Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto autolle.
Kommentit (43)
Sähköpyörä on mun paras hankinta ikinä.
Koskaan ei vastatuulet tai ylämäet estä pitempiäkään pyöräretkiä.
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.
Niin ja haukkuu muita.
Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?
Ei tietenkään korvaa autoa mutta muutaman kilometrin kauppareissut mäkisessä maastossa sujuvat
hyvin sähköpyörällä! Sivulaukut ja reput käytössä, tosi sujuvasti käy. Mukava polkea pitempiäkin matkoja
ja kyllä omaa voimaakin tarvitsee. Avusteen otan käyttöön kovemmissa ylämäissä, tasamaalla omat voimat.
Vierailija kirjoitti:
Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)
Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?
Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.
Kaupunkialueella alle 10km matkalle ehkä. Alle 5km matkalle toki on parempi ihan tavallinen pyörä jolla tulee kuntoakin vaalittua, sähköpyörä keventää siihen nähden liikaa vaikka muuten komia ajoneuvo onkin. Jos on paljon kuljetettavaa tai monta kulkijaa auton kyydissä niin sitten auto voi olla parempi. Ja oikein huonolla ja kylmällä kelillä ymmärrän kyllä jos haluaa kulkea mieluummin autolla. Muuttokuormat nyt tietenkin viedään autolla eikä kuulu tähän se asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)
Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?
Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.
Hupaisaa on kuvitella, että kaikki asuu kaupungin keskustassa, suhaa ratikalla duuniin toimistoon ja illalla sähköpyöräilee kilsan päähän kauppaan. Kun on ensin imaisseet sen chia-siemenpirtelönsä. Että pitää suomalaiselle selittää Suomen olevan maantieteellisesti varsin laaja maa, jossa on onnettomat julkiset liikenneyhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.
Niin ja haukkuu muita.
Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?
Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan työajoa 50-350km/pv ja raahaan työkasseja mukana. Asiakkaat asuvat julkisten kulkuneuvojen tavoittamattomissa. Ei muuta kuulkaas kun sähköpyörä perseen alle, se on vaan asennekysymys! (Tai sitten ei..)
Ja koska sulla on asiat näin niin sama pätee kaikkiin muihin suomalaisiin?
Tuo into puolustaa yksityisautoilua ihmeellisillä argumenteilla on hupaisaa.
Hupaisaa on kuvitella, että kaikki asuu kaupungin keskustassa, suhaa ratikalla duuniin toimistoon ja illalla sähköpyöräilee kilsan päähän kauppaan. Kun on ensin imaisseet sen chia-siemenpirtelönsä. Että pitää suomalaiselle selittää Suomen olevan maantieteellisesti varsin laaja maa, jossa on onnettomat julkiset liikenneyhteydet.
Eipä ole missään oletettu että kaikki polkee useita kymmeniä kilometrejä.
Mutta henkilöautoriippuvaiset satuilee ettei 5 km työmatkaa voi ajaa kesällä fillarilla kun tarvii jokapäivä viedä koira trimmaukseen ja kultakala hoitoon + tehdä sohvaostos ikeasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.
Niin ja haukkuu muita.
Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?
Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.
Miksi haluat ostaa vihaamiltasi kansoilta öljyä?
Eikö se ole sangen epäloogista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.
Niin ja haukkuu muita.
Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?
Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.
Nyt nuolet hiekkamaiden melaa ostamalla bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on vain pyörä jossa on sähkömoottori ja akku. Ei se henkilöautoa korvaa. Taas joku kehitysvammainen punavihreä siellä jakaa fantasioitaan.
Eiköhän ole paha ajatteluvamma sellaisella joka kuvittelee että 100% ajasta kehonsiirtämiseen tarvitsee peltipurkkia joka liikkuu diktatuurimaista tuodulla fossiilisella polttoaineella.
Niin ja haukkuu muita.
Sitäkö varten talvisota käytiin että voidaan sovussa lähettää rahat venäjälle ja muihin öljymaihin?
Talvisotaa ei ainakaan käyty siksi, että punavihreät voisivat avata rajat koko maailman rikollisille.
Miksi haluat ostaa vihaamiltasi kansoilta öljyä?
Eikö se ole sangen epäloogista?
Ei lainkaan.
Sähköfillari on hyvä kunnonkohottaja. Harrastus ei lopu ensimmäiseen ylämäkeen, ja avustuksen voi säätää seitsenportaisella säädöllä sopivaksi, tai vaikka nollaan.
Nykyaikaiset fillarit on kevyitä polkee.
En lähtisi töihin edes kilometrin päähän tällaisella ilmalla kun nyt on minkäänlaisella pyörällä.
Sähkötuoli on hyvä vaihtoehto sohvalle.
aina on kaikilla muuttoja päivittäin ja päiväkoti sadankilsan päässä ja se ainoa kauppakin sijaitsee melkein toisella mantereella.
on infarktia ja kilpirauhasta kokoajan.
Mutta siltiki ne aamuruuhkan autot aika tyhjillää,joskus saattaa yks kyytiläinen olla ja ajomatkat keskimäärin aika lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin talvella todella kätevä. Saavat lapsetkin vähän raitista ilmaa matkalla tarhaan.
Miten ne lapset ulkoilee tarhassa talvella jos vaatteilla pärjää vaan sisätiloissa?
Kovin moni lapsi ei päiväkodin ulkoilun aikana liiku 25km/h, eli sähköpyörän nopeudella...
Ihan vapaasti saat polkea kesät talvet vuorotyöhön 25km suunta ja takaisin 12h vuoron jälkeen aamu ja iltahämärissä ennen aurausta yms.
Minä en niin tee.
Meillä sama, ei ole urheluvälineeksi hankittu.