Mummo kummittelee
Mun vuonna 92 kuollut Mummo kummittelee mulle. Äiti teki itsemurhan, kun Olin 7. Häntä ei näy. Mistä Tämä kertoo?
Kommentit (36)
Meillä puolestaan kummi mummottelee.
Lopulta posessio on pysyvä eikä kahden tunnin harhainen tila. Miksi annat mummosi tuhota elämäsi ja lähettää sinut kuoleman varjon maahan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Jos olet, etkä kärsi mt-ongelmista, niin käänny Jeesuksen puoleen. Ei kaikelle meedioille, ennustajille yms. Ne aiheuttavat kummittelua koska ovat yhteydessä pahoihin henkiin. Vainaja ei voi kummitella.
Ei kukaan kuollut pääse tänne enää sitten kummittelemaan - se on demoni eli langennut enkeli, joka leikkii mummoasi, koska on tuntenut ja tarkkailut häntä ja osaa matkia häntä.
Se kiusaa sinua niin kauan, kunnes rukoilet Jeesusta elämäsi Herraksi ja pyydät syntejäsi anteeksi.
Olen liikutettu kysymään että miksi se demoni yrittää saada AP:ta tulemaan uskoon? Eikös se ole niinkuin oman maalin tekisi?
Allaskaapissa on jälkiä että siellä on käyty ollessani töissä.
Tulin tänne palstallekin kummittelemaan...WOOO-UUUUU-WUUUU!
Liittyykö noihin kummitteluihin verenvuotoa?
Vierailija kirjoitti:
Paholainen on lähettänyt mummusi ryömimään sisääsi peräaukostasi ja ottamaan sinut valtaansa.
XD!
Rukousystävät voivat auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö noihin kummitteluihin verenvuotoa?
Menkkavuotoa
Sielun valtaamiseen liittyy verenvuotoa ruumiinaukosta josta kummitteleva on tunkeutunut sisään. Ap kertoi selvästi että tunkeutuminen tapahtui peräaukosta, ei etupyllystä.
Juurikin näin! Ei siis menkkavuotoa.
Ennen nukkumaan menoa kannattaa tarkistaa ainakin komerot allaskaappi ja verhojen takaa.
Näyttääkö mummosi naapurin mieheltä? Onko mummollasi paksu ja suonikas?