Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto autolle.
Kommentit (43)
Varsinkin talvella todella kätevä. Saavat lapsetkin vähän raitista ilmaa matkalla tarhaan.
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
No niinpä. Sama kuin kävisi ajamassa mopolla lenkin ja väittäisi urheilleensa.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!
Jännä juttu ettei keskustan aamuruuhkassa näytä olevan kuin 1/10 autossa enempää kuin se yksi henkilö.
Kyllä, varsinkin talvipakkasilla moottoritiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!
Jännä juttu ettei keskustan aamuruuhkassa näytä olevan kuin 1/10 autossa enempää kuin se yksi henkilö.
Minäkin ajan keskustan aamuruuhkassa yksin. Sitä ennen olen heittänyt lapset tarhaan ja kouluun ja koirat hoitolaan. Vai meinaatko että pitäisi vaihtaa ajoneuvoa kesken reissun kun muut matkustajat ovat määränpäissään ja hypätä jakku-puvussa pyörän selkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
No niinpä. Sama kuin kävisi ajamassa mopolla lenkin ja väittäisi urheilleensa.
Tää on outo päästö. Esiintyy kyllä usein mutta päästäjänä on mölö joka ei tiedä asiasta eikä ole ikinä sähköavusteista kokeillut.
Sähköpyörä muuttaa vastenmielisen hikipyöräilyn nautinnoksi, jolle tulee lähdettyä. Energia palaa, laskit lähtee ja ruho kohentuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
No niinpä. Sama kuin kävisi ajamassa mopolla lenkin ja väittäisi urheilleensa.
Tää on outo päästö. Esiintyy kyllä usein mutta päästäjänä on mölö joka ei tiedä asiasta eikä ole ikinä sähköavusteista kokeillut.
Sähköpyörä muuttaa vastenmielisen hikipyöräilyn nautinnoksi, jolle tulee lähdettyä. Energia palaa, laskit lähtee ja ruho kohentuu.
Sinä olet mölö ja kusetat itseäsi. Tiedän sähköpyöristä kaiken. Terve ihminen ei sellaista kaipaa tai tarvitse, ainoastaan vanhus, huonokuntoinen tai laiska hankkii sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin talvella todella kätevä. Saavat lapsetkin vähän raitista ilmaa matkalla tarhaan.
Vanhempani olivat pienituloisia, eikä autoon ollut varaa. Minut ja veljeni vietiin pyörällä tarhaan. Ollaan molemmat musikaalisia, joten aika usein laulettiin veljen kanssa tarhamatkat. Meistä tuli kunnon kansalaisia kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
No niinpä. Sama kuin kävisi ajamassa mopolla lenkin ja väittäisi urheilleensa.
Tää on outo päästö. Esiintyy kyllä usein mutta päästäjänä on mölö joka ei tiedä asiasta eikä ole ikinä sähköavusteista kokeillut.
Sähköpyörä muuttaa vastenmielisen hikipyöräilyn nautinnoksi, jolle tulee lähdettyä. Energia palaa, laskit lähtee ja ruho kohentuu.
Sinä olet mölö ja kusetat itseäsi. Tiedän sähköpyöristä kaiken. Terve ihminen ei sellaista kaipaa tai tarvitse, ainoastaan vanhus, huonokuntoinen tai laiska hankkii sellaisen.
Laiska vapautuu sohvastaan ja ylittää liikuntasuositukset nelinkertaisesti. Vanhus pääsee liikkeelle ja huonokuntoisen kunto nousee. Kamalaa.
Ja kamalinta on että triatlotistimieheni rällää sillä aina maastossa, saisi enemmän passata mua täällä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!
Jännä juttu ettei keskustan aamuruuhkassa näytä olevan kuin 1/10 autossa enempää kuin se yksi henkilö.
Minäkin ajan keskustan aamuruuhkassa yksin. Sitä ennen olen heittänyt lapset tarhaan ja kouluun ja koirat hoitolaan. Vai meinaatko että pitäisi vaihtaa ajoneuvoa kesken reissun kun muut matkustajat ovat määränpäissään ja hypätä jakku-puvussa pyörän selkään?
No tiedän lapsettomia henkilöitä jotka ajavat kauniina kesäpäivänä toimistotöihin 4km matkan, koska voivat.
Eikä käy kaupassa töistä tullessaan.
Autoriippuvuus on olemassa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin talvella todella kätevä. Saavat lapsetkin vähän raitista ilmaa matkalla tarhaan.
Miten ne lapset ulkoilee tarhassa talvella jos vaatteilla pärjää vaan sisätiloissa?
Meinasit muuttokuormaa alkaa polkemaa?
MMS85 kirjoitti:
Meinasit muuttokuormaa alkaa polkemaa?
Sillä henkilöautollako muutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!
Jännä juttu ettei keskustan aamuruuhkassa näytä olevan kuin 1/10 autossa enempää kuin se yksi henkilö.
Niin. Kun ne lapset in siinä vaiheessa viety siellä oman asuinalueen liepeillä tarhaan, joka saattaa kuitenkin sijaita esim. 5 km kodista toiseen suuntaan kuin vanhemman työmatka. Sieltä vanhempi sitten suhaa työpaikalleen keskustaan, josta dynaamisena työntekijänä suhailee asiakaskäynneille pitkin kaupunkia.
Meillä sähköpyörä korvaa toisen auton. Sen ei ole tarkoitus olla urheilu- vaan kulkuväline, joten ihan sama kuinka "laiskaa" hommaa sillä kulkeminen on. Kummasti helpottaa kiireistä arkea, kun ei tarvi työmatkoja pitää urheilusuorituksena säässä, kuin säässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!
Jännä juttu ettei keskustan aamuruuhkassa näytä olevan kuin 1/10 autossa enempää kuin se yksi henkilö.
Niin. Kun ne lapset in siinä vaiheessa viety siellä oman asuinalueen liepeillä tarhaan, joka saattaa kuitenkin sijaita esim. 5 km kodista toiseen suuntaan kuin vanhemman työmatka. Sieltä vanhempi sitten suhaa työpaikalleen keskustaan, josta dynaamisena työntekijänä suhailee asiakaskäynneille pitkin kaupunkia.
Höpöhöpö.
Lapsettoman työntekijän 4km työmatka 8-16 toimistotöihin on Suomessa kesälläkin todellisuutta.
Saudeista riippuvuus on vaffaa.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
Meillä on sähköavusteinen polkupyörä, ja se ei kyllä liiku mihinkään, jos ei polje (paitsi alamäessä, mutta alamäessä kulkee tavallinenkin polkupyörä ilman polkemista). Ja kunnon ylämäessä (jota meillä on 2 km poljettavana, jos haluaa kotiin tulla) tulee kyllä hiki ja hengästyy, vaikka se sähkömoottori vähän jeesaakin. Ei todellakaan tulisi käytyä polkupyörällä missään, jos ei olisi tuota sähköavusteista, koska joutuisin kävelemään 1/3 matkasta. Lapsetkin, jotka kiipeävät tuon mäen 5 päivänä viikossa, taluttavat pyöräänsä jyrkimmissä kohdissa. Ja 90% aikuisistakin näyttää tuon meidän ylämäen taluttavan. Erkki on yksi niistä harvoista, jotka pystyvät sen polkemaan tavispyörällä.
Tasamaalla, ja loivissa ylämäissäkin sähköavusteinen on ihan turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on hyvä vaihtoehto huonokuntoisille, joilla ei jaloissa ole sen vertaa puhtia, että itse polkisivat.
No niinpä. Sama kuin kävisi ajamassa mopolla lenkin ja väittäisi urheilleensa.
Sähköpyörää pitää polkea.
Joo! Lapset, koirat ja ostokset vaan tarakalle niin ajaa ihan saman asian kuin autokin.
Huonekalujenkin siirtely käy kuin leikkiä vaan kun hommaa pari mustekalaa!