Miltähän tuntuisi olla kaunis nainen jolla on täydellinen kroppa.
Instagramissa niitä tulee jatkuvasti vastaan..
Itse olen pitkä ja laiha (ei lihaksia), ohut tukka, oudon mallinen vähän roikkonaama.. Miltähän se tuntuisi kun kaikki katsois että "wau"
Kommentit (60)
No ei välttämättä halua vaihtaa kauniimpaan, mutta miehet on visuaalisia ja saattaa hullaantunut myös jostain kaverin ulkonäöstä 😂😂😂t. Kokemusta on, on ollu kavereiden miehiä jotka on hullaantunut jonka jälkee kaveri ei oo enää halunnu meitä samaan tilaan😂😂ja myös jotkut ystävien exät tai miehet ottanut yhteyttä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiskaverit ei mielellään tutustuta miehiinsä😂
Johtuisikohan siitä että miehet haluaa heti vaihtaa siihen kauniimpaan tai ainkin jatkossa haaveilee siitä paremmasta. Nimimerkillä kokemusta on.
Minä myös niin tiiän tuon tunteen. Oma mies kun aina välillä kun näkee minnun todella kauniin ystävän niin sellaisia katseita en ole ikinä saanut osakseni hältä. Siis pupillit ihan laajenee välillä kun näkee tämän ystäväni. Ja juu...minnut hän valitsi mutta kyllähän tuo syö itsetuntoa kun tiätää ettei ole se unelmien kohde toiselle..😔se vaan tuntuu todella pahalta.
Jätä se.
Yleensä ne kauneimmat ei edes heruttele niin avoimesti😂😂😂tällä hetkellä en siis oo panostanut samalla lailla ku joskus ennen, mutta on siis kokemusta ns täydellisestä ulkonäöstä, makuasioita toki mutta niin sen kyllä koin sori itserakkauteni. Monet Alko ujostelemaan
Löytyyköhän maailmassa naista joka mielestään on juuri tänä päivänä täydellisen kaunis? Eikö se ole niin että kauneinkin 'löytää' itsestään loputtomasti kritisoitavaa ja voi surra minimaalista vikaa vaikka nyt reisien muodoissa tai korvien asennossa paljon pahemmin kuin joku tavis pottunokkaansa. Sitten kun aika kuluu ja kauneus on muisto vain, katsellaan nuoruuskuvia ja todetaan että olinpa minä sentään kaunis!
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä halua vaihtaa kauniimpaan, mutta miehet on visuaalisia ja saattaa hullaantunut myös jostain kaverin ulkonäöstä 😂😂😂t. Kokemusta on, on ollu kavereiden miehiä jotka on hullaantunut jonka jälkee kaveri ei oo enää halunnu meitä samaan tilaan😂😂ja myös jotkut ystävien exät tai miehet ottanut yhteyttä😂
Äh lopeta jo, oon jo ihan vihreä kateudesta :( tätä arvottomuuden tunnetta.
No en mäkään nyt oo täydellisen näkönen, se vaatii kyl huomion keskittämistä siihen ja ite en oo nyt keskittynyt hyvältä näyttämiseen vaikka toki oon edelleenkin luonnonkaunis ja ehkä söpö, ku kiloja on yms. On mullaki aikoja ku oon ollu eoäviehöttävömpi ja jtn kaveri katsottu. Ja sit aikoja ku mä oon ollu se kaunein. Sou??? Ite oon aina hyväksynyt mun kaverit oli ne kauniita tai rumia. Itteni kanssa kriiseilly sekä kauniina että ei mitenkää huomioo herättävänä seksi pommi a. Sou?? Neuroottisenoi ja ahdistubeenoi mä oon sillon kun mä panostan ulkonäköön enemmän.
En ole täydellinen, mutta hirveää ahdistelua olen joutunut kestämään. Se ei ole alkuunkaan mukavaa :(
Jos niin sanotusti ruma nainen kelpaa miehelle, luulisin että suorituspaineet on siinä alkuvaiheen jälkeen pienemmät; kauneuteen voi ehkä kyllästyä ja odottaa lisäominaisuuksia, mutta ruman kohdalla ei ole samanlaisia illuusioita. Jos kasvot eivät ole kauniit, ei alastomalta vartaloltakaan ehkä odoteta liikoja?
Tämä ei nyt ehkä suoraan liity tähän, mutta omaan kehonkuvaansa voi vaikuttaa positiivisesti urheilun, tanssin, voimaannuttavan valokuvauksen ja muiden asioiden kautta; varmaan vanhemmuuskin on sellainen asia tai työ, jossa omaa kehoa käytetään jotenkin. Useimpien vastaantulijoiden mielipidettä ei voi oikeasti tietää, mutta voi vaikuttaa siihen miten tulkitsee toisten katseita tai sanojakin omaamalla vahvat sisäiset raamit, joissa näkee itsensä katseen ja kiinnostuksen arvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä että miehet haluaa heti vaihtaa siihen kauniimpaan tai ainkin jatkossa haaveilee siitä paremmasta. Nimimerkillä kokemusta on.
Myös nainen voi teoriassa kehittää itseään muutenkin kuin ulkonäön puolesta. Miehillehän tämä on itsestäänselvyys, koska miehet järkeilevät, että muuten kaikki naiset harrastaisivat seksiä tai lisääntyisivät vain ns.top 5-10% miesten kanssa.
Ööh.. No esim parisuhteessa ihminen on toisen kanssa koko ajan tekemisissä. Ite ainaki parisuhteessa ku totuin olee toisen kanssa, niin oon sosiaalinen ja itsevarma muuallakin ja tottunut ns palvova katseeseen. 😂Sit ku oon yksin ni kukaan ei kommentoi, paitsi korkeintaan ite kritisoi nii se nyt ainaki vaikuttaa😂😂ei siihen tarvii ku yhen ihmisen joka välittää.
Vierailija kirjoitti:
En ole täydellinen, mutta hirveää ahdistelua olen joutunut kestämään. Se ei ole alkuunkaan mukavaa :(
Mua ei oo ikinä ahdisteltu tai mitään, taidan olla ihan kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
No siis juuri täsaähän on kyse siitä että mies mieluummin haluaisi sinut kuin sen rumemman kaverin..kauneus ja fikuus ei ilmeisesti kulje käsi kädessä. Ja enteeksi mutta oletko 15 kun noita nauru emojeja kokoajan laitat.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös nainen voi teoriassa kehittää itseään muutenkin kuin ulkonäön puolesta. Miehillehän tämä on itsestäänselvyys, koska miehet järkeilevät, että muuten kaikki naiset harrastaisivat seksiä tai lisääntyisivät vain ns.top 5-10% miesten kanssa.
Niin miten? Miehiä ei kiinnosta muu kuin ulkonäkö. Tai sitten tyydytään ja selän takana kuolataan jotain muuta ja sellaiseen en suostu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorempana sellainen. Jos tuli vaikka miesporukka vastaan niin oli ihan tavallista, että yksi kiinnitti muiden huomion, että "katsokaa mikä tuolla on" ja sitten koko porukka alkoi tuijottamaan. On myös useamman kerran kävelty lyhtypylvästä tms. päin, kun on tuijotettu.
Valitettavasti parisuhteessa kaunis ihminen ei saa parempaa kohtelua kuin tavallinenkaan – usein huonompaa, koska miehet ovat niin epävarmoja ja epävarmuus kääntyy ilkeydeksi.
Joo sori, ei ollut tarkoitus loukata. Kävelin silloin aikoinaan lyhtypylvästä päin takiasi. Mitäs sulle nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
No mun tytär on just tollanen. On kyllä hirveää katsoa vierestä, kun vanhat ukonkuvatukset kuolaa ihan avoimesti esim. kauppareissulla, ja perheenisät, joilla on vaimo ja lapset mukana.
Olen nähnyt vain koirien kuolaavan ihmisiä katsellessa ja sekin vain kuumalla ilmalla. Mitähän tuo tarkoittaa. Parin sekuntin arvostavaa katsetta? Pää kääntyy kuin pöllöllä ja katse tapittaa selän takaa vielä kymmenen metrin päässäkin?
Esim huomasin ku yks nörtti sai rahalla yhdeltä pissismöisesti pukeutuvaltq, paljon meikki, pidennykset, rasvaprossa sillee et mahdollisimman moni kiinnostuis, paska luonne, yms, niiiiin oli ihan rakastunut ja ei varmaa ees tyylii tienny että oon elänyt ihan samanlaista elämää ku se pissis mutta vaan sitä Kauniinpana😂😂😂😂😂jokainen mies oikeesti loksautti suut auki ku näki mut 😂😂😂😂😂se oli kummallista. Mut ei mul ollu elämässä muuta sisältöön ku se, että näytin hyvältä. Miehet ei edes pitäny siitä vaa piti sitä rasittavana 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös niin tiiän tuon tunteen. Oma mies kun aina välillä kun näkee minnun todella kauniin ystävän niin sellaisia katseita en ole ikinä saanut osakseni hältä. Siis pupillit ihan laajenee välillä kun näkee tämän ystäväni. Ja juu...minnut hän valitsi mutta kyllähän tuo syö itsetuntoa kun tiätää ettei ole se unelmien kohde toiselle..😔se vaan tuntuu todella pahalta.
Jätä se.
No onpahan outo kommentti. Miksihän minä vaihtaisin hyvän miehen? Taatustippa saisin miehen joka samalla lailla ihalisi taas tuota kaunista ystävääni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se.
No onpahan outo kommentti. Miksihän minä vaihtaisin hyvän miehen? Taatustippa saisin miehen joka samalla lailla ihalisi taas tuota kaunista ystävääni..
Ei hyvät miehet tuijottele tolla tavalla muita.
Yksinäiseltä. Kukaan nainen ei halua,olla ystäväni ja heidän miehensä ei saa olla kanssani missään tekemisissä tai vaimo.
OLEN TOSI YKSINÄINEN.
Miksi miehet sitten haluaa laittaa sellaisen naisen, joka ei ole se superkaunis?
Pitää olla todi hyvä itsetunto ja komea mies, jolla on kaunis vaimo.