Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuume nousee iltaisin?? Mikä homma??

Vierailija
25.05.2019 |

Mulla on nyt muutamana päivänä aamulla kun herään niin ollut ihan terve ja tavallinen olo mutta sitten iltaa kohden menee tosi pahaksi.. oireena on että sattuu joka paikkaan (käsiin,jalkoihin,päähän, kirjaimellisesti kaikkialle) aivan kamala kurkkukipu ja kurkku turpoaa sisältäpäin siis, yskittää ja todisan kuume nousee jonnekin 38 paikkeille eli mistä tässä vois olla kyse??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalo

Vierailija
2/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv todennäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia

Vierailija
4/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran tuollaisen kipukohtaukseen, tosiaan koskeminen sattui, päästä varpaisiin. Oli vapunaatto 2003. Mulla nousi yli 40 asteen kuumehorkka, muistan kun ystävät taluttivat minut kotiin mummon luo. En jaksanut tutkituttaa itseäni. Elokuussa löytyi syöpä.

En halua pelotella, mutta kuume pitää ottaa vakavasti.

Vierailija
5/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla hometalo koska asun 7 ihmisenkaa ja koulukin on rakennettu vasta tänä vuonna.. hivikään ei voi olla koska en oo harrastanut seksiä. Ja mille allergisia reaktioita voi olla tällanen?? Ja unohdin mainita että aina iltaisin se menee niin pahaks että tuntuu että pyörryn

Vierailija
6/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina,jos kaulan imusolmukkeet turpoaa niin kyse siitä.

Vierailija
7/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus, flunssa koittaa puskea päälle. Itsellä tekee noin jos on pöpöt liikkeellä enkä ole nukkunut kunnolla. Toinen mikä voi tehdä n todella jumissa olevat hartiat ja niska.

Vierailija
8/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensaa pukkaa

Vierailija
9/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borrelioosi

Vierailija
10/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tarkastuta kilpirauhassyöpä, imusolmukesyöpä.

Vierailija
11/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiinaa on liikkeellä.

Vierailija
12/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla hometalo koska asun 7 ihmisenkaa ja koulukin on rakennettu vasta tänä vuonna.. hivikään ei voi olla koska en oo harrastanut seksiä. Ja mille allergisia reaktioita voi olla tällanen?? Ja unohdin mainita että aina iltaisin se menee niin pahaks että tuntuu että pyörryn

Hometta voi olla muuallakin. Ulkonakin kun sataa.

Vierailija
13/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko syksy tuota. Kuume nousi iltaisin. Yhtenä iltana sitten katosi myös ääni. Kävin lääkärissä ja kurkunpään ja henkitorven tulehdus. Lääkäri kertoi, että iltaisin nouseva kuume on tyypillinen. Ääni oli huono pidemmän aikaa.

Vierailija
14/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut nyt flunssaa, ja samalla tavalla kuume nousee iltaa kohden. On kyllä silti aika kipeä olo ollut jo aamullakin, vaikka päivää pitkin käykin kipeämmäksi.

Vierailija
15/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku infektio. Ihan perus flunssassa on normaalia, että yön Levin jälkeen on hyvä olla ja ei ole kuumetta. Sitten päivän rasituksen myötä.kuume nousee ja sen myötä monella särkee joka paikkaa. Mutta kyllä menisin Lääkärille, jos tuo ei mene nopeasti ohi.

Vierailija
16/16 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että kuume alkaa nousta iltapäivällä, jos joku kuumetauti on.

Voisiko olla myyräkuume?