaana välillä pakottava olo että ne raput on loikittava kaksi kerrallaan ylös mahdollisimman nopeasti ja ovi kiinni koska sieltä käytävän perältä lähtee jotain mun perään😱

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en oo koskaan tykännyt vetää vessää pimeässä, ettei sieltä PÖNTÖSTÄ nouse se kuuluisa JOKU :) naurattaa itseänikin tää pelko valoisalla, mutta pimeässä en tykkää. Mutta nyt meillä on 3 koiraa, joten en pelkää enää mitään talossa tai pihassa tai oikeastaan missään.

Vierailija
22/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en oo koskaan tykännyt vetää vessää pimeässä, ettei sieltä PÖNTÖSTÄ nouse se kuuluisa JOKU :) naurattaa itseänikin tää pelko valoisalla, mutta pimeässä en tykkää. Mutta nyt meillä on 3 koiraa, joten en pelkää enää mitään talossa tai pihassa tai oikeastaan missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böö 

Vierailija
24/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kylppäri kodinhoitohuoneen perällä. KHH:ssa on verhon takana jätekeräysastiat, nämä metallit, muovit, paperit sun muut. Joskus huomaan nukkumaan mennessä, että kylppäriin on jäänyt valo päälle, ja kun menen sitä sammuttamaan, on ihan pakko laittaa KHH:seen valo (vaikka näkisin ihan hyvin mennä sen läpi ja takaisin), koska siitä verhon ohi on niin karmivaa mennä. Ties mikä siellä verhona takana istuu.

Näin kerran sellaista untakin, että siellä oli joku hullu sekopäätappaja mielisairas, joka vain istui tuijottamassa ohi kulkevia ja talon hiljetessä lähti sieltä hiippailemaan pitkin taloa ja heräsin unessani siihen, että se olento seisoi sänkyni vieressä kumartuneena ihan lähelle kasvojani ja tuijotti minua.

Hyi helkkari, sen jälkeen varsinkin tuo paikka tässä talossa on ollut erityisen karmiva. Kerran kun mies lähti yli yön työmatkalle, minun oli pakko käydä tarkistamassa se verhontaka ennen kuin pystyin menemään nukkumaan.

Verho pois niin kukaan ei voi lymytä sen takana.

Se verho on siinä esteettisistä syistä, etteivät jätteet näkyisi. Ei sinne taakse oikeasti kukaan edes mahtuisi seisomaan, mutta kun se mielikuvitus laukkaa...

Vierailija
25/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Joudun joskus katsoa sängyn alle ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
26/26 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on tuttu illalla suihkussa käydessä silloin kun olen yksin. Hiuksia pestäessä silmät on avattava HETI, sillä suihkuoven takana on joku/jokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän