Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän tuntuisi olla kaunis nainen jolla on täydellinen kroppa.

Vierailija
26.05.2019 |

Instagramissa niitä tulee jatkuvasti vastaan..

Itse olen pitkä ja laiha (ei lihaksia), ohut tukka, oudon mallinen vähän roikkonaama.. Miltähän se tuntuisi kun kaikki katsois että "wau"

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos niin sanotusti ruma nainen kelpaa miehelle, luulisin että suorituspaineet on siinä alkuvaiheen jälkeen pienemmät; kauneuteen voi ehkä kyllästyä ja odottaa lisäominaisuuksia, mutta ruman kohdalla ei ole samanlaisia illuusioita. Jos kasvot eivät ole kauniit, ei alastomalta vartaloltakaan ehkä odoteta liikoja?

Tämä ei nyt ehkä suoraan liity tähän, mutta omaan kehonkuvaansa voi vaikuttaa positiivisesti urheilun, tanssin, voimaannuttavan valokuvauksen ja muiden asioiden kautta; varmaan vanhemmuuskin on sellainen asia tai työ, jossa omaa kehoa käytetään jotenkin. Useimpien vastaantulijoiden mielipidettä ei voi oikeasti tietää, mutta voi vaikuttaa siihen miten tulkitsee toisten katseita tai sanojakin omaamalla vahvat sisäiset raamit, joissa näkee itsensä katseen ja kiinnostuksen arvoisena. 

Siis tämä ja muutama muukin antamasi elämän ohje...ootko ihan aasi? Hitto, kyllä ruma on ruma vaikka miten asettelisi tai ajattelisi. Ja miehet haaveilee kauniimmista naisista ja vain harva saa sen kaunottaren itselleen. Ero on siinä että nainen tyytyy ja on tyytyväinen siihen mitä sai. mies tyytyy ja haaveilee kokoajan siitä paremmasta..

Vierailija
42/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yksinäinen nainen lisään vielä, että eihän ulkonäköni voi olla huono, jos saan miesten kädet tärisemään kanssani. Miksi kädet tärisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiskaverit ei mielellään tutustuta miehiinsä😂

Johtuisikohan siitä että miehet haluaa heti vaihtaa siihen kauniimpaan tai ainkin jatkossa haaveilee siitä paremmasta. Nimimerkillä kokemusta on.

Minä myös niin tiiän tuon tunteen. Oma mies kun aina välillä kun näkee minnun todella kauniin ystävän niin sellaisia katseita en ole ikinä saanut osakseni hältä. Siis pupillit ihan laajenee välillä kun näkee tämän ystäväni. Ja juu...minnut hän valitsi mutta kyllähän tuo syö itsetuntoa kun tiätää ettei ole se unelmien kohde toiselle..😔se vaan tuntuu todella pahalta.

Jätä se.

No onpahan outo kommentti. Miksihän minä vaihtaisin hyvän miehen? Taatustippa saisin miehen joka samalla lailla ihalisi taas tuota kaunista ystävääni..

Ei hyvät miehet tuijottele tolla tavalla muita.

No eihän hän sitä kiusatakseen tee. Eihän reaktioilleen kukaan mitään mahda.

Vierailija
44/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin tuttua. Jos kaverini ovat kerenneet ostaa kihlat tai mennä naimisiin, niin ongelmaa ei ole, koska olen tuntenut nämä miehet kauemmin ja ovat tavallaan jo omiksi kavereiksikin luettavissa. Sen sijaan, jos kavereilla on uudet miehet kierrossa, olen poikkeuksetta kaveripiirin viimeinen, keneen he tutustutetaan. Yhdenkin kaverin uuden miehen tapaamista odottelin lähes vuoden verran ennen kuin annettiin olla samassa tilassa. Olen itsekin varattu, joten kaipa siinä on se pelko, että kaverimiehet kiinnostuisivat.

Huomiosta en välitä ja sitä tuleekin omaan makuuni liikaa, niin negatiivista kuin positiivistakin. Ainoa, keneltä mielelläni vastaanotan huomiota ja kenen huomiossa tykkään paistatella, on mieheni.

Vierailija
45/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan siitä että miehet haluaa heti vaihtaa siihen kauniimpaan tai ainkin jatkossa haaveilee siitä paremmasta. Nimimerkillä kokemusta on.

Myös nainen voi teoriassa kehittää itseään muutenkin kuin ulkonäön puolesta. Miehillehän tämä on itsestäänselvyys, koska miehet järkeilevät, että muuten kaikki naiset harrastaisivat seksiä tai lisääntyisivät vain ns.top 5-10% miesten kanssa. 

Niin miten? Miehiä ei kiinnosta muu kuin ulkonäkö. Tai sitten tyydytään ja selän takana kuolataan jotain muuta ja sellaiseen en suostu.

Toki ulkonäkö kiinnostaa, mutta tätä asiaa voi ajatella myös siltä kannalta, että ehkä naisilla olisi ihan samanlaiset mahdollisuudet kompensoida ulkonäköä, mutta he eivät halua tehdä sitä, koska motivaatio tai itsekuri puuttuu. Keskimäärin naiset eivät pidä riskeistä ja vaivannäöstä samalla tavalla kuin miehet, elleivät nuo teot hyödytä suoraan juuri naista itseään eli vaikka joku lääkäriksi opiskelu, jotta joku osoittaa sormella varman työpaikan, mistä voi kerätä itselleen hyvää palkkaa ja käyttää sen täysin itseensä. Mies taas miettii miten hänen harrastuksensa ja työnsä yms. voisi kiinnostaa naisia; mies käyttää ison osan omista rahoistaan naiseen tai naisiin. Historialliselta kannalta tuo naisten "itsekeskeisyys" on siinä mielessä ymmärrettävää, että nainen on halunnut poteroitua terveeksi lastenkasvattajaksi kotipesään, mutta erityisesti velanaisille tällainen ajattelu ei toimi. 

Mutta joka tapauksessa minua kiinnostaa esim.tanssivat naiset ja naiset, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita kuin itselläkin, mutta ei mitään miesmäisiä kiinnostuksen kohteita. Oletteko muuten huomanneet, että naisilla ei ole omia seurustelu- ja elämäntapayhteisöjä samalla tavalla kuin miehillä? Miesten keskuudessa on kehittynyt oma teollisuuden alansa sen ympärille, että miten saadaan ja eletään naisten kanssa ja näitä persoonia on alkanut tulla julkisuuteen 90-luvulta asti omine teorioineen. Ajan kanssa osa näistä teoreetikoista teorioineen vanhenee yhteiskunnan ja trendien muuttuessa ja tilalle tulee uusia. Esim.tämän Roosh Valdezin blogi- ja palstatoiminta on ilmeisesti tulossa tiensä päähän; ukosta voi olla ihan mieltä tahansa, mutta foorumi keräsi yhteen valtavasti miehiä, jotka miettivät yhdessä omien kokemustensa kautta mitä naiset haluavat.

Vierailija
46/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös niin tiiän tuon tunteen. Oma mies kun aina välillä kun näkee minnun todella kauniin ystävän niin sellaisia katseita en ole ikinä saanut osakseni hältä. Siis pupillit ihan laajenee välillä kun näkee tämän ystäväni. Ja juu...minnut hän valitsi mutta kyllähän tuo syö itsetuntoa kun tiätää ettei ole se unelmien kohde toiselle..😔se vaan tuntuu todella pahalta.

Jätä se.

No onpahan outo kommentti. Miksihän minä vaihtaisin hyvän miehen? Taatustippa saisin miehen joka samalla lailla ihalisi taas tuota kaunista ystävääni..

Ei hyvät miehet tuijottele tolla tavalla muita.

No eihän hän sitä kiusatakseen tee. Eihän reaktioilleen kukaan mitään mahda.

Kertoo kuitenkin siitä ettei vaivaudu olemaan katsomatta sinun vuoksesi.

Vierailija
47/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kuule aikamonii nainenkin haaveilee paremmista miehistä 😂😂😂Ja osa myös pettää😂ite en kuulu noihin naisiin mut tiiän tollasia

Vierailija
48/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet myös testaa naista kattomalla Tahalteen muita😂😂😂😂eiköhän useille se oo normaalia elämää, katotaan joskus mut harva pelkän ulkonäön vuoks täysin rakastuu. OIKEESTI😂Kusipäitä toki on, ja typeriä ja ahneita, mut ehkei nii vakavasti kannata miettiä tälläsiä😂😂😂😂

Vierailija
49/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa nyt kaikki on Super kauniita. Filtterit, fotoshop, meikki, lisäkkeet, kauneustoimenpiteet, oikea valaistus. Oikea vastaus olisi et olisi tyytyväinen ulkonääkösi kuitenkaan täysin.

Vierailija
50/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nainen voi teoriassa kehittää itseään muutenkin kuin ulkonäön puolesta. Miehillehän tämä on itsestäänselvyys, koska miehet järkeilevät, että muuten kaikki naiset harrastaisivat seksiä tai lisääntyisivät vain ns.top 5-10% miesten kanssa. 

Niin miten? Miehiä ei kiinnosta muu kuin ulkonäkö. Tai sitten tyydytään ja selän takana kuolataan jotain muuta ja sellaiseen en suostu.

Toki ulkonäkö kiinnostaa, mutta tätä asiaa voi ajatella myös siltä kannalta, että ehkä naisilla olisi ihan samanlaiset mahdollisuudet kompensoida ulkonäköä, mutta he eivät halua tehdä sitä, koska motivaatio tai itsekuri puuttuu. Keskimäärin naiset eivät pidä riskeistä ja vaivannäöstä samalla tavalla kuin miehet, elleivät nuo teot hyödytä suoraan juuri naista itseään eli vaikka joku lääkäriksi opiskelu, jotta joku osoittaa sormella varman työpaikan, mistä voi kerätä itselleen hyvää palkkaa ja käyttää sen täysin itseensä. Mies taas miettii miten hänen harrastuksensa ja työnsä yms. voisi kiinnostaa naisia; mies käyttää ison osan omista rahoistaan naiseen tai naisiin. Historialliselta kannalta tuo naisten "itsekeskeisyys" on siinä mielessä ymmärrettävää, että nainen on halunnut poteroitua terveeksi lastenkasvattajaksi kotipesään, mutta erityisesti velanaisille tällainen ajattelu ei toimi. 

Mutta joka tapauksessa minua kiinnostaa esim.tanssivat naiset ja naiset, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita kuin itselläkin, mutta ei mitään miesmäisiä kiinnostuksen kohteita. Oletteko muuten huomanneet, että naisilla ei ole omia seurustelu- ja elämäntapayhteisöjä samalla tavalla kuin miehillä? Miesten keskuudessa on kehittynyt oma teollisuuden alansa sen ympärille, että miten saadaan ja eletään naisten kanssa ja näitä persoonia on alkanut tulla julkisuuteen 90-luvulta asti omine teorioineen. Ajan kanssa osa näistä teoreetikoista teorioineen vanhenee yhteiskunnan ja trendien muuttuessa ja tilalle tulee uusia. Esim.tämän Roosh Valdezin blogi- ja palstatoiminta on ilmeisesti tulossa tiensä päähän; ukosta voi olla ihan mieltä tahansa, mutta foorumi keräsi yhteen valtavasti miehiä, jotka miettivät yhdessä omien kokemustensa kautta mitä naiset haluavat.

Miten voi saada motivaatiota ja itsekuria muuttamaan silmiä suuremmiksi tai nenää pienemmäksi tai vyötäröä kapeammaksi jos ei ole luonnostaan sellainen rakenne? Ihan sama kuin minä sanoisin miehille että kasvata pituutta.

Vierailija
51/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tytär on just tollanen. On kyllä hirveää katsoa vierestä, kun vanhat ukonkuvatukset kuolaa ihan avoimesti esim. kauppareissulla, ja perheenisät, joilla on vaimo ja lapset mukana.

Voi tyttöparkaa, sääliksi käy. Ei tule olemaan helppoa hänellä. Itse olen aina ollut ruma, monet ovat rumaksi kehuneet ja silti olin mielestäni joskus pulassa noiden ukkojen vuoksi. Ihan sama minkä ikäinen ja naimisissa eli ei. Ei hidastaneet lapset eikä vaimo. Siitä varmaan juontaa minun "miesvihani". Miehillehän se on vain kivaa harmitonta leikkiä, vokotella teinityttöjä, eivätkä ymmärrä sitä että saavat aikaan miesvihaa jota sitten keski-ikäisenä ihmettelevät. Minulla vaati ylipainoa 30 kg ja harmaat hiukset ennen kuin pääsin rauhaan. Naama on yhtä ruma kuin on aina ollut.

Vierailija
52/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi saada motivaatiota ja itsekuria muuttamaan silmiä suuremmiksi tai nenää pienemmäksi tai vyötäröä kapeammaksi jos ei ole luonnostaan sellainen rakenne? Ihan sama kuin minä sanoisin miehille että kasvata pituutta.

Siis plastiikkakirurgian, pukeutumisvalintojen tai esim.silmälasien käyttämisen lisäksi? Eiväthän ne pituuteensa tyytymättömät miehet yritäkään kasvaa pitemmiksi, vaan tekevät ihan muita juttuja; opettelevat sosiaalisia taitoja, bodaavat, opettelevat erilaisia liikuntalajeja, matkaavat, tekevät vapaaehtoistyötä, taiteilevat, oppivat uusia kieliä ja milloin mitäkin. 

Plus minähän sanoin "kompensoida ulkonäköä" eli en mitenkään antanut ymmärtää, että omaan ulkonäköön itsessään voisi vaikuttaa ajattelulla. 

Vierailija
53/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko joka on todella todella kaunis. Siis ihan sellainen joka miehen unelma nainen. Hän on pitkä,blondi,naurava ja sosiaalinen ihminen joka omaa täydellisen vartalon. Minä olen lyhyt ja iloinen. ja vaikka hoikka olen niin omaan leveät luut ja isot rinnat joten en kovin hoikalta kuitenkaan näytä. Ja totuus on se että IKINÄ siis ei IKINÄ ole kukaan mies tullut minulle juttelemaan jos siskoni kanssa ollaan liikenteessä. Ja tätä on tapahtunut paljon vuosien varrella. Siskoni saa aina huomiota osakseen ja usein jonkun miehen matkaansa tai sitten jonkun uuden naispuolisen kaverin. Yksi mies josta olin kiinostunut laotteli paljonnvirstejä ja syyksi selvisi se että halusi tietää asioita siskostani. Yksi poikaystävistäni tunnusti että haluaisi päästä panemaan siskoani. Nykyinen aviomieheni aina salaa tuijottelee siskoani kun tavataan ja hänellä käy myös tuota samaa että pupillit laajenee välillä kun näkee siskoni. Sen olen tästä oppinut että vaikka mitä tekisit niin kakkoseksi aina jäät jos et ole kaunis. Se on vainnasia joka on hyväksyttävä. Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni sanoisin että tuntuisi varmasti mahtavalta jos joskus saisi tuntea olevansa kaunis jonkun mielestä.

N37

Vierailija
54/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNEUS = YKSINÄISYYS, kyllä allekirjoitan tämän ehdottomasti. Naiset eivät halua ystävystyä, miehet haluavat mutta siinä taas on aina jokin hyväksikäyttöajatus mukana, joten en uskalla enää luottaa. Olen menettänyt uskoni oikean ystävyyden mahdollisuuteen.

Vierailija
55/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis plastiikkakirurgian, pukeutumisvalintojen tai esim.silmälasien käyttämisen lisäksi? Eiväthän ne pituuteensa tyytymättömät miehet yritäkään kasvaa pitemmiksi, vaan tekevät ihan muita juttuja; opettelevat sosiaalisia taitoja, bodaavat, opettelevat erilaisia liikuntalajeja, matkaavat, tekevät vapaaehtoistyötä, taiteilevat, oppivat uusia kieliä ja milloin mitäkin. 

Plus minähän sanoin "kompensoida ulkonäköä" eli en mitenkään antanut ymmärtää, että omaan ulkonäköön itsessään voisi vaikuttaa ajattelulla. 

Niin mutta kun mikään kompensointi ei auta jos on ruma ja huono vartalorakenne koska ne eivät siitä kompensoinnista muutu eli tuollainen neuvo on hyödytön koska ei se auta paljoakaan.

Tottakai miehet ettii paremman näköisen.

Vierailija
56/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se kaunis ulkonäkö vaatii myös hyvän luonteen😁esim tiiän joitain kauniita jotka on kamalii luonteita, kiinnostus hävisi heti. Sellasta en kadehtis vaikka olisin itse maailman rumin nainen😁kyl miehetkin haluu hyväluonteisen, jollei mies oo oikeesti ihan täys idiootti.. 😁Kannattaa vaa oma naama hyväksyy, kroppaa toki pystyy muokkaamaa ja tyyliä ja no meikki yms tottakai vaikuttaa. Harva esim sellane joka on tosi kaunis, nii on nii kaunis ilman esim tarkasti mietittyä tyyliä ja meikkejä😊

Vierailija
57/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä että mies on visuaalinen ihminen. On se ja sama mitä osaat jos olet ruma.mies valitsee sen kauneimman vaihtoehdon.

Vierailija
58/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se kaunis ulkonäkö vaatii myös hyvän luonteen😁esim tiiän joitain kauniita jotka on kamalii luonteita, kiinnostus hävisi heti. Sellasta en kadehtis vaikka olisin itse maailman rumin nainen😁kyl miehetkin haluu hyväluonteisen, jollei mies oo oikeesti ihan täys idiootti.. 😁Kannattaa vaa oma naama hyväksyy, kroppaa toki pystyy muokkaamaa ja tyyliä ja no meikki yms tottakai vaikuttaa. Harva esim sellane joka on tosi kaunis, nii on nii kaunis ilman esim tarkasti mietittyä tyyliä ja meikkejä😊

⚰️🙄🥀🙄💁‍♂️🤗☹️😥🙄💁‍♂️🤡👱‍♂️🤔💁‍♂️😭😘🙄🥀😘😭🙄😥😘☺️🤩😍🥰😋🥰🙂🤔😶🥰😚🥰😁😣😶☺️🤔😋🤔😍😥🙄😪🤔😑🤔😋🥰😊🤩😧😤😨😬🥵🤯😒😩😤😧😔😤😞😦🤯🤤

Vierailija
59/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nykyisessä vihapuheen maailmassahan ei voi olla sellaista tilannetta, että kauniin ihmisen nähdessään "kaikki katsois että wau". Oikeasti ehkä muutamat harvat katsoo ihaillen, mutta monille naisille herää vain vihaa ja tarvetta jotenkin dissata, syrjiä, puhua pahaa, tehdä kauniista ulkopuolinen ja paheksuttu.

Vierailija
60/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että mies on visuaalinen ihminen. On se ja sama mitä osaat jos olet ruma.mies valitsee sen kauneimman vaihtoehdon.

Ja nainenko muka ei? Itse olen ainakin visuaalinen nainen ja miehen ulkonäkö on minulle tärkeä kriteeri siinä mielessä että filmitähti ei tarvi olla mutta mun silmään komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän