Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän tuntuisi olla kaunis nainen jolla on täydellinen kroppa.

Vierailija
26.05.2019 |

Instagramissa niitä tulee jatkuvasti vastaan..

Itse olen pitkä ja laiha (ei lihaksia), ohut tukka, oudon mallinen vähän roikkonaama.. Miltähän se tuntuisi kun kaikki katsois että "wau"

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdistavaa, kun miehet kuolaa seksistiseen tyyliin. Se kun on jo ahdistavaa vähän rumemmallekin. Suomalaiset miehet ei varmaan uskalla kuitenkaan lähestyä kauniita naisia, joten itse joutuisi tekemään paljon töitä. Sama ongelma tietenkin rumallakin naisella.

Vierailija
2/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tytär on just tollanen. On kyllä hirveää katsoa vierestä, kun vanhat ukonkuvatukset kuolaa ihan avoimesti esim. kauppareissulla, ja perheenisät, joilla on vaimo ja lapset mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olisi koko ajan kamala huoli että vanhenee rupsahtaa tai tulee vastaan joku vielä kauniimpi. Paras olla vaan persoonallinen.

Vierailija
4/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti siitä, haluaako itse huomioo ja olla esillä. Ahdistavia ne jatkuvat kehut ja waut on.

Vierailija
5/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Minä kuolen ja madot syö tämän kauniimmankin vartalon.  Ei tämä muuta mitään, jos on muuten tyytymätön ja onneton. Tai on sairas. Kuolevaisia kaikki olemme.

Vierailija
6/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorempana sellainen. Jos tuli vaikka miesporukka vastaan niin oli ihan tavallista, että yksi kiinnitti muiden huomion, että "katsokaa mikä tuolla on" ja sitten koko porukka alkoi tuijottamaan. On myös useamman kerran kävelty lyhtypylvästä tms. päin, kun on tuijotettu.

Valitettavasti parisuhteessa kaunis ihminen ei saa parempaa kohtelua kuin tavallinenkaan – usein huonompaa, koska miehet ovat niin epävarmoja ja epävarmuus kääntyy ilkeydeksi.

Vierailija
7/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :( ei kukaan tuijota ja ”kuolaa” kun on tällänen.

Vierailija
8/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorempana sellainen. Jos tuli vaikka miesporukka vastaan niin oli ihan tavallista, että yksi kiinnitti muiden huomion, että "katsokaa mikä tuolla on" ja sitten koko porukka alkoi tuijottamaan. On myös useamman kerran kävelty lyhtypylvästä tms. päin, kun on tuijotettu.

Valitettavasti parisuhteessa kaunis ihminen ei saa parempaa kohtelua kuin tavallinenkaan – usein huonompaa, koska miehet ovat niin epävarmoja ja epävarmuus kääntyy ilkeydeksi.

Ai että oon kateellinen.

Vierailija
9/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tytär on just tollanen. On kyllä hirveää katsoa vierestä, kun vanhat ukonkuvatukset kuolaa ihan avoimesti esim. kauppareissulla, ja perheenisät, joilla on vaimo ja lapset mukana.

No ehkä jotkut luuserit tekee noin.

Itse olen hyvännäköinen vanhempi mies eikä minulla ole mitään tarvetta alentua kuolaamaan toista.

Vierailija
10/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli tuollainen ja vielä nykyisinkin joku erehtyy vislaamaan yli nelikymppisen akan perään. Ei tuossa oikeasti mitään ihmeellistä ole. Huomiota nyt saa vaan vähän enemmän.

Vierailija
11/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on vaan Instagram. Siellä nyt saa helposti itsensä näyttämään hyvältä 😂

Vierailija
12/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Ei valittamista. vaatteita löytyy kaupasta ongelmitta.

Vierailija
13/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus tolöanen😂ahdistavalta, mutta hyvältä tuntuu ku mies palvoo, huomenna oma mies😂😂muuten tuntu kiusalliselta. Ja siihen ulkonäköön tulee helposti sellane pakkomielle😂emt johtuuko siit jos näyttää täydelliseltä. Mut ei se kovin erikoista kyl oo. Kaikki vaan tuijottaa ja jotkut myös haukkuu mutta saa ns kaiken, ihmiset on ystävällisiä ja miehiltä saa kaiken mitä haluaa.

Vierailija
14/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus miehet jää pakkomielteisiks ja osa sekoaa😂

Vierailija
15/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin omia todella kauniita tuttuja, niin kyllä heissä oli ihan yhtä lailla onnellisia ja onnettomia kuin meissä muissakin.

Ehkä oudointa oli se, että usein he eivät pitäneet itseään ollenkaan niin kauniina kuin muut pitivät, vaan olivat tosi kriittisiä itseään kohtaan ja murehtivat milloin mitäkin kohtaa kropastaan :/

Vierailija
16/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiskaverit ei mielellään tutustuta miehiinsä😂

Vierailija
17/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiskaverit ei mielellään tutustuta miehiinsä😂

Johtuisikohan siitä että miehet haluaa heti vaihtaa siihen kauniimpaan tai ainkin jatkossa haaveilee siitä paremmasta. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
18/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorena 25 vuotta sitten. Oli kivaa, kun löysi kaupoista kivoja vaatteita ja farkut näytti hyvältä. Mukavaa oli myös hyvä fyysinen kunto. Jatkuva seuraantuppautuminen, tuijottaminen ja jonkun tekosyyn varjolla koskeminen oli ärsyttävää. Nyt saa olla rauhassa ja se on kyllä kivempaa.

Vierailija
19/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaudut ja poseeraat yhtä paljon kuin ne instabeibet niin äkkiä näytätkin yhtä hyvältä tai jopa paremmalta. Mutta ei ole normaalia laittautua pari tuntia että kehtaa naamaansa näyttää.

Vierailija
20/60 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että olen oikeasti todella luonnoataan kaunis nainen. Se miten se on vaikuttanut elämääni niin täytyy myöntää että ikinä ei ole tarvinnut olla ilman seuraa. Aina saa kavereita tai miehiä jos haluaa. Tosin se katkeruus joiltain ihmisiltä on välillä surullista seurattavaa, koska en minä ulkonäölleni mitään voi. Kuten ei kukaan meistä. Mutta rehellisesti täytyy myöntää että kyllä olen nauttinut aina siitä miten paljon ja helpolla huomiota saan. Miehissä varsinkin on se hauskainen puoli että kauniimpi osapuoli saa enemmän huomiota kuin se ei niin kaunis. Jopa omien ystävieni miehet huomioivat minua enemmän kuin omia tyttöystäviään välillä josta yatäväni eivät tietenkään kovasti tykkää. Mutta tässäkin kohtaa en koe että vika olisi minussa. Muutama on jopa joskus päissään myöntänyt että olisi halunnut minut mutta kun ei saanut niin tyytyi kaveriini. No, elämä on.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän