Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto autolle.

Vierailija
26.05.2019 |

Paitsi eihän ekofasisti voi sitäkään käyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sähköpyörä korvaa toisen auton. Sen ei ole tarkoitus olla urheilu- vaan kulkuväline, joten ihan sama kuinka "laiskaa" hommaa sillä kulkeminen on. Kummasti helpottaa kiireistä arkea, kun ei tarvi työmatkoja pitää urheilusuorituksena säässä, kuin säässä.

Meillä sama, ei ole urheluvälineeksi hankittu.

Vierailija
22/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä on mun paras hankinta ikinä.

Koskaan ei vastatuulet tai ylämäet estä pitempiäkään pyöräretkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Vierailija
24/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)

Vierailija
25/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.

Niin ja haukkuu muita.

Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?

Vierailija
26/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään korvaa autoa mutta muutaman kilometrin kauppareissut mäkisessä maastossa sujuvat

hyvin sähköpyörällä! Sivulaukut ja reput käytössä, tosi sujuvasti käy. Mukava polkea pitempiäkin matkoja

ja kyllä omaa voimaakin tarvitsee. Avusteen otan käyttöön kovemmissa ylämäissä, tasamaalla omat voimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)

Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?

Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.

Vierailija
28/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkialueella alle 10km matkalle ehkä. Alle 5km matkalle toki on parempi ihan tavallinen pyörä jolla tulee kuntoakin vaalittua, sähköpyörä keventää siihen nähden liikaa vaikka muuten komia ajoneuvo onkin. Jos on paljon kuljetettavaa tai monta kulkijaa auton kyydissä niin sitten auto voi olla parempi. Ja oikein huonolla ja kylmällä kelillä ymmärrän kyllä jos haluaa kulkea mieluummin autolla. Muuttokuormat nyt tietenkin viedään autolla eikä kuulu tähän se asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)

Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?

Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.

Hupaisaa on kuvitella, että kaikki asuu kaupungin keskustassa, suhaa ratikalla duuniin toimistoon ja illalla sähköpyöräilee kilsan päähän kauppaan. Kun on ensin imaisseet sen chia-siemenpirtelönsä. Että pitää suomalaiselle selittää Suomen olevan maantieteellisesti varsin laaja maa, jossa on onnettomat julkiset liikenneyhteydet.

Vierailija
30/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.

Niin ja haukkuu muita.

Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?

Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)

Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?

Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.

Hupaisaa on kuvitella, että kaikki asuu kaupungin keskustassa, suhaa ratikalla duuniin toimistoon ja illalla sähköpyöräilee kilsan päähän kauppaan. Kun on ensin imaisseet sen chia-siemenpirtelönsä. Että pitää suomalaiselle selittää Suomen olevan maantieteellisesti varsin laaja maa, jossa on onnettomat julkiset liikenneyhteydet.

Eipä ole missään oletettu että kaikki polkee useita kymmeniä kilometrejä.

Mutta henkilöautoriippuvaiset satuilee ettei 5 km työmatkaa voi ajaa kesällä fillarilla kun tarvii jokapäivä viedä koira trimmaukseen ja kultakala hoitoon + tehdä sohvaostos ikeasta.

Vierailija
32/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.

Niin ja haukkuu muita.

Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?

Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.

Miksi haluat ostaa vihaamiltasi kansoilta öljyä?

Eikö se ole sangen epäloogista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.

Niin ja haukkuu muita.

Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?

Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.

Nyt nuolet hiekkamaiden melaa ostamalla bensaa.

Vierailija
34/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.

Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.

Niin ja haukkuu muita.

Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?

Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.

Miksi haluat ostaa vihaamiltasi kansoilta öljyä?

Eikö se ole sangen epäloogista?

Ei lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköfillari on hyvä kunnonkohottaja. Harrastus ei lopu ensimmäiseen ylämäkeen, ja avustuksen voi säätää seitsenportaisella säädöllä sopivaksi, tai vaikka nollaan.

Nykyaikaiset fillarit on kevyitä polkee.

Vierailija
36/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi töihin edes kilometrin päähän tällaisella ilmalla kun nyt on minkäänlaisella pyörällä.

Vierailija
37/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötuoli on hyvä vaihtoehto sohvalle.

Vierailija
38/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on kaikilla muuttoja päivittäin ja päiväkoti sadankilsan päässä ja se ainoa kauppakin sijaitsee melkein toisella mantereella.

on infarktia ja kilpirauhasta kokoajan.

Mutta siltiki ne aamuruuhkan autot aika tyhjillää,joskus saattaa yks kyytiläinen olla ja ajomatkat keskimäärin aika lyhyitä.

Vierailija
39/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin talvella todella kätevä. Saavat lapsetkin vähän raitista ilmaa matkalla tarhaan.

Miten ne lapset ulkoilee tarhassa talvella jos vaatteilla pärjää vaan sisätiloissa?

Kovin moni lapsi ei päiväkodin ulkoilun aikana liiku 25km/h, eli sähköpyörän nopeudella...

Vierailija
40/43 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saat polkea kesät talvet vuorotyöhön 25km suunta ja takaisin 12h vuoron jälkeen aamu ja iltahämärissä ennen aurausta yms.

Minä en niin tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan