Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoremman tyttöystävän saaminen miehelle erityinen ylpeydenaihe tms.?

?
26.05.2019 |

Tiedän, että aihetta liippaavia keskusteluja on keskudtelupalstat pullollaan. Mutta en löytänyt Googlella keskustelua tai muutakaan artikkelia juuri tästä vinkkelistä:

Jos mies saa nuoremman naisen, niin onko se erityinen ylpeydenaihe tms. toisten miesten silmissä? Nouseeko miehen itsetunto erityisesti verrattuna siihen, että saa vaikkapa omanikäisen mutta erittäin kauniin naisen? Ovatko toiset miehet usein kateellisia? Tai herättääkö nuorempi kumppani jotain erityisiä tunteita tai ajatuksia miehessä? Entä toisissa miehissä? En tarkoita yhdenillanjuttuja tai seksisuhteita, vaan vakavaa seurustelua.

Asiallisia vastauksia, kiitos. Ja todellisia ajatuksia ronskien heittojen ja pilkan sijaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä liika ikäero mihinkään suuntaan vaikeuttaa sulautumista kumppanin kaveriporukkaan. Ei joku 22v ole kiinnostunut samoista asioista kuin nelikymppiset, ihan eri ajan kasvatti. 10 vuoden ikäero usein vielä menee, mutta se on maksimi.

Vierailija
22/25 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on 14 vuotta ikäeroa ja kyllä hän sillä välillä leuhkii 😄 varsinkin kun olen hänen ex vaimoaan 20 vuotta nuorempi, kun hänellä oli ennen minua vähän itseään vanhempi puoliso.

Miksi ja millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen kanssa on 14 vuotta ikäeroa ja kyllä hän sillä välillä leuhkii 😄 varsinkin kun olen hänen ex vaimoaan 20 vuotta nuorempi, kun hänellä oli ennen minua vähän itseään vanhempi puoliso.

Niin mitä miksi?

Vierailija
24/25 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen olen ollut itseäni noin 5 vuotta nuorempien naisten kanssa. Tämä tuntuu nyt sopivalta ikäerolta. M40.

Vierailija
25/25 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä miksi?

Miksi leuhkii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi