Mummo kummittelee
Mun vuonna 92 kuollut Mummo kummittelee mulle. Äiti teki itsemurhan, kun Olin 7. Häntä ei näy. Mistä Tämä kertoo?
Kommentit (36)
Paholainen on lähettänyt mummusi ryömimään sisääsi peräaukostasi ja ottamaan sinut valtaansa.
Miksi kuvittelet mummullasi olevan enemmän velvollisuuksia miehesi ja sinun lastanne kohtaan kuin äidilläsi?
Äitisi on kuollut, pitäisikö sen lisäksi jaksaa vahtia sun penikoita?
Isovanhemmat ovat jo lapsensa kasvattaneet.Ei ole mummosi velvollisuus pelastaa helvettiin tuomittua sieluasi ,jos sinä et jaksa! Hae apua,vaikka rukousystäviltä tms.Miksi ylipäätään olet niin vihamielinen äitiäsi kohtaan?
Teillä on asioita, jotka jäivät selvittämättä. Oletko ollut isäsi kanssa tekemisissä? Mummosi taisi kasvattaa sinut.
Älä pelkää. Voit puhua rauhoittavasti. Mummulle ja siinä samalla itsellesi.
En tiedä oletko provo mutta henkimaailman hommissa en alkaisi itse mitään. Jeesukselta pyytäisin apua koska on olemassa ja elää.
Missä kirjoitin että joutuisin helvettiin? Kirjoitin, että äitini lupasi, ja minä ilmeisesti tyhmänä ja sinisilmäisenä sitten uskoin, että hän edes joskus ilmoittaisi tilanteestaan taivaan kodissa ja tulisi avuksi puolustamaan mummon kummittelua vastaan!
Etkö sinä voi mennä lapsesi kanssa kyläilemään mummosi luo?
Oletko tosissasi? Jos olet, etkä kärsi mt-ongelmista, niin käänny Jeesuksen puoleen. Ei kaikelle meedioille, ennustajille yms. Ne aiheuttavat kummittelua koska ovat yhteydessä pahoihin henkiin. Vainaja ei voi kummitella.
Minkä muodon mummosi ottaa tullessaan varastamaan sielusi paholaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Minkä muodon mummosi ottaa tullessaan varastamaan sielusi paholaiselle?
Ihan tavalliselta mummolta se näyttää mutta pää on suippo.
Kummitukset juoksevat kakka housussa karkuun kun kuulevat Jeesuksen nimen. Ne kun ovat oikeasti pahoja henkiä, eivätkä kuolleiden ihmisten sieluja.
Niin, ja jos se kummitus EI häivy Jeesuksen nimessä, on kyseessä mt-ongelma ja edessä lääkärireissu.
Puhuuko mummosi naapurisi äänellä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Jos olet, etkä kärsi mt-ongelmista, niin käänny Jeesuksen puoleen. Ei kaikelle meedioille, ennustajille yms. Ne aiheuttavat kummittelua koska ovat yhteydessä pahoihin henkiin. Vainaja ei voi kummitella.
Ei kukaan kuollut pääse tänne enää sitten kummittelemaan - se on demoni eli langennut enkeli, joka leikkii mummoasi, koska on tuntenut ja tarkkailut häntä ja osaa matkia häntä.
Se kiusaa sinua niin kauan, kunnes rukoilet Jeesusta elämäsi Herraksi ja pyydät syntejäsi anteeksi.
En usko että Ap tarkoitti pysyvää tilannetta, vaan normaalia paria tuntia tai joskus esim öisiä näkyjä ja ääniä kylpyhuoneesta jossa ei ole ketään.
Skitsofreniasta.